Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

194 cm her, og synes dette var en hyggelig tråd. Er kanskje litt for slank for de som vil ha hulken :)

Liker selv ikke altfor høye jenter (165 cm kanskje? ;). Liker egentlig det å ha ei "lita jente" i armkroken i sofaen, og tror kanskje det har å gjøre med maskulinitet vs femininitet.

(og er singel ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler vel at dere kvinner er generelt relativt hardere på kravspec'en enn det vi menn er når det gjelder det overfladiske, og da spesielt dette med høyde. Det er rett og slett fascinerende.

Singnere denne her, beklager kvinner!

Han "må" være høy, han må være mørk, han "må" ha store armer og hender, han "må" ha veldig god økonomi,helst ha litt stor penis...han må ditt han må datt

Disse kravene komme veldig tydelig frem på feks diverese nettdating sider, blant annet! Greit med preferanser, men mitt inntrykk er faktisk at kvinner er mere overflatiske en mange menn, men er jo også godt mulig jeg tar feil!?;)

Men det som virkelig er morsomt, er å se åssen mange kvinner skriver om at de har lyst på en snill og omtenksom mann, men faller for noe helt annet...haha, DET er rett og slett facinerende!

Vi menn må nok engang for alle godta at dette ligger i kvinners natur!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men jeg er uenig i det.

Det var jo et fydlig svar, har du ikke noe mot arrgumenter som motbeviser det jeg skrev ovenfor? Finnes selvfølgelig menn som er like overflatiske, men tror det er flertall av kvinner som er det....i motsetning til hva folk har lært seg til å tro!

Jeg har levd 30 år på denne planeten og har lært meg å kjenne det motsatte kjønn litt, så tror ikke jeg er helt på bærtur, håper jeg?;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, min erfaring er at fyrer er de som driver og klager på at de aldri får seg noe, men som konsekvent går etter damer ut av deres league. En dame gjør ikke sånt, det har vi ikke selvtillit til. Menn (selv de teiteste nerdene) renner rundt og mener bestemt de fortjener/har rett til babsen. Beklager, kamerater det er ikke slik.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, min erfaring er at fyrer er de som driver og klager på at de aldri får seg noe, men som konsekvent går etter damer ut av deres league. En dame gjør ikke sånt, det har vi ikke selvtillit til. Menn (selv de teiteste nerdene) renner rundt og mener bestemt de fortjener/har rett til babsen. Beklager, kamerater det er ikke slik.

haha, da har du missforstått, for det er langt ifra kun menn som gjør det der frøken!

Hørt om "prinsessesyndromet"? Er nok en grei dose av kvinner som lider av det, dessverre! Og fakta er at mange mindre attraktive kvinner har sjans på menn som er et hakk over dem på skalan og derfor får mange kvinner dette "syndromet"! Kanskje også pgr av at menn ikke er så overflatiske i bunn og grunn og derfor kan godt være mere en nok fornøyd med en jente som er under dems nivå, sånn fysisk?

Nå snakker jeg selvfølgelig KUN om det fysiske, for det er mange andre ting som spiller inn om man blir seksuelt tiltrukket av en person;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Vel, min erfaring er at fyrer er de som driver og klager på at de aldri får seg noe, men som konsekvent går etter damer ut av deres league. En dame gjør ikke sånt, det har vi ikke selvtillit til. Menn (selv de teiteste nerdene) renner rundt og mener bestemt de fortjener/har rett til babsen. Beklager, kamerater det er ikke slik.

Tro meg, kvinner jakter også oppover fra deres eget nivå. Det er ikke et pent syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også best høye menn. Med litt bredde over skuldrene og sterke armer. :sikle:

Selv er jeg lita, og tror på teorien om at stor mann - lita dame har noe med maskulinitet/femininitet å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like morsomt å lese om hvilke "preferanser" kvinner har...Det morsomme er at det ikke spiller noen som helst rolle i det hele tatt. Dere tror dere vet hva dere liker, men hva dere virkelig vil ha skjønner dere først når dere treffer på det.

Det er kun en ting som teller for kvinner, og det er personlighet og karisma. Dette er grunnen til at en fyr på 165 med rødt hår og fregner kan få jenter på nivå med middels supermodeller (jeg vet om flere eksempler bare fra mitt nærmiljø). Det triste for dere kvinner er jo at de mest attraktive mennene i mye større grad går etter utseende. Så til dere lave menn som følte dere støtt av denne tråden, la kjerringene tjatre i vei om høye menn til de blir blå.

(et artig poeng er jo at det stort sett er de laveste jentene som trakter etter høye gutter. Om det er fordi de ønsker å føle de blir "passet på" får de svare for selv, men det er ihvertfall ikke en egenskap oppegående menn ser etter i en partner)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like morsomt å lese om hvilke "preferanser" kvinner har...Det morsomme er at det ikke spiller noen som helst rolle i det hele tatt. Dere tror dere vet hva dere liker, men hva dere virkelig vil ha skjønner dere først når dere treffer på det.

