Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Sannsigeren

Jeg er "bare" 172 og har ofte fått høre at jeg er sååååå høy. Jeg blir visstnok for høy når jeg tar på meg hæler. Men jeg liker jo å se ned på folk, så bryr meg ikke så mye om akkurat det. Min kjære er uansett høyere enn meg når jeg har på 10 centimetrene mine.

Beklager at jeg må realitetsorientere deg litt. Gjennomsnittet for norske kvinner ligger på ca 168 cm. Da blir 172 og 176 cm høyt. For høyt vil nok mange si. Sånn er det bare, lik det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt sikker på logikken i innlegget ditt, men om du mener at høye menn er flotte fordi de får deg til å føle deg trygg har jeg følgende spørsmål:

Følger du samme primitive (ditt begrep) når det gjelder rollefordeling i hjemmet, eller begrenser du det til dette? Hvis du begrenser det til dette, hva er så rasjonalet for dette?

Hahaha! Dette er jo en ganske så interessant vinkling! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på logikken i innlegget ditt, men om du mener at høye menn er flotte fordi de får deg til å føle deg trygg har jeg følgende spørsmål:

Følger du samme primitive (ditt begrep) når det gjelder rollefordeling i hjemmet, eller begrenser du det til dette? Hvis du begrenser det til dette, hva er så rasjonalet for dette?

Nei, jeg har ikke snakket om rollefordeling i hjemmet, jeg snakker rent utseende her.

Det snakkes ofte om at mennesker tiltrekkes av et utseende som sender ut signaler om at man er et friskt individ, ergo gode gener og en fornuftig partner med tanke på sunne avkom. Syntes det er det samme med høye menn, det er et signal om at de er store, sterke og friske og vil passe på meg og mine barn. Huleboertankegang, vet jo selvsagt at dette ikke nødvendigvis stemmer. Men jeg tror dette er en av grunnene til at kvinner, inkludert meg selv, syntes høye menn er flotte. Grunnen til at jeg tok opp dette med selvtilitt var at jeg så flere innlegg der det kunne virke som at kvinner som likte høye menn hadde dårlig selvtilitt.

Flottest av alt må jo være en høy mann som tar oppvasken :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISOLATION iterns

Nei, jeg har ikke snakket om rollefordeling i hjemmet, jeg snakker rent utseende her.

Det snakkes ofte om at mennesker tiltrekkes av et utseende som sender ut signaler om at man er et friskt individ, ergo gode gener og en fornuftig partner med tanke på sunne avkom. Syntes det er det samme med høye menn, det er et signal om at de er store, sterke og friske og vil passe på meg og mine barn. Huleboertankegang, vet jo selvsagt at dette ikke nødvendigvis stemmer. Men jeg tror dette er en av grunnene til at kvinner, inkludert meg selv, syntes høye menn er flotte. Grunnen til at jeg tok opp dette med selvtilitt var at jeg så flere innlegg der det kunne virke som at kvinner som likte høye menn hadde dårlig selvtilitt.

Flottest av alt må jo være en høy mann som tar oppvasken :Nikke:

Da forsto jeg deg rett, men hva er det som får deg til å tro at det er naturlig for huleboermannen å ta oppvasken?... eller er du faktisk bare ute etter å få i pose og sekk: Seksuelt en huleboermann og forøvrig en metromann?

For meg minner dette litt om hva menn er anklaget for gjennom tidene, de (vi) vil ha en hore og en madonna. Fyller du de rollene godt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forsto jeg deg rett, men hva er det som får deg til å tro at det er naturlig for huleboermannen å ta oppvasken?... eller er du faktisk bare ute etter å få i pose og sekk: Seksuelt en huleboermann og forøvrig en metromann?

For meg minner dette litt om hva menn er anklaget for gjennom tidene, de (vi) vil ha en hore og en madonna. Fyller du de rollene godt?

Det er litt sånn: ja takk, begge deler.

Men fascinerende er dere, kvinner. Selvom vi ikke forstår en døyt i mange tilfeller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er litt sånn: ja takk, begge deler.

Men fascinerende er dere, kvinner. Selvom vi ikke forstår en døyt i mange tilfeller. :fnise:

Vel, Stefan, skulle jeg noensinne forstå og begripe meg på det vidunderlige mysterium som er menn så tror jeg fascinasjonen vil være over for godt. Det er helt greit å bare vite at i samme skapning kan det være både en tiger og kosepusekatt og at det er styrke og skjønnhet der i sann forening. Og er de høye atpåtil så er min lykke gjort. :rodmer:

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, Stefan, skulle jeg noensinne forstå og begripe meg på det vidunderlige mysterium som er menn så tror jeg fascinasjonen vil være over for godt. Det er helt greit å bare vite at i samme skapning kan det være både en tiger og kosepusekatt og at det er styrke og skjønnhet der i sann forening. Og er de høye atpåtil så er min lykke gjort. :rodmer:

Enig i denne. Hadde ikke dere gjort oss så kompliserte, så hadde dere nok gått lei oss altfor kjapt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Enig i denne. Hadde ikke dere gjort oss så kompliserte, så hadde dere nok gått lei oss altfor kjapt... ;)

At menn skulle være enklere skapninger enn kvinner går jeg ikke umidelbart med på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn skulle være enklere skapninger enn kvinner går jeg ikke umidelbart med på.

