Gå til innhold

Omskjært penis vs naturlig penis


Gjest Handyboy

Anbefalte innlegg

Gjest Handyboy

Hei,

vil gjerne vite damenes og homsenes formening om omskjært vs naturlig penis. Hvilken foretrekker dere.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker vel ingen av delene, har prøvd to omskjærte og noen ikke, de funker jo like godt begge to :knise:

Noen mener at omskjærte er mer renslige, men føler ikke de har vært mer renslige enn dem med forhud. Synes det var vanskelig å runke og suge dem jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke se på den, men knulle den, så samme for meg!

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omskåret er best. Det er også penest synes jeg.

Skulle jeg fått ny kjæreste og jeg fikk bestemme om det var omskåret eller ikke så hadde jeg valgt omskåret.

Fikk jeg en ny kjæreste som ikke var så hadde jeg selvsagt aldri sagt noe på det da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonyyymhehe

Har prøvd begge deler,og jeg syns de med forhud vinner! Er mye lettere å suge dem, mye deiligere også, syns jeg. Smaker faktisk annerledes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen på omskjært og ikke? Ser man lett forskjell? Kan noen legge ved noen bilder der man ser forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrine

Jeg syns den naturlige penisen er deiligst. En omskjært penis ser ikke helt riktig ut for meg.. Mye deiligere og suge en naturlig en.. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på utseende og hygiene - Omskåret. Mye enklere å bare ta den i munnen anytime når den er så ren!

Med tanke på hvor lett/vanskelig det er å bruke hendene på den - Ikke omskåret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jævel

Tråden er bare tull.

Alle med litt vett, vet at den perfekte penisen for en kvinne, er en annen kvinne, eller aller helst henne selv, en klone om man vil.

Påstår de noe annet, er det selvfølgelig bare tull og tomt snakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Slik tøys som å endre på noe som ikke trenger endring finner jeg forkastelig. Hvordan mennesker kan sette religion og annen overtro fremfor seg selv er for meg ubegripelig. Omskårede menn ser bare ødelagte ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en annen tråd om temaet et eller annet sted her inne, og selv om jeg syns det er feil å omskjære gutter når det er spedbarn og ikke har noe de skulle ha sagt, så foretrekker jeg altså peniser uten forhud rent visuelt. Når det kommer til sex er det ikke forhuden det kommer an på, men hvem penisen sitter på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen på omskjært og ikke?

Forskjellen er at en mann med omskåret penis vanligvis ble kjønnslemlestet som barn. Guttebarn har ikke vern mot dette slik jentebarn har i Norge.

jeg fatter ikke at man helt uanfektet kan sitte å mene at man foretrekker de som er kjønnslemlestet, for på den måten medvirker man indirkete til denne barbariske skikken. Det skulle tatt seg ut om jeg sa at jeg av egoistiske grunner foretrekker kjønnslemlestede kvinner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så foretrekker jeg altså peniser uten forhud rent visuelt.

Slike utsagn gjør at jeg helt mister troen på kvinnekjønnet. Snakk om egoistisk sexisme! Jeg avskyr virkelig standpunktet ditt og mener det bidrar til at mange menn får skader på kjønnorganene og dermed redusert seksuell evne.

Jeg mener at alle kvinner med dette standpunktet selv bør kjønnslemlestes. Så får dere føle det på kroppen selv,- spesielt de som bagatelliserer kjønnslemlestelse av gutter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slike utsagn gjør at jeg helt mister troen på kvinnekjønnet. Snakk om egoistisk sexisme! Jeg avskyr virkelig standpunktet ditt og mener det bidrar til at mange menn får skader på kjønnorganene og dermed redusert seksuell evne.

Jeg mener at alle kvinner med dette standpunktet selv bør kjønnslemlestes. Så får dere føle det på kroppen selv,- spesielt de som bagatelliserer kjønnslemlestelse av gutter.

:ler: Beklager, men dette innlegget oser av et-eller-annet, klarer bare ikke å ta deg seriøst. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nilsen

Forskjellen er at en mann med omskåret penis vanligvis ble kjønnslemlestet som barn. Guttebarn har ikke vern mot dette slik jentebarn har i Norge.

jeg fatter ikke at man helt uanfektet kan sitte å mene at man foretrekker de som er kjønnslemlestet, for på den måten medvirker man indirkete til denne barbariske skikken. Det skulle tatt seg ut om jeg sa at jeg av egoistiske grunner foretrekker kjønnslemlestede kvinner.

Så så...

I prinsippet, er jeg i mot omskjæring av personer under 18 år og som ikke selv samtykker.

MEN, det er en forskjell på omskjæring av gutter og jenter.

Hos gutter, tar de forhuden, hos jenter tar de klitoris og/eller kjønnslepper, noe som ødelegger seksuallivet til disse uheldige.

Blir omtrent som at man kuttet av kukhodet på en gutt, og det gjør de faktisk ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så...

I prinsippet, er jeg i mot omskjæring av personer under 18 år og som ikke selv samtykker.

MEN, det er en forskjell på omskjæring av gutter og jenter.

Hos gutter, tar de forhuden, hos jenter tar de klitoris og/eller kjønnslepper, noe som ødelegger seksuallivet til disse uheldige.

Blir omtrent som at man kuttet av kukhodet på en gutt, og det gjør de faktisk ikke.

Mange omskjærte menn som sliter med nedsatt følsomhet.. Så det kan gå ut over seksuallivet hos menn også.

Jeg syns omskjæring (men mindre det er av medisinske grunner) er fullstendig idiotisk uansett kjønn!

Helt utrolig at foreldre utsetter barna sine for sånt.

Man er født med forhud, jeg liker det, og jeg syns den skal være der.

Men det er overhodet ikke noen dealbreaker om den ikke er det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri sett en penis annet enn på tv, så jeg foretrekker virkelig ingen av delene, men fikk lyst til å fortelle om en diskusjon om temaet jeg overhørte for et par år siden.

Var på et sted som frivillig arbeider, og på kvelden satt jeg på stedets eneste data med døra oppe, mens mange andre satt utenfor og prata. Så begynte jentene en laaang diskusjon om dette, hva som var bra og hva som var dårlig. Jeg hadde virkelig ikke lyst til å høre etter, men når datarommet ikke hadde dør var det ikke så lett.

Jeg forsto raskt at det har en god del med hvor man kommer fra å gjøre. De skandinaviske og britiske jentene ville helst ha en mann som ikke var omskjært.

Mens en amerikansk jente ble omtrent sjokka over at de i det hele tatt kunne tenke på det. Hun sa at hun DEFINITIVT ville ha en omskåret mann, og syntes det var ekkelt å skulle ha en som ikke var der.

Merka jeg fikk i overkant mye penisinformasjon den kvelden der...! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...