MissStiles Skrevet 3. februar 2012 #221 Del Skrevet 3. februar 2012 3 middels timer denne uka? Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #222 Del Skrevet 3. februar 2012 Joggeøkt etter jobb i dag. Synes ikke det gikk så bra som jeg hadde håpet. Da jeg gikk ut døra da jeg var ferdig på jobb, kom jeg på at "oj, jeg glemte visst å spise noe etter lunsj", og lunsj spiste jeg ca. kl. 12. Så til jeg fikk spist middag nå etter treninga, gikk det faktisk 7 timer ... Ikkje bra! Så det kan jo være grunnen til at jeg hadde dårlig med energi i dag. Det ble derfor bare 30 min jogging (som jeg egentlig slet ganske hardt med) + 5 min gange som oppvarming og 10-15 min gange som nedtrapping. Jeg tilbakela i det minste drøye 4 km på disse 30 minuttene, så fartsmessig er det kanskje en liten framgang? Kanskje det også var derfor at jeg slet mer i dag, siden jeg jogget på litt høyere fart. Da jeg var gjennom de 30 minuttene og saktnet av, kjente jeg meg også svimmel, så jeg tror det kanskje var lurt at jeg ikke presset meg gjennom en kilometer til. Jaja, jeg er nå passe fornøyd likevel Har ikke helt bestemt meg om jeg skal trene i morgen eller ikke ennå. Kan godt hende beina sier fra i morgen når jeg står opp :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2012 #223 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Har ikke helt bestemt meg om jeg skal trene i morgen eller ikke ennå. Kan godt hende beina sier fra i morgen når jeg står opp :gjeiper: Jeg tenkte jeg skulle teste Basis timen imorgen. Endret 3. februar 2012 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 3. februar 2012 #224 Del Skrevet 3. februar 2012 Joggeøkt etter jobb i dag. Synes ikke det gikk så bra som jeg hadde håpet. Da jeg gikk ut døra da jeg var ferdig på jobb, kom jeg på at "oj, jeg glemte visst å spise noe etter lunsj", og lunsj spiste jeg ca. kl. 12. Så til jeg fikk spist middag nå etter treninga, gikk det faktisk 7 timer ... Ikkje bra! Så det kan jo være grunnen til at jeg hadde dårlig med energi i dag. Det ble derfor bare 30 min jogging (som jeg egentlig slet ganske hardt med) + 5 min gange som oppvarming og 10-15 min gange som nedtrapping. Jeg tilbakela i det minste drøye 4 km på disse 30 minuttene, så fartsmessig er det kanskje en liten framgang? Kanskje det også var derfor at jeg slet mer i dag, siden jeg jogget på litt høyere fart. Da jeg var gjennom de 30 minuttene og saktnet av, kjente jeg meg også svimmel, så jeg tror det kanskje var lurt at jeg ikke presset meg gjennom en kilometer til. Jaja, jeg er nå passe fornøyd likevel Har ikke helt bestemt meg om jeg skal trene i morgen eller ikke ennå. Kan godt hende beina sier fra i morgen når jeg står opp :gjeiper: Det er litt lenge å gå uten mat ja. Yter ikke noe godt jeg heller om jeg ikke har fått litt påfyll. Ta en boks ananas neste gang det går for lang tid mellom mat og trening. Det gir en rask boost uten at det blir for mye for magen under en treningsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. februar 2012 #225 Del Skrevet 3. februar 2012 Støtter opp om Maja her! Før trening spiser jeg nesten alltid en banan/en skål med frokostblanding eller noe lignende som blir spist på to minutter, men gir masse energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #226 Del Skrevet 3. februar 2012 Ja da, jeg pleier å spise en yoghurt med havregryn eller en frukt sånn en time før trening til vanlig, men det var dette jeg glemte i dag! Det gikk ikke sju timer fra lunsj til trening, men sju timer fra lunsj og til neste måltid, etter treninga. Still, for lite mat og for lite energi! *Maja*: Jeg tror egentlig ikke at jeg tåler ananas så veldig godt egentlig. I alle fall ikke fersk og ikke i større mengder, da får jeg kjempevondt i tenner og tannkjøtt! Rare greier. Og synd, for jeg liker egentlig ananas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #227 Del Skrevet 4. februar 2012 Da var lørdagens treningsøkt også tilbakelagt. En time spinning. Gikk fint, selv om jeg kjente gårsdagens joggetur litt i lårene. Det vare dermed den femte treningsøkta denne uka, så om jeg blir dritings i kveld og ikke orker å trene i