Frøken Smilla Skrevet 18. mai 2012 #341 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg synes du er flink, jeg, som orker både sosialt samvær og noe trening i en hektisk periode med jobbytte! For øvrig anbefaler jeg utejogging når været er greit, som et alternativ til gruppetimer. Min erfaring er at dørstokkmila blir litt lavere av det, for da slipper jeg å stresse for å rekke time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #342 Del Skrevet 29. mai 2012 Oj, en stund siden forrige oppdatering, ser jeg! Det skyldes nok at jeg har jobbet en del overtid og har vært en del opptatt, men har fått trent litt likevel Siden sist ser treninga sånn ut: 18 mai - joggetur 19 mai - Basis-time 20 mai - gåtur i marka, tilsammen ca 2 timer 21 mai - Basis-time 24 mai - morgentrening! Joggetur 26 mai - joggetur i sooooola 28 mai - gåtur, ca 1 time og 40 min Og i dag har jeg vært på joggetur igjen. Ikke like mye energi som jeg hadde lørdag formiddag, men absolutt en respektabel treningsøkt. Merker at formen bedrer seg, og at jeg kan jogge lenger for hver gang. Jogger nok absolutt ikke fortere riktignok, det går ganske treeeeegt ... Men det vil kanskje også bedre seg etter hvert? Med mindre jeg må jobbe overtid i morgen, har jeg store planer om en time Middels! Altfor lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. mai 2012 #343 Del Skrevet 29. mai 2012 Du har vært flink! Farta kommer litt av seg selv, og når du merker at det går lettere blir det enklere å presse seg selv litt også. Legger du inn en intervalløkt i uka vil du også raskt se resultater på farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #344 Del Skrevet 31. mai 2012 Middels i går og i dag! Fy søren som jeg kjente det i armene i uttøyingen i dag. Sliiiiiiiiten! Nå slumrer jeg på sofaen. Godt å være i gang med saltreninga igjen, har blitt mye overtid i det siste, og da har det vært enklere å ta seg en joggetur på valgfritt tidspunkt fremfor å finne en time som passer. Men jeg har troen på en kombinasjon av begge, lurer på om jeg skal satse på ca. 2 joggeturer og 2 saløkter i uka. Måneden mai har dermed bestått av 15 timer trening (og da har jeg ekskludert alle gåturer), så det er innafor målet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 2. juni 2012 #345 Del Skrevet 2. juni 2012 Så flink du har vært. Det med fart er ikke noe du trenger å prioritere. Det viktigste er at du har god løpetekinikk og klarer å løpe lengre distanser. Farten kommer av seg selv etterhvert som løpeformen blir sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #346 Del Skrevet 2. juni 2012 Så flink du har vært. Det med fart er ikke noe du trenger å prioritere. Det viktigste er at du har god løpetekinikk og klarer å løpe lengre distanser. Farten kommer av seg selv etterhvert som løpeformen blir sterkere Veldig oppmuntrende å høre det fra løpedronninga selv, det må jeg si! Fikk meg en joggetur i dag også. Jogget nok lenger sammenhengende enn jeg har gjort før, selv om det går saaaakte. Runden min er på ca 1 km, så jeg jogget først to runder, gikk ca en halv runde og jogget deretter to igjen. Så jeg tror formen stiger! Hadde jeg ikke drukket øl og greier i går, kan det også hende at det kunne gått enda bedre Skal ikke drikke i dag i alle fall, det må trenes fremover nå! Reiser på et kurs på onsdag som kommer til å inneholde masse trening, så kan ikke komme der og være helt utrent Satser på å trene i morgen og mandag og deretter ta tirsdag fri. God helg, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. juni 2012 #347 Del Skrevet 2. juni 2012 Høres ut som et spennende kurs, hva slags kurs er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #348 Del Skrevet 3. juni 2012 Middels i dag! Godt med energi! Nå har jeg fortært en tidlig middag og skal snart sette i gang med husvasken. Rolig ettermiddag/kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #349 Del Skrevet 4. juni 2012 Føler meg nokså mørbanka og støl nå. Ble en Middels-time i dag også! Nå blir det treningsfri i morgen, det har jeg søren meg fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 4. juni 2012 #350 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er lov med treningsfri når man er mørbanka og støl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #351 Del Skrevet 13. juni 2012 Etter masse trening i helga og dagene før har jeg nå et par treningsfrie dager. Hadde treningsfri mandag, men trente i går, og merket at formen ikke var helt der den burde være. I dag kjenner jeg også litt ubehag i knær og legger, så jeg tror jeg gjør lurt i ikke å trene i dag eller i morgen. Så får jeg heller se det an til fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 14. juni 2012 #352 Del Skrevet 14. juni 2012 Viktig å lytte til kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #353 