Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har du noen tanker om fenomenet kanskje?

I følge det mine venninner mener, så er det ikke noe enstemmig konklusjon, men det som så og si alltid dukker opp, er behovet for å føle seg ekstra feminin, og føle at man bli beskyttet av en stor sterk mann.

Det verste er at et par av dem ikke forstår hvorfor de ikke er i forhold. Dere skulle hørt kravspec'en. Tror ikke de mennene finnes i det hele tatt. Så de fortsetter med de overfladiske kravene, fordi de er enklest å legge merke til, og faller igjennom gang på gang. Det er vanskelig å forstå at man ikke er der oppe på disse mennenes behov selv når det gjelder forhold. Ettersom kvinners sexmarked og forholdsmarked er såpass forskjellig, er det mange som blir lurt der. Med det mener jeg at kvinner kan komme til å få napp på menn godt over sin egen "verdi" på markedet, mens de opplever langt større problemer når de skal inn i forhold, da dette normaliseres igjen. Når en mann skal inn i forhold har han gjerne langt større krav enn når han bare skal ha sex.

Det er ikke rart det er mange single her ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du har misforstått lille gutt..

Har ikke noe med selvtillit å gjøre at man foretrekker høye menn.

Er vel generelt at kvinner liker at en mann skal være en mann! Tror nok man må gå ganske langt tilbake i tid, for å faktisk finne ut hva det stammer fra.

Var faktisk en ganske bra dokumentar på National Geographic jeg også så, der forskere mener at kvinner går etter menn som kan beskytte de. Og tilbake i tid var størrelse og styrke noe av det som var avgjørende for overlevelses faktor. Det kvinnelige kjønn valgte derfor å reprodusere etter egenskaper de selv ville føre videre. Survival of the fittest!

Er vel strengt tatt det som skjer hver dag ute i vår fri natur..

Da burde kanskje noen fortelle henne at det å være mann har lite med høyden å gjøre... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, eneste stedene jeg har sett at en fyr er penere enn dama si er i strengt rurale strøk, så kanskje har teorien din hold på steder der det er lite damer til å begynne med.

Jøss... dette ser jeg hver dag. Uten at jeg er i nærheten av å bo ruralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er komisk med lave jenter som faller for menn som er høye. Har inntrykk av at de ønsker å kompensere for sin egen lavhet med å ha en høy mann. Selv er jeg "bare" 183 og smiler når jeg hører om jenter på under 165 (som jeg syns er noe for lav for meg) som er i tvil om høyden min er "bra" nok for de.... Klart menn driter i høyden for en onenite.. men de fleste foretrekker ikke et langvardig forhold med noen som er komisk mye lavere hvis man ser på høyden isolert.

Er også et tankekors at en enkel overfladisk parameter (altså høyde) betyr mer for kvinner enn det pupper gjør for de fleste menn! Menn bryr seg faktisk mer om helheten når det kommer til det overfladiske i det minste... og høyde er ikke noe man kan trene eller gjøre noe med ved å spise sunt engang. Eneste som kompenserer er å ha j... mye penger som Stordalen.

Så det finnes ingen høye menn som faktisk FORETREKKER lave kvinner fordi de synes at de er søtere og penere enn høye kvinner? Ok. Da lærte jeg noe nytt i dag.

Jeg klarer ikke ta deg seriøst heller, om du mener det er menn som er skyld i kvinners spiseforstyrrelser. Kvinner er kvinner verst, og dere er aller flinkest til å skape kroppshysteri helt alene. I min omgangskrets opplever jeg at kvinnene har langt større forventninger enn det mennene har.

Menn og kvinner har samme oppfatning når det gjelder hvor tynn og høy en kvinne skal være, så menn er minst like skyldige i at kvinner har spiseforstyrrelser. Jeg står ved det jeg sier.

Alltid like morsomt å lese om hvilke "preferanser" kvinner har...Det morsomme er at det ikke spiller noen som helst rolle i det hele tatt. Dere tror dere vet hva dere liker, men hva dere virkelig vil ha skjønner dere først når dere treffer på det.

Det er kun en ting som teller for kvinner, og det er personlighet og karisma. Dette er grunnen til at en fyr på 165 med rødt hår og fregner kan få jenter på nivå med middels supermodeller (jeg vet om flere eksempler bare fra mitt nærmiljø). Det triste for dere kvinner er jo at de mest attraktive mennene i mye større grad går etter utseende. Så til dere lave menn som følte dere støtt av denne tråden, la kjerringene tjatre i vei om høye menn til de blir blå.

(et artig poeng er jo at det stort sett er de laveste jentene som trakter etter høye gutter. Om det er fordi de ønsker å føle de blir "passet på" får de svare for selv, men det er ihvertfall ikke en egenskap oppegående menn ser etter i en partner)

Takk for en god latter. Så det er OK for en stygg og kort menn å gå etter utseende, mens en lav kvinne er overfladisk, dum og har lav selvtillit hvis hun ønsker seg en høy og staselig kar? Er du en hykler eller rett og slett bare dum? Du er nok begge deler, siden du lever i din egen lille boble. Hvor mange korte, rødhårede, "vanlige", stygge og feite mannlige skuespillere/mannlige modeller/kjendiser/idrettsmenn blir forgudet av kvinner verden over? Nettopp. Det var visst ikke så mange. Dessuten, du er en idiot hvis du tror det at vakre og intelligente kvinner godtar å bli sett på som objekter. Det hjelper ikke en mann å ha "personlighet" hvis han egentlig er en overfladisk drittsekk med dårlig utseende og i tillegg ikke har oppnådd noe spesielt i livet. Men for all del, drøm søtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

I følge det mine venninner mener, så er det ikke noe enstemmig konklusjon, men det som så og si alltid dukker opp, er behovet for å føle seg ekstra feminin, og føle at man bli beskyttet av en stor sterk mann.

Det verste er at et par av dem ikke forstår hvorfor de ikke er i forhold. Dere skulle hørt kravspec'en. Tror ikke de mennene finnes i det hele tatt. Så de fortsetter med de overfladiske kravene, fordi de er enklest å legge merke til, og faller igjennom gang på gang. Det er vanskelig å forstå at man ikke er der oppe på disse mennenes behov selv når det gjelder forhold. Ettersom kvinners sexmarked og forholdsmarked er såpass forskjellig, er det mange som blir lurt der. Med det mener jeg at kvinner kan komme til å få napp på menn godt over sin egen "verdi" på markedet, mens de opplever langt større problemer når de skal inn i forhold, da dette normaliseres igjen. Når en mann skal inn i forhold har han gjerne langt større krav enn når han bare skal ha sex.

Det er ikke rart det er mange single her ute!

Like presis. Da er de steinharde når det kommer til utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Er jenter begeistra for krøller? Jeg er bare interressert i jenter's synspunkt, men det er bra med byerfaringer fra andre.

Jo da, men da bør håret være ganske langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sånn kan det gå

Det virker som om dere mener alle menn som er høye er kjekke? altså, er det ikke en fordel at dem ser bra ut ellers da? Eller er det det samma hvordan han ellers ser ut så lenge han er høy. Høy lubben/tjukk kviser , briller nammm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det virker som om dere mener alle menn som er høye er kjekke? altså, er det ikke en fordel at dem ser bra ut ellers da? Eller er det det samma hvordan han ellers ser ut så lenge han er høy. Høy lubben/tjukk kviser , briller nammm?

Ikke alle høye menn er kjekke, ikke alle kjekke menn som er høye heller, men det er i det minste en god start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 195 mann

For en mann som er 195 cm, så er dette virkelig en tråd som øker selvtilliten min. Godt å høre at det er populært med høye menn, for dessverre så er det ikke alltid særlig praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

For en mann som er 195 cm, så er dette virkelig en tråd som øker selvtilliten min. Godt å høre at det er populært med høye menn, for dessverre så er det ikke alltid særlig praktisk.

Hmmm, hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hmmm, hvordan da?

De får blant annet ikke plass i alle karuseller på tivoli å sånt... True true! :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

De får blant annet ikke plass i alle karuseller på tivoli å sånt... True true! :gjeiper:

En grei ting og forsake.

Jeg må ærlig si at jeg ikke klarer å tenne på menn under 185!

Jeg _elsker_ høyde!

Ord, vennen. Ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, høye menn :rodmer:

Min kjære er selv 190, og jeg blir rett og slett tent hver gang vi står og høydeforskjellen blir ganske synlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Transatlantiske flyturer er enda mindre morsomme enn for de som er kortere, f.eks.

Vel, men det er jo en liten pris å betale.

Aaah, høye menn :rodmer:

Min kjære er selv 190, og jeg blir rett og slett tent hver gang vi står og høydeforskjellen blir ganske synlig!

Forstår deg, kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hmmm, hvordan da?

Har slått meg selv i svime pga dørstokker og feilberegning. Alt av offentlig transport/fly er et helvete. Sliter med å finne klær som passer. Vi er for høye for å fly jagerfly. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Har slått meg selv i svime pga dørstokker og feilberegning. Alt av offentlig transport/fly er et helvete. Sliter med å finne klær som passer. Vi er for høye for å fly jagerfly. :sukk:

Men du kan jo fremdeles fly helikopter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...