Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En "hemmelighet fra de høyes rekker":

Jeg er 196, og tror jeg har alle i samme "høydekategori" med meg i dette: Hvis en er så høy, så er det et HELVETE å plutselig treffe noen som er høyere. En har for vane å kort og godt alltid være den høyeste i rommet. Når det da kommer en jævel som er høyere, så er en plutselig nødt til å se opp på vedkommende. Vane er vond å vende, og når det skjer....så blir det bare så feil at en misliker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Ikkje så veldig forskjellig, etter mi meining..

Anonym poster: 2cd3dab8f91a249851a867c6fdb101b3

Hva mener du og hvorfor er du ekkel?

En "hemmelighet fra de høyes rekker":

Jeg er 196, og tror jeg har alle i samme "høydekategori" med meg i dette: Hvis en er så høy, så er det et HELVETE å plutselig treffe noen som er høyere. En har for vane å kort og godt alltid være den høyeste i rommet. Når det da kommer en jævel som er høyere, så er en plutselig nødt til å se opp på vedkommende. Vane er vond å vende, og når det skjer....så blir det bare så feil at en misliker det.

Nei, det er nok fordi du er vant med å være den personen som dominerer i rommet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg synes det er fascinerende. Siden jeg er to meter, er det ytterst sjelden jeg kan se noen i øyehøyde, og finner det utrolig morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det går litt ut på ett, du. Det er ubehagelig, på en sånn litt barnslig måte.

Jeg synes det er fascinerende. Siden jeg er to meter, er det ytterst sjelden jeg kan se noen i øyehøyde, og finner det utrolig morsomt.

Snedig erfaring det der. Trøst dere med at dere er grisedeilige, gutter. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En "hemmelighet fra de høyes rekker":

Jeg er 196, og tror jeg har alle i samme "høydekategori" med meg i dette: Hvis en er så høy, så er det et HELVETE å plutselig treffe noen som er høyere. En har for vane å kort og godt alltid være den høyeste i rommet. Når det da kommer en jævel som er høyere, så er en plutselig nødt til å se opp på vedkommende. Vane er vond å vende, og når det skjer....så blir det bare så feil at en misliker det.

Haha, den har jeg hørt før. Jeg kjente en fyr som var over 2 meter, rundt 2,05 tror jeg. Jeg har aldri sett noen skvette så heftig som han gjorde, når han en gang møtte en fyr som ikke bare var like høy, men flere cm høyere enn ham. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Haha, den har jeg hørt før. Jeg kjente en fyr som var over 2 meter, rundt 2,05 tror jeg. Jeg har aldri sett noen skvette så heftig som han gjorde, når han en gang møtte en fyr som ikke bare var like høy, men flere cm høyere enn ham. :fnise:

Antageligvis samme syndrom som pene damer som blir sure når det er noen enda penere damer i rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis samme syndrom som pene damer som blir sure når det er noen enda penere damer i rommet.

Beste tråden ever. Kjør på. Selvtilliten stiger, har alltid trodd det var slik, men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 188, merker selv av jeg er høyere enn de aller fleste jeg møter på.

Eneste negative er at det er vanskeligere å legge på seg vekt, men langt fra så ille som de rundt 2 meter har det.

edit: Har forsåvidt vært høy siden mellomtrinnet, og en ting jeg har merket med kvinnfolk: De fleste har null peiling på anslag av høyde, spesielt når man står nært de. Er du "høy", så er du uansett safe.

Endret av cppdude
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er 188, merker selv av jeg er høyere enn de aller fleste jeg møter på.

Eneste negative er at det er vanskeligere å legge på seg vekt, men langt fra så ille som de rundt 2 meter har det.

edit: Har forsåvidt vært høy siden mellomtrinnet, og en ting jeg har merket med kvinnfolk: De fleste har null peiling på anslag av høyde, spesielt når man står nært de. Er du "høy", så er du uansett safe.

Rettere sagt så er det snakk om at en må trene/spise til en er minst 100kg for at en ikke skal se ut som en lang-tynn-ting på den høyden. Er selv like høy men føler meg raskt tynn om jeg ikke stresser det med å spise og trene masse hele tiden.

Så er nok ikke 188 høyt *nok* for å score noe spessielt på den høyde preferansen til kvinner da...selv om man ikke heller blir direkte "uaktuell" pga en er for lav heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettere sagt så er det snakk om at en må trene/spise til en er minst 100kg for at en ikke skal se ut som en lang-tynn-ting på den høyden. Er selv like høy men føler meg raskt tynn om jeg ikke stresser det med å spise og trene masse hele tiden.

Så er nok ikke 188 høyt *nok* for å score noe spessielt på den høyde preferansen til kvinner da...selv om man ikke heller blir direkte "uaktuell" pga en er for lav heller da.

Ikke enig. Veide over 100 for et par-tre år siden, trente styrke / helsestudio 2-3 ganger i uka. Har dratt ned vekta til litt 85-90 kg. Trener 3-6 ganger i uka, men vridd over på ultrasport og klatring og den typen trening. Er lettere, har mer overskudd, føler at kroppen ser bedre ut. BMI ligger vel på 22 omtrent så godt fornøyd med den vekta. Ikke noe målsetting å se ut som en kjempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...