Del Skrevet 20. juni 2012 Nokså stille her om dagen, gitt! I dag fikk jeg meg en time Basis, men ellers har jeg ferie denne uken, så er ikke så mye hjemme og får trent. Treningssenteret har også redusert timeplan for tiden. Håper på litt bedre tider neste uke, selv om jeg forventer masse å gjøre på jobb og sikkert en del overtid ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #354 Del Skrevet 24. juni 2012 Da er ferien straks over - i morra er det striskjorte og havrelefse igjen. I dag fikk jeg jogget meg en tur, noe som gikk ganske bra, tatt i betraktning at jeg har hatt ferie og har spist masssssse tullball. Men kroppen kjentes fin, det var pusten som slet. Men alt i alt en OK treningsøkt, jeg er fornøyd Satser på at jeg får til litt trening denne uka, og at det ikke blir mye forstyrrende overtid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. juli 2012 #355 Del Skrevet 13. juli 2012 Ingen oppdatering i juli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #356 Del Skrevet 22. juli 2012 Huff, denne dagboka har blitt kraftig nedprioritert ja! Om jeg er helt ajour med planen om 200 treningstimer i år, er litt uvisst - jeg har kommet ut av tellinga for juni og juli ... Det har blitt mindre trening i det siste på grunn av altfor mye overtid, men jeg har vel trent i gjennomsnitt to ganger i uka, enten på timer eller joggeturer. Så helt ille er det vel ikke, selv om det burde vært bedre. Satser på at ting faller mer på plass i rutiner fra august og utover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juli 2012 #357 Del Skrevet 30. juli 2012 Litt er bedre enn ingenting, da har du ikke fallt fullstendig av lasset i det minste. Du kommer nok snart inn igjen i gode rutiner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. august 2012 Forfatter #358 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg lever fortsatt! Men det har blitt dårlig med oppdateringer her i det siste. Jeg har nådd et treningsmål som gjør at det er en liten sjanse for å miste anononymiteten her inne, derfor blir det nok kanskje enda sjeldnere oppdateringer her inne. Kommer nok til å skrive om en og annen joggetur, men selv om jeg skriver lite her, betyr det ikke at jeg trener lite altså! Ønsker alle en fortsatt god sommer med masse trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. april 2013 Forfatter #359 Del Skrevet 7. april 2013 Tror det er på tide å hente frem denne dagboka igjen! Sommeren nærmer seg, og jeg er langt unna bikiniformen. Egentlig er jeg litt imot dette med hardtrening og strengt kosthold rett før sommeren, bare for å miste noen kilo til da, men nå ser jeg ikke så mange andre alternativer heller. Det er ikke til å stikke under stol at jeg spiser for mye i forhold til det jeg trener. Jeg spiser for mye - mat er FOR godt! Så her må jeg endre tankegang. Jeg har ikke veid meg på en stund, men jeg kjenner at magen har vokst (og jeg er langt fra gravid - ahahaha ...). Nå planlegges det sydentur til Spania i begynnelsen av september, og jeg ønsker jo å bruke bikini da, så det må jobbes, og det hardt! Treningsmengden går opp og ned for tiden, men jeg har begynt på et treningssenter som ligger nærmere, i tillegg til det andre jeg tilhører, så det er nå mye enklere å ta seg en økt ved leilighet. Så det blir jogging og litt styrke der, i tillegg til gruppetimer på det andre senteret. Jeg skal også begynne å registrere mat på vektklubben.no igjen, for å få litt oversikt over hvor mye jeg faktisk får i meg. Jeg synes det er vanskelig å gi fulllstendig avkall på alt som er søtt, men jeg vet at det kan være et bra tiltak for å spare på kaloriene, samt miste søtsug (skal sies at jeg ikke plages så veldig av det til vanlig, men når helga kommer, blir jeg veldig lysten). Jeg fortærte den siste Kvikk Lunsjen fra påsken nå på fredag, samt litt Super Chips, så nå er i alle fall kåken omtrent rensket for det søte og salte, og jeg skal ikke kjøpe inn på eget initiativ i alle fall. Jeg tror jeg skal prøve å finne en gylden middelvei når det gjelder søtsakene - ta et liiite stykke kake når det serveres, og ellers avstå. Jaja, nå skal jeg i alle fall snart på trening - det er jo en start! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. april 2013 Forfatter #360 Del Skrevet 8. april 2013 Ingen offisiell trening i dag, men jeg har gått til og fra jobb i dag, og siden jeg tok en omvei i tillegg til å gå innom et par butikker på vei hjem, ble det gåtur i totalt i underkant av to timer, så det synes jeg er tålelig bra Spist bra i dag også, ligger nå på i underkant av 1500 kcal ifølge vektklubben, så jeg tror jeg skal spise en frukt eller to til kvelds, så tenker jeg det er bra. I morgen skal jeg opp før seks og trene, alltid kjekt å trene på morgenkvisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå