Gå til innhold

Bli Kjent - Unge prøvere


Gjest - Dahlia -

Anbefalte innlegg

Vi er 22 og 25. Begynner første prøving I mai. Vi bor i Skien :)

Anonym poster: 198635bbeb934590725fbe3a6c68e7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er 22 og 25. Begynner første prøving I mai. Vi bor i Skien :)

Anonym poster: 198635bbeb934590725fbe3a6c68e7f0

Velkommen og lykke til med prøvingen :laugh:

Vi bor i Agder foressten :)

Endret av Frøken Fips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) lykke til med prøving dere også og alle sammen her! :)

Anonym poster: 198635bbeb934590725fbe3a6c68e7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg akkurat vært hos gynekologen. Hun var veldig fornøyd og var helt sikker på at jeg hadde eggløsning. En av eggstokkene viste noen små tegn til PCO, men det trodde hun kom til å forsvinne. Nå skal mannen ta sædprøve i neste uke. Er spent på hva den sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle ikke begynne før i Mai, men etter litt kos ikveld.. Har vi vell egentlig begynt litt før :) dumme er at jeg ikke har tatt folat i en måned ennå.. Men tror uansett ikke jeg hadde eggløsning igår, den skal være overstått. Får bare vente og se da, ellers så blir det som planlagt mye kos i månedene fremover :)

Anonym poster: 198635bbeb934590725fbe3a6c68e7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg "melder meg inn" her:-) Er 25år og har hatt 14pp før første ivf-forsøk for 3dg siden... Nå er vi utrolig spente på om mirakelet er like om hjørnet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kaster jeg meg inn :)

Vi er 24 og 25, og starter aktiv prøving om to uker. (Vi har tyvstartet litt... :lur:). Bor på utenfor Bergen, men skal flytte til sentrum i løpet av sommeren. Er det andre unge prøvere fra Bergen her?

Anonym poster: 360dede93e7beac34981c6eae37ace85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 23 Vært forlovet å samboer i 3 år snart,

prøvd nå i 2 år, og begynner på pergotime nå i mai !!

Bor litt uttafor lillesand/Kristiansand i eget hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er på randen til å gi opp. Det er så utrolig smertefullt å ha sex, men likevel presser jeg meg gjennom det hver mnd så kanskje det kan komme noe godt ut av det. Det er ikke bra, verken for meg eller for mannen min. Jeg er dritt lei og tenker at egentlig så er ikke det vits. Adopsjon er et meget godt alternativ.

Blodprøve igjen om en uke. Mannen min er enda ikke blitt kalt inn til sædkvalitetstest. Noen som vet hvor lang tid det tar fra legen sier hun skal henvise til innkallingen kommer i posten ca? Eneste jeg vet er at vi skulle få svaret på alle prøvene, både mine og hans, i slutten av august.

Neste mnd ville forresten vi hatt et barn på 1 år hvis det ikke hadde vært utenfor livmoren .Det er vondt å tenke på. Det er nå 28 mnd siden vi bestemte oss for at vi ville bli foreldre og jeg kastet p-pillene.

Endret av Penelopen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ELuna

Melder meg også inn her! Vi er 24 og 26, har vært sammen i 3 år, og vi tenkte å starte prøvingen i løpet av sommeren. Føler ikke at vi er såå unge da, men i forhold til omgangskretsen vår er vi nok litt tidlig ute. Jeg er student, men samboeren jobber så vi skal vel klare oss greit. Vi bor også i Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg også inn her! Vi er 24 og 26, har vært sammen i 3 år, og vi tenkte å starte prøvingen i løpet av sommeren. Føler ikke at vi er såå unge da, men i forhold til omgangskretsen vår er vi nok litt tidlig ute. Jeg er student, men samboeren jobber så vi skal vel klare oss greit. Vi bor også i Bergen :)

Velkommen hit :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ei 19 år gammel jente. Bor sammen med min forlovede på 22 år i et stort hus.

Vi begynte å prøve i februar, men måtte ta en pause da jeg ble syk i mars. Nå er vi igang igjen! Ikke med ELtester eller noe. Vi har rett og slett bare sex uten prevansjon. Hvis vi ikke har blitt gravide innen 6 mnd, skal vi begynne med ELtester.

Han er ferdig utdannet og jobber offshore, jeg er uutdannet og arbeidsledig.

Blir spennende dette her! :rodmer:

Er i samme situasjon :) Jeg er 19 og kjæresten 22 og vi bor i firemannsbolig :) Vi prøver. Gikk ikke forrige syklus :( Men satser på at det klaffer denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært prøvere i 7 mnd, men har hatt 2 MA. Skal ha eggløsning snart nå. Spent!! Er 23 og 28 år.

Anonym poster: eb847759be0e1fee498a70bcf4c39017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har EL denne helgen. Hvis jeg regnet riktig skulle den vært igår :) Nå er det bare å vente spent til IKM. Det gikk ikke forrige syklus, og har ingen god følelse på at det har gått denne gangen heller :-/ Jeg skal ikke kjenne etter symptomer før IKM, fordi da er det mest sannsynlig pga. av PMS. Får bare prøve å tenke så lite som mulig på det, og vente å se om TR kommer eller ikke :) Vi er 19 og 22. (Bor for oss selv, og eier, så vi er godt rustet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og mannen blir 27:) Vi er forlovet og skal gifte oss 31 mai neste år. Vært sammen siden 2011. Bor sammen i leilighet jeg eier. Og begge har fast jobb med grei inntekt.

Sluttet på pilla mai 2012. Men ingenting har skjedd ennå=/

7 dpo nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...