Spørs bare det. Jeg har alltid sagt at jeg jeg ikke vil date en lav gutt, men de to jeg har vært mest forelska i har da begge vært på min egen høyde. Til syvende og sist, så er det jo personligheten som teller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minijentetissgut

Jeg er bare 180, men med 90kg veltrente muskler har jeg banket opp mange høye menn på både 185 og 190. Bare så dere vet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare 180, men med 90kg veltrente muskler har jeg banket opp mange høye menn på både 185 og 190. Bare så dere vet det!

Og det skulle være en positiv ting?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg er bare 180, men med 90kg veltrente muskler har jeg banket opp mange høye menn på både 185 og 190. Bare så dere vet det!

Jeg er to meter og har faktisk slått ihjel opptil flere fluer, edderkopper og virtuelle mennesker i diverse spill. Min e-penis er større enn din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dunebuggy

Dette var en utrolig flott tråd. Jeg er selv over 180, og blir selvfølgelig veldig fornøyd med meg selv når det kommer en egen tråd hvor det rett og slett er bedre å være mann og over 180 enn under 180.

Ja, jeg synes også enkelte korte menn skal pumpe seg opp med muskler og være høylytt og skrytete, for å prøve å "veie opp" for å ikke være spesielt høy. Det er desverre sant mener jeg, men slike fakta hører hjemme i en tråd som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nesten

Faen 185 her. 2 cm unna men men :) har i det minste selvtilliten og formen i orden så klarer meg fint :sjenert: Har funne meg en formel som funker hver gang. Har veldig mye krøller å passe langt hår og med 3 dagers skjegg og litt bart får jeg oppmerksomhet på byen hver gang :P:sengekos:

Hilsen gutt/mann 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dunebuggy

Er jenter begeistra for krøller? Jeg er bare interressert i jenter's synspunkt, men det er bra med byerfaringer fra andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

haha, da har du missforstått, for det er langt ifra kun menn som gjør det der frøken!

Hørt om "prinsessesyndromet"? Er nok en grei dose av kvinner som lider av det, dessverre! Og fakta er at mange mindre attraktive kvinner har sjans på menn som er et hakk over dem på skalan og derfor får mange kvinner dette "syndromet"! Kanskje også pgr av at menn ikke er så overflatiske i bunn og grunn og derfor kan godt være mere en nok fornøyd med en jente som er under dems nivå, sånn fysisk?

Vel, eneste stedene jeg har sett at en fyr er penere enn dama si er i strengt rurale strøk, så kanskje har teorien din hold på steder der det er lite damer til å begynne med.

Tro meg, kvinner jakter også oppover fra deres eget nivå. Det er ikke et pent syn.

Enig.

Alltid like morsomt å lese om hvilke "preferanser" kvinner har...Det morsomme er at det ikke spiller noen som helst rolle i det hele tatt. Dere tror dere vet hva dere liker, men hva dere virkelig vil ha skjønner dere først når dere treffer på det.

Det er kun en ting som teller for kvinner, og det er personlighet og karisma. Dette er grunnen til at en fyr på 165 med rødt hår og fregner kan få jenter på nivå med middels supermodeller (jeg vet om flere eksempler bare fra mitt nærmiljø). Det triste for dere kvinner er jo at de mest attraktive mennene i mye større grad går etter utseende. Så til dere lave menn som følte dere støtt av denne tråden, la kjerringene tjatre i vei om høye menn til de blir blå.

Er enig med deg, kvinner er mer tilgivelige når vi velger livsledsager.

Jeg er to meter og har faktisk slått ihjel opptil flere fluer, edderkopper og virtuelle mennesker i diverse spill. Min e-penis er større enn din.

Wow! Ord.

Dette var en utrolig flott tråd. Jeg er selv over 180, og blir selvfølgelig veldig fornøyd med meg selv når det kommer en egen tråd hvor det rett og slett er bedre å være mann og over 180 enn under 180.

Vær så god, kjære. Ta det til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA. Har dere så dårlig selvtillit at dere bare må ha høye menn? TAPERE. Fuck the haters. Peace.

Tror du har misforstått lille gutt..

Har ikke noe med selvtillit å gjøre at man foretrekker høye menn.

Er vel generelt at kvinner liker at en mann skal være en mann! Tror nok man må gå ganske langt tilbake i tid, for å faktisk finne ut hva det stammer fra.

Var faktisk en ganske bra dokumentar på National Geographic jeg også så, der forskere mener at kvinner går etter menn som kan beskytte de. Og tilbake i tid var størrelse og styrke noe av det som var avgjørende for overlevelses faktor. Det kvinnelige kjønn valgte derfor å reprodusere etter egenskaper de selv ville føre videre. Survival of the fittest!

Er vel strengt tatt det som skjer hver dag ute i vår fri natur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...