morra, så regner jeg det som heeelt greit Ha en flott lørdag, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. februar 2012 #228 Del Skrevet 4. februar 2012 Godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2012 #229 Del Skrevet 4. februar 2012 Godt jobba!! Trene 5 av 7 dager? Det er bra! Da fortjener du å ha fri imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #230 Del Skrevet 7. februar 2012 Middels i dag også! Nytt program i dag, gøy med noe nytt Hadde først tenkt å jogge før jobb i morra, siden jeg har senvakt, men kjenner at kroppen er støl og sliten, så jeg velger heller å sove litt lenger. Satser på å få trent på torsdag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 7. februar 2012 #231 Del Skrevet 7. februar 2012 Middels i dag også! Nytt program i dag, gøy med noe nytt Hadde først tenkt å jogge før jobb i morra, siden jeg har senvakt, men kjenner at kroppen er støl og sliten, så jeg velger heller å sove litt lenger. Satser på å få trent på torsdag igjen Ikke dumt å sove ut litt iblandt Det fortjener du som er så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 7. februar 2012 #232 Del Skrevet 7. februar 2012 Alltid greit å få sove litt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. februar 2012 #233 Del Skrevet 8. februar 2012 Sikkert greit å kunne sove lenge idag! misunner deg litt der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #234 Del Skrevet 13. februar 2012 Still going strong her, selv om jeg ikke oppdaterer så mye om dagen! Trente på fredag og trente i dag og har planer om å trene i morgen (med mindre dagens treningsøkt setter seg bom fast i lårene, per nå kan det kjennes ut som at den har potensial til å gjøre det ...). Var hos ei venninne på middag og film i går. Så var det noen som dro ut for å kjøpe smågodt. Spiste imidlertid bare chilinøtter og chips jeg da, siden jeg har lov til det selv om jeg har godteriavtale. Når jeg skulle dra, ble det imidlertid oppstyr rundt hva vi skulle gjøre med alt godteriet som var igjen - ingen ville ha det. Så da ble det til slutt meg som tok det med - ene og alene som en styrkeprøve, siden alle vet at jeg har godteriløfte. Men det går jo helt fint, jeg vet jo at det ligger fint i skapet helt frem til bursdagen min! Når jeg er så oppsatt på dette her, er det ikke noe problem engang Gikk imidlertid nesten galt i helga. Jeg var jo med venninna mi på hotell, og i gledesrusen over den bugnende frokosten rasket jeg også med meg et wienerbrød på tallerkenen. Det var rett og slett en glipp, jeg bare tenkte "Nam! Wienerbrød til frokost!" og tok det med. Men kom så på at også kaker og søt bakst inngår i avtalen, så dermed fikk venninna mi spist den i stedet. Forhandlet litt med meg selv om jeg skulle spise den eller ikke (spesielle omstendigheter bla bla bla), men vi løste det greit slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2012 #235 Del Skrevet 14. februar 2012 Åssen er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #236 Del Skrevet 14. februar 2012 Formen er bra! Regner nesten med å kjenne det mer i morgen enn jeg gjør i dag Så det blir uansett trening i dag, juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #237 Del Skrevet 14. februar 2012 Middels unnagjort i dag! Babompibom. Tror kanskje det blir treningsfri i morgen nå. Kjenner gangsperren er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. februar 2012 #238 Del Skrevet 14. februar 2012 Kom meg ikke på trening idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 14. februar 2012 #239 Del Skrevet 14. februar 2012 Middels unnagjort i dag! Babompibom. Tror kanskje det blir treningsfri i morgen nå. Kjenner gangsperren er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #240 Del Skrevet 15. februar 2012 Kom meg ikke på trening idag. Bedre lykke neste gang Jeg har tidenes gangsperre i dag i alle fall, så var ikke så mye spørsmål om at det skulle bli treningsfri i dag. Det gjør kjempevondt bare å reise og sette seg. Blir heller ikke tid til trening i morgen, men jeg har planer om en ny økt på fredag, og lørdag blir det i alle fall trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå