Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vel, jeg ble provosert og vedkommende fikk som fortjent all den tid det ikke står en skit galt om små menn i hovedinnlegget,

TS, i dine to tråder om "høye menn" og "hvorfor er ikke små menn like tennende som store?" så presterer du å uttale at lave menn er mer aggressive, mer urolige, må starte kriger for å bevise de er menn, og at de ikke tenne jenter seksuelt. Og så mener du at du ikke sier noe galt om små menn, fordi du mener dette er solide påstander?

Alvorlig talt TS, å si at lave menn er mindreverdige mennesker er å gå for langt, selv om du bare "tenner" på høye menn. Du vet at hvis du noengang får barn, så er det meget sannsynlig at dine barn blir kortvokste, ettersom du selv bare er 1.57 cm. Så du skal være forsiktig med dine uttalelser, og ikke kaste stein i glasshus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

TS, i dine to tråder om "høye menn" og "hvorfor er ikke små menn like tennende som store?" så presterer du å uttale at lave menn er mer aggressive, mer urolige, må starte kriger for å bevise de er menn, og at de ikke tenne jenter seksuelt. Og så mener du at du ikke sier noe galt om små menn, fordi du mener dette er solide påstander?

Alvorlig talt TS, å si at lave menn er mindreverdige mennesker er å gå for langt, selv om du bare "tenner" på høye menn. Du vet at hvis du noengang får barn, så er det meget sannsynlig at dine barn blir kortvokste, ettersom du selv bare er 1.57 cm. Så du skal være forsiktig med dine uttalelser, og ikke kaste stein i glasshus.

Den tråden er ikke laget av meg. Resten av innlegget ditt her faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden er ikke laget av meg. Resten av innlegget ditt her faller på sin egen urimelighet.

Om ikke tråden er laget av deg, så er det du som har uttalt gjentatte ganger i den tråden hvor lite respekt du har for lave mennesker. Og hva er det som faller på sin egen urimelighet ved å gi deg en grunnleggende innføring i biologi? Du hadde vel ikke annet å svare med, ettersom du forhåpentligvis innser hvor tåpelige innleggene dine har vært.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Om ikke tråden er laget av deg, så er det du som har uttalt gjentatte ganger i den tråden hvor lite respekt du har for lave mennesker. Og hva er det som faller på sin egen urimelighet ved å gi deg en grunnleggende innføring i biologi? Du hadde vel ikke annet å svare med, ettersom du forhåpentligvis innser hvor tåpelige innleggene dine har vært.

I hvillket innlegg står det at jeg ikke respekterer lave mennesker? Ikke driv og tolk meg som i vide og bredde, jeg har vært ironisk der det har vært på sin plass hvor respondenten har vært i teiteste laget og på defensinven. Forhold deg til det jeg skriver og prøv å fatt i stedet.

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvillket innlegg står det at jeg ikke respekterer lave mennesker? Ikke driv og tolk meg som i vide og bredde, jeg har vært ironisk der det har vært på sin plass hvor respondenten har vært i teiteste laget og på defensinven. Forhold deg til det jeg skriver og prøv å fatt i stedet.

Jeg må tydligvis mate deg med teskje for at du skal forstå implikasjonene av dine egne uttalelser. Ved å si at lave menn er mer aggressive, mer urolige, må starte kriger for å bevise de er menn, og kan ikke tenne jenter seksuelt, så sier du at du ikke respekterer lave mennesker. Hvis du hadde respektert lave mennesker, så hadde du virkelig IKKE sagt slike horrible ting. Eller hva?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg må tydligvis mate deg med teskje for at du skal forstå implikasjonene av dine egne uttalelser. Ved å si at lave menn er mer aggressive, mer urolige, må starte kriger for å bevise de er menn, og kan ikke tenne jenter seksuelt, så sier du at du ikke respekterer lave mennesker. Hvis du hadde respektert lave mennesker, så hadde du virkelig IKKE sagt slike horrible ting. Eller hva?

Og jeg må visst be deg om å lese tråden en gang til. Det står intet negativt om lave menn i hovedinlegg. Det skulle si alt du trenger å vite. At det skulle være implikasjoner for lave menn (og deres selvtillit) at en fremmed dame liker høye menn og lager en hyllest tråd om det på KG sier mer om dem og ikke meg.

Det skulle også gi en pekepinn om at når en fyr skriver noe om at han liker ditt og datt og utelukker noe annet som blondiner vs brunetter, så gjør det meg intet. Folk får like hva de liker. Det er ikke mitt problem, og jeg tar ikke på vei pga fremmede mennesker ikke liker brunetter.

Det finnes mange slike tråder her og du ser ikke meg legge ord i munnen på forfatter av hovedinnlegg.

Satt på spissen, men du tar den nok.

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg må visst be deg om å lese tråden en gang til. Det står intet negativt om lave menn i hovedinlegg. Det skulle si alt du trenger å vite. At det skulle være implikasjoner for lave menn (og deres selvtillit) at en fremmed dame liker høye menn og lager en hyllest tråd om det på KG sier mer om dem og ikke meg.

Det er vel det samme om du skriver sjikanerende kommentarer mot lave menn i hovedinnlegg, eller om det er i svar til andre brukere? Det er mange som har reagert kraftig på dine uttalelser der du beskriver lave menn som aggressive skapninger som har "mindre å fare med". Dette er dine egne ord, noe alle som leser tråden klarer å se.

Det at du hyller høye menn kan du gjerne gjøre, og det er ingen problem når du sier hvor mye du tenner på disse mennene. Men når du begynner å lange ut mot kortvokste menn, med svært fordømmende uttalelser, så er det er tegn på hvor lite respekt du har for andre mennesker. Selv om man har preferanser, så trenger man ikke å rakke ned på andre. Lær deg folkeskikk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er vel det samme om du skriver sjikanerende kommentarer mot lave menn i hovedinnlegg, eller om det er i svar til andre brukere? Det er mange som har reagert kraftig på dine uttalelser der du beskriver lave menn som aggressive skapninger som har "mindre å fare med". Dette er dine egne ord, noe alle som leser tråden klarer å se.

Niks, er nok ikke det. For jeg kan ikke ta ansvar for andres følelser pga en hyllest til høye menn ikke faller dem i smak. Det er deres problem at de blir sinte pga damer liker høye menn. Ikke mitt.

Det at du hyller høye menn kan du gjerne gjøre, og det er ingen problem når du sier hvor mye du tenner på disse mennene. Men når du begynner å lange ut mot kortvokste menn, med svært fordømmende uttalelser, så er det er tegn på hvor lite respekt du har for andre mennesker. Selv om man har preferanser, så trenger man ikke å rakke ned på andre. Lær deg folkeskikk!

Eta ord. Jeg har jo også skrevet at kortere menn har sin sjarm. Kanskje se helheten i det jeg skriver i stedet for å pukke på ting som gang på gang har blitt presisert som svar på fiendtlige idiotinnlegg i tråden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, er nok ikke det. For jeg kan ikke ta ansvar for andres følelser pga en hyllest til høye menn ikke faller dem i smak. Det er deres problem at de blir sinte pga damer liker høye menn. Ikke mitt.

Å forklare deg noe er som å prate til en vegg. Uansett hva du skriver i et hovedinnlegg, så betyr dine svar til andre brukere like mye. F.eks: Om du sier på en talestol at du liker høye menn, og så får spørsmål av en reporter hva du synes om lave menn; Hvis du da svarer at lave menn er mindre smarte og har "mindre å fare med", så er dette like mye vektlagt som ditt hovedinnlegg. Noe som i realiteten var tilfellet. Helt utrolig at du ikke tror dine svar til andre mennesker er like mye vektlagt som dine andre uttalelser. Du beviser hvertfall hvor svake dine påstander er, når du ikke klarer å forsvare dem, men i stedet vil unnskylde deres vektleggelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo også skrevet at kortere menn har sin sjarm.