Jeg er overbevist om at det er dere selv som gjør oss kompliserte, for å beholde interessen for oss lenger. Vi er ikke så vanskelige som dere vil ha det til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg er overbevist om at det er dere selv som gjør oss kompliserte, for å beholde interessen for oss lenger. Vi er ikke så vanskelige som dere vil ha det til. ;)

Vel, vennen. Menn trollbinder meg og jeg vil interessere meg for menn til den dagen jeg dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vennen. Menn trollbinder meg og jeg vil interessere meg for menn til den dagen jeg dør.

Det er godt å høre. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at menn er på min høyde jeg. Jeg er 172 mens kjæresten min er 175,

perfekt, ikke noe kink i nakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vennen. Menn trollbinder meg og jeg vil interessere meg for menn til den dagen jeg dør.

Det er ikke menn som trollbinder deg, det er menn som er minst 1.90 cm høye og har den perfekte kroppsfasongen. Dette har du tydelig fått frem ved å lage to tråder på dette forumet der som kun omhandler din fetish for dette. Kan ikke være lett å få seg kjæreste med slike krav, men lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Det er ikke menn som trollbinder deg, det er menn som er minst 1.90 cm høye og har den perfekte kroppsfasongen. Dette har du tydelig fått frem ved å lage to tråder på dette forumet der som kun omhandler din fetish for dette. Kan ikke være lett å få seg kjæreste med slike krav, men lykke til!

Eta ord.

Jeg lager en tråd som en hyllest til høye menn og andre fyrer bare beviser mitt poeng om at små fyrer generelt har mindre og fare med enn sine større brødre.

Hvorfor skal jeg ikke få like at det er mere mann der?

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Personlig så synes jeg små kvinner beholder sitt unge utseende lengre enn høye kvinner.

Du sikter til at dere fremdeles blir tilbudt barnebilletter på bussen imens vi høye blir tilbudt lederstillinger? :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Du sikter til at dere fremdeles blir tilbudt barnebilletter på bussen imens vi høye blir tilbudt lederstillinger? :fnise:

Hvis man ser slik på det, så vil det for meg være mer hensiktsmessig å spare penger enn å være sjef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eta ord.

Jeg lager en tråd som en hyllest til høye menn og andre fyrer bare beviser mitt poeng om at små fyrer generelt har mindre og fare med enn sine større brødre.

Hvorfor skal jeg ikke få like at det er mere mann der?

Så du skal la noen få synspunkter diktere hvordan du ser på lave menn? En ting er å lage en hyllesttråd, en annen er å si at små fyrer generelt har mindre å fare med. Da beveger du deg fra det positive til det negative. Da blir det ikke like moro lenger, og da må du forvente kommentarer tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eta ord.

Jeg lager en tråd som en hyllest til høye menn og andre fyrer bare beviser mitt poeng om at små fyrer generelt har mindre og fare med enn sine større brødre.

Hvorfor skal jeg ikke få like at det er mere mann der?

Dette poenget er jo like idiotisk som om noen skulle si at du har mindre å fare med en dine større/høyere søstre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Så du skal la noen få synspunkter diktere hvordan du ser på lave menn? En ting er å lage en hyllesttråd, en annen er å si at små fyrer generelt har mindre å fare med. Da beveger du deg fra det positive til det negative. Da blir det ikke like moro lenger, og da må du forvente kommentarer tilbake.

Vel, jeg ble provosert og vedkommende fikk som fortjent all den tid det ikke står en skit galt om små menn i hovedinnlegget, jeg har også flere ganger på side en presisert og forsvart meg selv pga små menn ble aggressive av tråden min. Men min tålmodighet tok slutt. Jeg er tross alt bare et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forsto jeg deg rett, men hva er det som får deg til å tro at det er naturlig for huleboermannen å ta oppvasken?... eller er du faktisk bare ute etter å få i pose og sekk: Seksuelt en huleboermann og forøvrig en metromann?

For meg minner dette litt om hva menn er anklaget for gjennom tidene, de (vi) vil ha en hore og en madonna. Fyller du de rollene godt?

Nå skal jeg være kort og konsis så kanskje jeg ikke misforstås- jeg vil ha en mann som jeg kan ha det moro med og som jeg kan få støtte av og om nødvendig en skulder og gråte på. Er det definisjonen av en metromann blir jeg litt trist. Men at jeg syntes det er sexy at mannen er høyere enn meg- JA!

Sånn. Det var vel ikke for kryptisk?

Dagens bokanbefaling: Manwatching- a fieldguide to human behaviour av Desmond Morris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...