Gå til innhold

Omskjært penis vs naturlig penis


Gjest Handyboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes slappe peniser er mindre pene. Og erigerte peniser ser jo likedan ut om de er omskåret eller ei, så jeg må vel gå for at jeg foretrekker en erigert penis! Ja, erigert er førstepri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlige preferanser er selvfølgelig lov, men jeg synes vi kan tenke litt på hvordan vi flagger dem. Ikke alle preferanser er like "sunne", og da går det kanskje an å gå litt stille i dørene, og reflektere litt over hvilke konsekvenser det kan ha å fremstille disse som positive...

Jeg ville nok også tenkt litt over hvor "pene" jeg egentlig synes ting er, om jeg visste det lå pinsler og smerter bak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest muslim

Dette har ærlig talt ingenting med damers preferanser å gjøre.

Enten er det medisinsk eller så er det religiøst.

Hva sexfikserte damer måtte mene, er fullstendig verdiløst som argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Dette har ærlig talt ingenting med damers preferanser å gjøre.

Enten er det medisinsk eller så er det religiøst.

Hva sexfikserte damer måtte mene, er fullstendig verdiløst som argument.

Vel, men barns rettigheter til å bestemme over egen kropp burde vel komme før foreldrenes religion?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muslim

Vel, men barns rettigheter til å bestemme over egen kropp burde vel komme før foreldrenes religion?

Hadde det gått an å få det til såklart. Det er jo fint om man selv tar beslutningen til å omskjæres og følge en tro.Religiøse beveggrunner for å omskjære guttebarn er en debatt som ikke hører hjemme i dette forum,så det vil jeg ikke gå inn på.

Sånn det er nå kan man ikke få dette gjort forsvarlig med bedøvelse og oppfølging på legekontor eller sykehus- så da utsettes barn for stygge ting.

Da er det bare sykt å lese om sexfikserte damer med fetisher for omskåret kuk som sitter på et forum og pluder umodent om hva de syns er "fint", "vakrest" og "best"- for dem. I senga.

Det er kun medisinsk eller religiøst man kan argumentere for omskjæring. Og det skal aldri være lemlestelser. Noe som dessverre skjer, når det ikke er mulig å få en godkjent, faglig prosedyre i kontrollerte former for de religiøse.

Heldigvis er det nok ingen av disse sexfikserte kvinnene med sine argumenter som noe sinne kommer til å bevege en forelder til å omskjære sitt barn.

Men usmakelig og respektløst det er det, hva de presterer å sitte å si.

Bare i en tråd som dette å kalle noe for en "naturlig penis" i førsøk på å trekke et skille mellom en omskåret og en uomskåret menn, er utrolig usmakelig og respektløst mot menn generelt.Som om det handlet om silikon-bryster og plastisk kirurgi for å ta seg best mulig ut på kjøttmarkedet... :filer:

Dette handler ikke om kosmetiske inngrep som utføres til fordel for kvinners lyst. Derfor betyr det ingenting hva dere kuk-fetishister har å melde i den forbindelse.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muslim

Gjest_muslim:

Du har et problem med at kvinner liker kuk?

Jeg har et problem med kvinner som ikke innser at det ligger reell lidelse bak det de sitter og rangerer på et forum.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg har et problem med kvinner som ikke innser at det ligger reell lidelse bak det de sitter og rangerer på et forum.

Vel, men det var liksom poenget mitt.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlige preferanser er selvfølgelig lov, men jeg synes vi kan tenke litt på hvordan vi flagger dem. Ikke alle preferanser er like "sunne", og da går det kanskje an å gå litt stille i dørene, og reflektere litt over hvilke konsekvenser det kan ha å fremstille disse som positive...

Jeg ville nok også tenkt litt over hvor "pene" jeg egentlig synes ting er, om jeg visste det lå pinsler og smerter bak.

Takk! Da fikk jeg troen på at det finnes noe fornuft og empati hos noen kvinner likevel. Vi har forbudt å kappe halen av kjæledyr fordi vi etterhvert skjønte at det lå pinsler bak. Men av en eller annen grunn finnes det kvinner som Brunhilde og andre som likevel mener at det er positivt at menn er omskåret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Religiøse beveggrunner for å omskjære guttebarn er en debatt som ikke hører hjemme i dette forum,så det vil jeg ikke gå inn på.

