AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1741 Skrevet 24. juli 2011 En første tanke etter å ha skummlest manifestet - hvordan så han for seg at han ville få med seg kvinner på denne "bevegelsen"?
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1742 Skrevet 24. juli 2011 En første tanke etter å ha skummlest manifestet - hvordan så han for seg at han ville få med seg kvinner på denne "bevegelsen"? Tja, kanskje han regner med at vi bare lystrer om vi får beskjed?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1743 Skrevet 24. juli 2011 - Jernbanestasjonen i Kristiansand blir evakuert Skal være på grunn av mistenkelig koffert. Dagbladet kommer med mer
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1744 Skrevet 24. juli 2011 En første tanke etter å ha skummlest manifestet - hvordan så han for seg at han ville få med seg kvinner på denne "bevegelsen"? Det tror jeg ikke han har tenkt på gitt.
Gjest Rosemor Skrevet 24. juli 2011 #1745 Skrevet 24. juli 2011 Uansett, jeg tar sjansen, så får heller moddene slette og gi beskjed om det ikke er lov: Jeg ser at jeg har fått med meg essensen, men ikke detaljene.
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1746 Skrevet 24. juli 2011 Jeg ser at jeg har fått med meg essensen, men ikke detaljene. Han har 1500 sider tettpakka med detaljer, så detaljene er jaggu ikke lett å få oversikt over.
Porcelain Skrevet 24. juli 2011 #1747 Skrevet 24. juli 2011 Nå er denne diskusjonen sklidd helt ut, og jeg sier takk for meg ved å gjenta de nå hyppig siterte ordene fra Stine Renate Håheim - "Når en mann kan ha så mye hat, tenk hvor mye kjærlighet vi sammen kan mobilisere" (sitat fritt etter hukommelsen). Jeg håper folk vil tenke over dette, og innse at det viktigste her og nå er at vi viser at vi evner å stå samlet i en tung tid, og tar klart avstand fra de grusomme handlingene som har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1748 Skrevet 24. juli 2011 Tja, kanskje han regner med at vi bare lystrer om vi får beskjed? Må jo neste være det. Han går jo sterk ut mot feminismen. Og ønsker seg tilbake til samfunnet på 1950-tallet. Noen andre anti-feministiske-ideer: - Patriatisk samfunn. - Menn får automatisk foreldrerett. - Ikke fri skilsmisse. - Ikke lov med prevansjon - Ikke abort (unntak voldtekt og fare for mors liv) - Kvinner skal være babymaskiner - Ikke lov med høyere utdanning for kvinner - Ikke positiv særbehandling/affirmativ action veldig fristende du...
Gjest Rosemor Skrevet 24. juli 2011 #1749 Skrevet 24. juli 2011 Må jo neste være det. Han går jo sterk ut mot feminismen. Og ønsker seg tilbake til samfunnet på 1950-tallet. Noen andre anti-feministiske-ideer: - Patriatisk samfunn. - Menn får automatisk foreldrerett. - Ikke fri skilsmisse. - Ikke lov med prevansjon - Ikke abort (unntak voldtekt og fare for mors liv) - Kvinner skal være babymaskiner - Ikke lov med høyere utdanning for kvinner - Ikke positiv særbehandling/affirmativ action veldig fristende du... Står dette i manifestet også?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1750 Skrevet 24. juli 2011 Den deler der han legger ut om moren og søsterens kjønnssykdommer er forøvrig SYK! Min sympati går til familie og venner som ikke fortjener å bli hengt ut på denne måten. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1751 Skrevet 24. juli 2011 Står dette i manifestet også? Jepp. Noe han har skrevet selv. Noe andre har skrevet.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1752 Skrevet 24. juli 2011 Noen andre anti-feministiske-ideer: - Patriatisk samfunn. - Menn får automatisk foreldrerett. - Ikke fri skilsmisse. - Ikke lov med prevansjon - Ikke abort (unntak voldtekt og fare for mors liv) - Kvinner skal være babymaskiner - Ikke lov med høyere utdanning for kvinner - Ikke positiv særbehandling/affirmativ action veldig fristende du... Totalt syk i hodet. Ironisk nok er dette holdninger som stort sett bare kan tilskrives ekstreme islamister.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1753 Skrevet 24. juli 2011 Totalt syk i hodet. Ironisk nok er dette holdninger som stort sett bare kan tilskrives ekstreme islamister. Har tenkt det samme selv.
