Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest merkelig dere

hmm...dere kvinner sier dere liker høye menn, men mitt inntrykk i praksis er at veldig høye menn ikke har noe mere draget en menn med normal høyde?

Hva foretrekker dere kvinner; en høy mann(1.90 +) som ser normal ut, eller en mann på 1.80 som er over normalen når det kommer til utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Hva har det med innlegget mitt å gjøre? :)

Jeg vet at gjennomsnittshøyden for kvinner er 1,68.

Uansett hva som er gjennomsnittshøyden, så er det relativt hva man anser som for høyt og for lavt.

Nemlig.

hmm...dere kvinner sier dere liker høye menn, men mitt inntrykk i praksis er at veldig høye menn ikke har noe mere draget en menn med normal høyde?

Vel, jeg observerer noe annet.

Hva foretrekker dere kvinner; en høy mann(1.90 +) som ser normal ut, eller en mann på 1.80 som er over normalen når det kommer til utseende?

Høy normal mann i stedet for den pene fyren på 1.80m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva foretrekker dere kvinner; en høy mann(1.90 +) som ser normal ut, eller en mann på 1.80 som er over normalen når det kommer til utseende?

Enig med deg der, de aller høyeste gutta (190+) som jeg kjenner til har ikke hatt noe særlig med damer og er ofte single.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Enig med deg der, de aller høyeste gutta (190+) som jeg kjenner til har ikke hatt noe særlig med damer og er ofte single.

De fleste høye fyrer jeg kjenner drar damer i fleng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste høye fyrer jeg kjenner drar damer i fleng.

Men så kjenner vel du ikke så mange av dem, gjør du vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja ts, når du bla. sier deg enig i innlegg som at lavere menn ikke er ordentlige menn så mener jeg at da får du bare tåle dritten som kommer. En ting er å snakke om sine preferanser, men hvorfor må man bestandig samtidig rakke ned på det man ikke liker?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med innlegget mitt å gjøre? :)

Jeg vet at gjennomsnittshøyden for kvinner er 1,68.

Uansett hva som er gjennomsnittshøyden, så er det relativt hva man anser som for høyt og for lavt.

Hæ, er 4 cm over gjennomsnittet "høyt"? Ta deg et kurs i statistikk, eller kanskje rett og slett et lite språkkurs:) Selv synes jeg 1,72 for en kvinner er helt A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Tja ts, når du bla. sier deg enig i innlegg som at lavere menn ikke er ordentlige menn så mener jeg at da får du bare tåle dritten som kommer. En ting er å snakke om sine preferanser, men hvorfor må man bestandig samtidig rakke ned på det man ikke liker?

Den her tråden er som Bibelen, du må lese den med beste mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

De fleste høye fyrer jeg kjenner drar damer i fleng.

Men betyr det at de aller fleste høye (190+) menn drar damer i fleng, eller betyr det bare at du har valgt å bli kjent med de høye mennene som faktisk drar damer i fleng.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Men betyr det at de aller fleste høye (190+) menn drar damer i fleng, eller betyr det bare at du har valgt å bli kjent med de høye mennene som faktisk drar damer i fleng.. ?

Vet jo aldri, jeg kjenner jo ikke alle høye menn. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt høye menn de er flotte men de 3 på over 1.90 som jeg har prøvd ville gjerne være lavere, derfor dårlig holdning, det var ikke så pent. Høye menn med litt kjøtt på kroppen og rake i ryggen kjekkasssser.. det er bra.

I forhold til min høyde vil 1.80 være mer passelig å spankulere i sammen med, de vil fortsatt være høye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joannagirl

hmm...dere kvinner sier dere liker høye menn, men mitt inntrykk i praksis er at veldig høye menn ikke har noe mere draget en menn med normal høyde?

Hva foretrekker dere kvinner; en høy mann(1.90 +) som ser normal ut, eller en mann på 1.80 som er over normalen når det kommer til utseende?

Kjekke menn er en mangelvare - uansett høyde. Men, for å svare på spørsmålet ditt, de lave mennene som trekker damer, er som regel såpass velproporsjonerte og kjekke at det kompenserer for deres lave høyde. Tom Cruise er kroneksempelet på dette. Hvis jeg må velge, så velger en skikkelig kjekkas på 1.80 fremfor en litt mindre tiltrekkende fyr på 1.90. Først og fremst fordi 1.80 er høyt nok for meg (jeg er 1.60) og fordi jeg er mer kresen når det gjelder vekt enn høyde (jeg tenner som regel ikke på bamser eller lubne menn). Dog, kjemi og personlighet kommer i første rekke.

Men betyr det at de aller fleste høye (190+) menn drar damer i fleng, eller betyr det bare at du har valgt å bli kjent med de høye mennene som faktisk drar damer i fleng.. ?

De høye mennene som drar damer i fleng er som regel genuint tiltrekkende i MANGE kvinners øyne, så det er ikke sånn at jeg liker en fyr fordi mange andre gjør det. Selv liker jeg ikke f.eks Leonardo diCaprio, selv om de fleste synes at han er kjekk. Jeg synes han er kjempestygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Kjekke menn er en mangelvare - uansett høyde. Men, for å svare på spørsmålet ditt, de lave mennene som trekker damer, er som regel såpass velproporsjonerte og kjekke at det kompenserer for deres lave høyde. Tom Cruise er kroneksempelet på dette. Hvis jeg må velge, så velger en skikkelig kjekkas på 1.80 fremfor en litt mindre tiltrekkende fyr på 1.90. Først og fremst fordi 1.80 er høyt nok for meg (jeg er 1.60) og fordi jeg er mer kresen når det gjelder vekt enn høyde (jeg tenner som regel ikke på bamser eller lubne menn). Dog, kjemi og personlighet kommer i første rekke.

Skjønner hva du mener, men egentlig så synes jeg mannskroppen er noe av det vakreste uansett. 20kg for mye gjør ingenting på en høy kar, men 50kg+ blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er en høy mann i deres øyne kvinner! Er jeg, som er 185, høy?

Hadde jeg plutselig blitt mye mere tiltrekkende hvis jeg ble 190 lissom?

Husker jeg leste noen år tilbake, at de fleste kvinner foretrakk menn mellom 185-190 og at mange syntes at alt over 190 ble litt for høyt?

Men kan umulig tro at høyde spiller så ekstremt mye rolle, så lenge mannen ikke er alt lav! Jeg selv tiltrekkes av små lekre damer, siden jeg føler meg mere dominant da,akkurat det motsatte for dere kvinner, men da må absolutt alt det andre "stemme" også

så med andre ord, vill heller vært sammen med en litt høy(ikke over 180 da, men det er sjelden vare) flott kvinne, en en helt ok lav kvinne;) Regner med at det er likt for mange kvinner også, heller en kjekk kar med normal høyde, en en høy kar med bare helt ok usteende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Joannagirl

Skjønner hva du mener, men egentlig så synes jeg mannskroppen er noe av det vakreste uansett. 20kg for mye gjør ingenting på en høy kar, men 50kg+ blir noe annet.

En fin, slank, veltrent og velproporsjonert mannekropp er vakkert. Men ikke ellers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar på 1.85 er en flott høy kar. Ikke i supermannklassen nei, men det holder. :sengekos:

så jeg hadde vært mere attraktiv hvis jeg var 190 lissom?

Hmm...etter å ha hengt her inne på kvinneguiden et par år, så har jeg virkelig fått inntrykk av at kvinner faktisk er det mest overflatiske kjønnet!;)Jeg vet godt at det er naturlig for kvinner å like høye menn, men at det spiller så stor rolle trodde jeg virkelig ikke...nesten litt lattelig

Har hatt litt "komplekser" for at jeg har "normal" penis(16lang og 12 rundt) og jeg er virkelig så glad for at jeg ikke er lav også, for da hadde jeg hadde jeg hatt null sjans, tydeligivs!(satt på spissen)

Mitt inntrykk også,er at menn som er 190+ ofte er mindre bra proposjonert en litt lavere karer( de mellom 180-190)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

så jeg hadde vært mere attraktiv hvis jeg var 190 lissom?

Hmm...etter å ha hengt her inne på kvinneguiden et par år, så har jeg virkelig fått inntrykk av at kvinner faktisk er det mest overflatiske kjønnet!;)Jeg vet godt at det er naturlig for kvinner å like høye menn, men at det spiller så stor rolle trodde jeg virkelig ikke...nesten litt lattelig

Har hatt litt "komplekser" for at jeg har "normal" penis(16lang og 12 rundt) og jeg er virkelig så glad for at jeg ikke er lav også, for da hadde jeg hadde jeg hatt null sjans, tydeligivs!(satt på spissen)

Mitt inntrykk også,er at menn som er 190+ ofte er mindre bra proposjonert en litt lavere karer( de mellom 180-190)

Nei, antageligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her tråden er som Bibelen, du må lese den med beste mening.

Hvis tråden er som Bibelen, betyr det at du er som Satan da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...