Det er jeg ikke enig med deg i. Jeg mener at en beslutning om omskjæring av religiøse grunner kun kan tas av den det gjelder når han er blitt myndig. (18) Ingen andre bør ha rett til å skjære vekk deler av noens kjønnsorgan. Hvis man som myndig finner ut at man vil vie sitt liv til f. eks. Islam, så er jo det noe man kan gjennomføre. Men hvis man som myndig faktisk ikke velger Islam, så bør kroppen være intakt og ikke merket for livet av en slik omskjæring.

Endret av Jalp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen preferanser, synes verken det ene eller det andre er det fineste. Jeg er ekstremt motstander av omskjæring av guttebarn med mindre noe medisinsk tilsier at det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muslim

Det er jeg ikke enig med deg i. Jeg mener at en beslutning om omskjæring av religiøse grunner kun kan tas av den det gjelder når han er blitt myndig. (18) Ingen andre bør ha rett til å skjære vekk deler av noens kjønnsorgan. Hvis man som myndig finner ut at man vil vie sitt liv til f. eks. Islam, så er jo det noe man kan gjennomføre. Men hvis man som myndig faktisk ikke velger Islam, så bør kroppen være intakt og ikke merket for livet av en slik omskjæring.

Jeg har ikke gårtt inn på det.

Mitt eneste ønske for å si noe i denne tråden var at kvinner kan holde seg for godt til å sitte å legge ut om seksuelle preferranser på noe som det ligge ren lidelse i kjølvannet av.

Skal jeg sitte på KG og lage en tråd om å foretrekke ekte pels, kanskje, og si det er vakrere enn syntetisk, mykere og mer egnet til å ha sex på foran peisen..

Da tenker jeg folk fikk opp øya, jeg.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Jeg har ikke gårtt inn på det.

Mitt eneste ønske for å si noe i denne tråden var at kvinner kan holde seg for godt til å sitte å legge ut om seksuelle preferranser på noe som det ligge ren lidelse i kjølvannet av.

Skal jeg sitte på KG og lage en tråd om å foretrekke ekte pels, kanskje, og si det er vakrere enn syntetisk, mykere og mer egnet til å ha sex på foran peisen..

Da tenker jeg folk fikk opp øya, jeg.

Syntes du virkelig det er underlig at kvinner har penis-preferanser? Sist jeg sjekket var liksom penisen en ganske vesentlig del av folks sexliv.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest muslim

Syntes du virkelig det er underlig at kvinner har penis-preferanser? Sist jeg sjekket var liksom penisen en ganske vesentlig del av folks sexliv.

Nemlig at kvinner på KG skal holde seg for gode til å sitte å rangere en manns penis på et slikt uetisk grunnlag som seksuelle preferanser er i denne sammenhengen.

Barn lider. Få det inn i hodet.

Da er det sykt å sitte å si man vil helst ha det pga det er så vakkert og estetisk og man blir så kåt av det.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Menn vurderer aspekter ved kvinnekroppen daglig, og det er da nok av kvinner som utfører unødvendige inngrep på kroppen for å leve opp til enkelte menns preferanser.

Dette er forøvrig ikke noe automatisk enten eller. Min samboer er omskjært, jeg har ingen negative erfaringer med ham. Men samtidig har jeg ikke noe ønske om at menn skal omskjære seg. Som jeg skrev så poetisk i mitt første innlegg, pikk er pikk. Omskjæring er på ingen måte NØDVENDIG med mindre man har en medisinsk tilstand. Jeg er ikke for et forbud mot omskjæring av gutter, men det er først og fremst fordi jeg er redd for at det skal føre til at praksisen går under jorda og foregår på en måte som er blottet for kvalietskontroll og krav. Jeg tror ikke religiøs omskjæring forsvinner med et forbud over natta, så da må man heller gjøre det man kan mtp på kvalitetskontroll samtidig som man jobber med holdninger.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nemlig at kvinner på KG skal holde seg for gode til å sitte å rangere en manns penis på et slikt uetisk grunnlag som seksuelle preferanser er i denne sammenhengen.

Barn lider. Få det inn i hodet.

Da er det sykt å sitte å si man vil helst ha det pga det er så vakkert og estetisk og man blir så kåt av det.

Jeg er heller ikke for omskjæring av guttebarn, det bør være en avgjørelse man tar som voksen fordi konsekvensene kan bli store og fæle.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...