Forresten, hvor har du skrevet dette? Jeg har lest tråden og ikke sett et eneste sted at du sier noe positivt om lave menn. Det hjelper ikke å finne opp ting nå som du mener du har sagt, dette er et forum der alt du har uttalt er skrevet ned og publisert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Forresten, hvor har du skrevet dette? Jeg har lest tråden og ikke sett et eneste sted at du sier noe positivt om lave menn. Det hjelper ikke å finne opp ting nå som du mener du har sagt, dette er et forum der alt du har uttalt er skrevet ned og publisert.

Du har ikke lest tråden overhodet. Du har bare plukket ut enkeltsetninger og begynt å bråke med meg. Start fra innlegg en og les hvertfall til innlegg 60. Deretter begynner skiten fra idioter som ikke tok tråden i beste mening.

Og ja, jeg skrev det i innlegg #11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lest tråden overhodet. Du har bare plukket ut enkeltsetninger og begynt å bråke med meg. Start fra innlegg en og les hvertfall til innlegg 60. Deretter begynner skiten fra idioter som ikke tok tråden i beste mening.

Og ja, jeg skrev det i innlegg #11.

Du har gravis avslørt mer og mer av hva du virkelig mener om lave menn da. Det er jo greit å vite at sannheten ikke kom frem før de siste sidene av debatten. Folk som har svart deg, har gjort det fordi de er provoserte, ikke fordi de vil bråke. Jeg mener bare at det ikke er rett å være så fordømmende som du har vært mot lave menn. Og flere er enige meg meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Du har gravis avslørt mer og mer av hva du virkelig mener om lave menn da. Det er jo greit å vite at sannheten ikke kom frem før de siste sidene av debatten. Folk som har svart deg, har gjort det fordi de er provoserte, ikke fordi de vil bråke. Jeg mener bare at det ikke er rett å være så fordømmende som du har vært mot lave menn. Og flere er enige meg meg.

Du kan tolke meg slik. Deg om det. Du kan også tolke meg slik at jeg bare ble lei idiotien fra folk som bare æste seg opp og som ikke tok tråden som den var ment, noe som ble poengtert gjentatte ganger.

Endret av "gjest"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Er du frustrert?

Jeg ble det siden budskapet mitt ble ignorert og anonyme prøver å gi meg meninger jeg ikke har. Anser temaet som ferdig utdebattert for min del. Gleden ved å elske høye menn ble liksom borte her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble det siden budskapet mitt ble ignorert og anonyme prøver å gi meg meninger jeg ikke har. Anser temaet som ferdig utdebattert for min del. Gleden ved å elske høye menn ble liksom borte her.

Sånn innerst inne så visste du vel hva du bega deg utpå...? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble det siden budskapet mitt ble ignorert og anonyme prøver å gi meg meninger jeg ikke har. Anser temaet som ferdig utdebattert for min del. Gleden ved å elske høye menn ble liksom borte her.

"gjest"

Jeg tror du trenger et ligg med en høy mann, det ville gjort deg godt.

Til lykke med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Sånn innerst inne så visste du vel hva du bega deg utpå...? ;)

He, he. Ja. :fnise:

"gjest"

Jeg tror du trenger et ligg med en høy mann, det ville gjort deg godt.

Til lykke med det.

Det blir til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Beklager at jeg må realitetsorientere deg litt. Gjennomsnittet for norske kvinner ligger på ca 168 cm. Da blir 172 og 176 cm høyt. For høyt vil nok mange si. Sånn er det bare, lik det eller ikke.

Hva har det med innlegget mitt å gjøre? :)

Jeg vet at gjennomsnittshøyden for kvinner er 1,68.

Uansett hva som er gjennomsnittshøyden, så er det relativt hva man anser som for høyt og for lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...