Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjipt å bo i norge, på 180 er jeg jo bare nøyaktig gjennomsnittlig for en norsk mann. Men i andre land ville jeg vært i hvertfall litt over gjennomsnittet.

Det er faktisk ikke uvanlig at jeg ser damer som er markant høyere enn meg, og da tenker jeg "I want to climb that"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også oppheng i høye menn. Min er 1,87, hadde ikke gjort noe om han var enda høyere. Er også opptatt av brede skuldre, store kraftige hender og store føtter på menn. Type str 45 i sko er bare hot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmm...egentlig aldri fått inntrykk av at å være høy og kraftig bygd har vært noe fortrinn å være....ikke iforhold til kvinner ihvertfall. Aldri fått et eneste kompliment jeg om det. Så dette var gøy å høre. Har altids vært kompisene mine som ligger på rundt 175-80 på 75kg grensa som har dratt damene :D :D mens jeg på rundt 188cm og 100+/- blir aldri sett på engang.

Men gøy å høre at noen liker høye og store menn og iblant. Ikke at jeg føler meg så jævlig høy da men prøver å kompansere i bredden istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også oppheng i høye menn. Min er 1,87, hadde ikke gjort noe om han var enda høyere. Er også opptatt av brede skuldre, store kraftige hender og store føtter på menn. Type str 45 i sko er bare hot!

Str 45 hva slags prinsesse sko er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmm...egentlig aldri fått inntrykk av at å være høy og kraftig bygd har vært noe fortrinn å være....ikke iforhold til kvinner ihvertfall. Aldri fått et eneste kompliment jeg om det. Så dette var gøy å høre. Har altids vært kompisene mine som ligger på rundt 175-80 på 75kg grensa som har dratt damene :D :D mens jeg på rundt 188cm og 100+/- blir aldri sett på engang.

Men gøy å høre at noen liker høye og store menn og iblant. Ikke at jeg føler meg så jævlig høy da men prøver å kompansere i bredden istedet.

Det her blir bra.

Nyter hvert ord. Jeg er 196. :hoppendeglad:

Jeg lover å være snill. :daane:

Str 45 hva slags prinsesse sko er det da?

Du er her fremdeles, ja. :sikler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i stjørdalen under rekrutten, men det er mange år siden :)

Svaret er nei

Ok, ble lettet. Hadde vært litt sykt hvis du hadde vært "min" Perrin.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Freakingawesome

Som en EKSTREMT lav mann (iflg dere kvinner) så ble jeg selvsagt nysgjerrig på denne tråden. Jeg regna med at det ville stå mye av det samme som jeg har lest før. 99% av kvinner tenner ikke på lave menn og yadayada. Men det som overrasker meg er at dere regner menn som er 170 for å være veldig lav. Seriøst? Er det slik det har blitt? Jeg er selv bare 165 cm og burde vel kanskje bare finne frem hagla med en gang. Tydelig at man må være høy for og ha et fullverdig liv. Ja jeg ser på sex, forhold og det å bli elsket av en partner som ingredienser til et fullverdig liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en EKSTREMT lav mann (iflg dere kvinner) så ble jeg selvsagt nysgjerrig på denne tråden. Jeg regna med at det ville stå mye av det samme som jeg har lest før. 99% av kvinner tenner ikke på lave menn og yadayada. Men det som overrasker meg er at dere regner menn som er 170 for å være veldig lav. Seriøst? Er det slik det har blitt? Jeg er selv bare 165 cm og burde vel kanskje bare finne frem hagla med en gang. Tydelig at man må være høy for og ha et fullverdig liv. Ja jeg ser på sex, forhold og det å bli elsket av en partner som ingredienser til et fullverdig liv

Du er mann, 165cm høy og kaller deg selv for Freakingawesome på nett...? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Du er mann, 165cm høy og kaller deg selv for Freakingawesome på nett...? :daane:

Jau er mann. Var iallfall det sist jeg sjekket (penisen er der fremdeles). Og ja jeg er 165 og awesome. Nicket derimot bruker jeg kun her. Er jo tross alt kvinneguiden. Man finner rarere ting her en korte menn uten helt herpa selvtillit ;). Anything else? Endret av Freakingawesome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jau er mann. Var iallfall det sist jeg sjekket (penisen er der fremdeles). Og ja jeg er 165 og awesome. Nicket derimot bruker jeg kun her. Er jo tross alt kvinneguiden. Man finner rarere ting her en korte menn uten helt herpa selvtillit ;). Anything else?

Unnskyld, jeg skrev før jeg tenkte. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Unnskyld, jeg skrev før jeg tenkte. :klem:

Ikke tenk på det. Slike småfrekke bemerkninger preller bare av :) kan ikke være alles drømmetype ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ble lettet. Hadde vært litt sykt hvis du hadde vært "min" Perrin.

Finns flere Perrin? :)

Forresten 1,85 ser jeg ikke på som en høg mann. Alle mine venner er 1,90+, og jeg er minste mann i flokken på korte 1,85.

Egentlig litt kjipt å gå ut på byen med de når jeg tenker på det :smilorange:

Føler ikke jeg får noe mindre oppmerksomhet enn de selv om de raver over meg da, så høyde kan ikke være så viktig for alle ;)

Endret av Perrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...