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1754 Skrevet 24. juli 2011 Må jo neste være det. Han går jo sterk ut mot feminismen. Og ønsker seg tilbake til samfunnet på 1950-tallet. Noen andre anti-feministiske-ideer: - Patriatisk samfunn. - Menn får automatisk foreldrerett. - Ikke fri skilsmisse. - Ikke lov med prevansjon - Ikke abort (unntak voldtekt og fare for mors liv) - Kvinner skal være babymaskiner - Ikke lov med høyere utdanning for kvinner - Ikke positiv særbehandling/affirmativ action veldig fristende du... Ja, ikke sant? Terskelen for å regnes som en feminist er ikke akkurat høy. I bunn og grunn bør de fleste i dagens samfunn føle seg angrepet.
NuckingFutz Skrevet 24. juli 2011 #1755 Skrevet 24. juli 2011 Står dette i manifestet også? Jada, han innehar tydelige misogynistiske holdninger. Han beskriver samfunnet vårt som et matriarki og ønsker seg tilbake til et patriarkalsk samfunn. Riktignok ser det ut til at kvinnehatet i manifestet er skrevet av en annen person enn ABB, men ABB fremstiller jo manifestet som representerende for sine egne holdninger. Er ikke overrasket over at en slik "oss mot dem"-orientert person faller som en flue for alle former for hat-ideologi som på en eller annen måte kan oppheve egoet hans. Hat mot andre verdier enn sine egne, hat mot andre kulturer enn sin egen, hat mot det motsatte kjønn av sitt eget, osv. Det kryr forøvrig av hvite menn som lever ut disse fantasiene på internett i diverse suspekte forum og lukkede samfunn. Og enda flere er det av uintelligente hvite menn som sprer hatske kommentarer om muslimer og kvinner på nøytrale nettforum som f.eks. dagbladet.no og vg.no. Disse fyrer hverandre opp og får åpenbart et kick av å søke posisjonere seg og hevde seg over andre mennesker. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1756 Skrevet 24. juli 2011 Hele ham gjør meg kvalm. Det virker som om han er ute etter oppmerksomhet, han vil at folk skal vite hvem han er og lese manifestet. Han vil jo også ha åpen høring slik at han spre propagandaen sin. Håper virkelig ikke at det blir noen åpen høring, det er jo nettopp det han vil. Fy for en syk type. Tanken på at jeg sikkert ham, d har bor 5 min unna, gjør meg kvalm.
waco Skrevet 24. juli 2011 #1757 Skrevet 24. juli 2011 Den deler der han legger ut om moren og søsterens kjønnssykdommer er forøvrig SYK! Min sympati går til familie og venner som ikke fortjener å bli hengt ut på denne måten. Han forklarer jo bare hvorfor det må forandring til.
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1758 Skrevet 24. juli 2011 Rørende bilder fra blomsterhavet i Oslo.. Det varmer å se at alle mulige slags mennesker tar turen for å minnes, unge og gamle, norske og innvandrere.. alle lag av det norske mulitkulturelle samfunnet som han hater så dypt. 1
waco Skrevet 24. juli 2011 #1759 Skrevet 24. juli 2011 Han skriver ikke at kvinner skal være babymaskiner, men derimot trofaste og det skal mannen også være. Anders avskyr feminister og norske kvinner som innehar rekorden over å få den ærefulle tittelen "female sluts" i en rangering over kvinners seksualmoral i de ulike europeiske land. Årsaken er at femti prosent av alle kvinnelige bekjente han har har ligget med over førti menn, og iblant familien så avskyr han stefarens hang til horer, morens manglende dømmekraft og moral, søsteren som har ligget med over førti stykker, noe som gjør han spesielt flau. Norske kvinner kom lavest eller høyest på scoringen alt ettersom man ser på tabellen.
NuckingFutz Skrevet 24. juli 2011 #1760 Skrevet 24. juli 2011 Hele ham gjør meg kvalm. Det virker som om han er ute etter oppmerksomhet, han vil at folk skal vite hvem han er og lese manifestet. Bare det at han omskriver det norske navnet sitt til en engelsk variant som sier jo at han ønsker å bli mest mulig kjent for udåden sin, også internasjonalt. Navnet Andrew Berwick er lettere å prosessere enn Anders Breivik i internasjonal sammenheng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå