Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg føler vel at dere kvinner er generelt relativt hardere på kravspec'en enn det vi menn er når det gjelder det overfladiske, og da spesielt dette med høyde. Det er rett og slett fascinerende.

Jeg mener faktisk det totalt motsatte. Men kanskje ikke akkurat når det gjelder høyde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker også høye menn.

Men for å være ærlig synes jeg det er penest - om man nu skal være overflatisk ;) - når kjæresten til den høye mannen også er forholdsvis høy. Høyde som står i stil til hverandre har en del å si for hvor flott jeg synes paret tar seg ut. Tenker automatisk "Oi! Han hadde kledd en litt høyere dame" når jeg ser en høy, staut mann med en dame på 1.60.

Kan kanskje ha noe med å gjøre at jeg selv er 175, og synes jeg kler kjempegodt menn på rundt 1.85 ;) Noe høyere enn det trenger de ikke være, men det kan være flott med en mann på over én nitti også, bevares.

Lave jenter kan vel få lov til å like høye menn hvis de vil det? Det er jo ikke akkurat sånn at de går rundt og tvinger seg på høye menn heller... Tiltrekningen går (forhåpentligvis) begge veier.

Kvinner er jo tross alt, fra naturens side, en del lavere enn menn, så det er jo ikke så rart at lave kvinner finner seg menn som er en god del høyere enn dem selv.

Lave kvinner passer sammen med både lave, middels høye og høye menn, mens høye kvinner som regel ser flottest ut når de danner par med høye menn (det er jeg enig med deg i). Men dette er selvsagt bare min egen overfladiske mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn på 185- 195 er ikke høye. Dvs. er du 195 og opp, så er du høy, og fra 2meter og opp er du stor. Det er tonnevis av slike menn i Norge. Ikke la oss inkludere de vanlige her. Denne tråden må være en hyllest til supermenneskene.

Slankhet er også bare teit. Hvilke damer ønsker 800 meter løpere? Man må være mer som hulken for å kunne beskytte. Det er damer som skal løpe, menn skal sloss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Høye menn er helt fantastiske! Elsker de av hele mitt hjerte! 185 ++++ Kan gjerne være 2 meter for min del :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Jeg føler vel at dere kvinner er generelt relativt hardere på kravspec'en enn det vi menn er når det gjelder det overfladiske, og da spesielt dette med høyde. Det er rett og slett fascinerende.

Tror nok det hadde vært langt færre tilfeller av spiseforstyrrelser blant unge jenter/kvinner (samt mindre "behov" for plastiske operasjoner) hvis det du sier hadde vært sant. Jeg klarer ikke å ta deg seriøst, beklager.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Må si alle mine 200cm likte denne tråden. Ønsker også å hylle alle damene som liker høye menn :rodmer:

Nå ble jeg glade nu. Endelig en som har fattet det. Ha en fin kveld videre, vennen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Lave jenter kan vel få lov til å like høye menn hvis de vil det? Det er jo ikke akkurat sånn at de går rundt og tvinger seg på høye menn heller... Tiltrekningen går (forhåpentligvis) begge veier.

Kvinner er jo tross alt, fra naturens side, en del lavere enn menn, så det er jo ikke så rart at lave kvinner finner seg menn som er en god del høyere enn dem selv.

Lave kvinner passer sammen med både lave, middels høye og høye menn, mens høye kvinner som regel ser flottest ut når de danner par med høye menn (det er jeg enig med deg i). Men dette er selvsagt bare min egen overfladiske mening.

Selvsagt kan lave jenter få lov til å like høye menn. Jeg kommer da bare med min overfladiske betraktning angående hva som ser flottest ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også høye menn!! Er 176 selv, og kan såvidt ha på meg høye hæler før jeg ser ned i bakhodet til flertallet av folkemengden rundt meg. Føler jeg selv da. Så gi meg gjerne en høy mann! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er komisk med lave jenter som faller for menn som er høye. Har inntrykk av at de ønsker å kompensere for sin egen lavhet med å ha en høy mann. Selv er jeg "bare" 183 og smiler når jeg hører om jenter på under 165 (som jeg syns er noe for lav for meg) som er i tvil om høyden min er "bra" nok for de.... Klart menn driter i høyden for en onenite.. men de fleste foretrekker ikke et langvardig forhold med noen som er komisk mye lavere hvis man ser på høyden isolert.

Er også et tankekors at en enkel overfladisk parameter (altså høyde) betyr mer for kvinner enn det pupper gjør for de fleste menn! Menn bryr seg faktisk mer om helheten når det kommer til det overfladiske i det minste... og høyde er ikke noe man kan trene eller gjøre noe med ved å spise sunt engang. Eneste som kompenserer er å ha j... mye penger som Stordalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Lave kvinner passer sammen med både lave, middels høye og høye menn, mens høye kvinner som regel ser flottest ut når de danner par med høye menn (det er jeg enig med deg i). Men dette er selvsagt bare min egen overfladiske mening.

Små damer har en større mannedam og boltre seg. Deilig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok det hadde vært langt færre tilfeller av spiseforstyrrelser blant unge jenter/kvinner (samt mindre "behov" for plastiske operasjoner) hvis det du sier hadde vært sant. Jeg klarer ikke å ta deg seriøst, beklager.

Jeg klarer ikke ta deg seriøst heller, om du mener det er menn som er skyld i kvinners spiseforstyrrelser. Kvinner er kvinner verst, og dere er aller flinkest til å skape kroppshysteri helt alene. I min omgangskrets opplever jeg at kvinnene har langt større forventninger enn det mennene har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg klarer ikke ta deg seriøst heller, om du mener det er menn som er skyld i kvinners spiseforstyrrelser. Kvinner er kvinner verst, og dere er aller flinkest til å skape kroppshysteri helt alene. I min omgangskrets opplever jeg at kvinnene har langt større forventninger enn det mennene har.

True that!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker samt svar til innleggene.

Bond, mod

Spørsmål og kommentarer på moderering kan raskest tas på PM :)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, det har uansett vært en interessant debatt som viser at det ikke er helt stuerent for kvinner og like enkelte typer fyrer bedre og gå først og fremst for det. Mange menn ano 2011 føler seg fremdeles truet av det.

Synd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det har uansett vært en interessant debatt som viser at det ikke er helt stuerent for kvinner og like enkelte typer fyrer bedre og gå først og fremst for det. Mange menn ano 2011 føler seg fremdeles truet av det.

Synd.

Man skulle jo tro ut i fra din tilnærming at dette ikke var helt uventet. Poster man personlige preferanser på et debattforum, skaper det nødvendigvis - ja, debatt. Det JEG synes er interessant er hvorfor dette er en preferanse som i såpass stor grad påvirker kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Man skulle jo tro ut i fra din tilnærming at dette ikke var helt uventet. Poster man personlige preferanser på et debattforum, skaper det nødvendigvis - ja, debatt. Det JEG synes er interessant er hvorfor dette er en preferanse som i såpass stor grad påvirker kvinner.

Har du noen tanker om fenomenet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...