Gå til innhold

Bli Kjent - Unge prøvere


Gjest - Dahlia -

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? ♡

Oj, ikke meningen med et " :( " skulle være :) Det går bra med meg! Tenker egentlig ikke over det lenger, vi er bare innstilt på å komme i gang med neste PP :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, ikke meningen med et " :( " skulle være :) Det går bra med meg! Tenker egentlig ikke over det lenger, vi er bare innstilt på å komme i gang med neste PP :hjerte:

Krysser fingrene for deg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen LilleAlva :-) Lykke til :-D

Hvilken del av landet kommer du fra? :-)

Tusen takk for det :-) Er ikke så veldig aktiv, så så ikke at du hadde skrevet før nå. Jeg bor på vestlandet, men er opprinnelig fra Bodø ;) enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått i et sett denne pp, heldgivis. Så har ikke tenkt så innmari mye over at vi prøver å bli gravid. Ikke før nå i dag.. da innså jeg at jeg faktisk venter mensen imorgen alt :sjokkert: har iiiingen symptomer så langt, annet enn hva jeg pleier å ha før mensen. Litt sånn øm i puppene, spesielt under. Så tror nok vi må prøve minst en mnd til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått i et sett denne pp, heldgivis. Så har ikke tenkt så innmari mye over at vi prøver å bli gravid. Ikke før nå i dag.. da innså jeg at jeg faktisk venter mensen imorgen alt :sjokkert: har iiiingen symptomer så langt, annet enn hva jeg pleier å ha før mensen. Litt sånn øm i puppene, spesielt under. Så tror nok vi må prøve minst en mnd til :(

Gjenstår å se! Trenger ikke nødvendigvis så mye symptomer :) Krysser fingrene :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenstår å se! Trenger ikke nødvendigvis så mye symptomer :) Krysser fingrene :blomst:

Helt sant! Hadde omtrent null symptomer sist :) men har bare en følelse av at mensen kommer i natt.. spesielt nå siden jeg spottet når jeg var på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sant! Hadde omtrent null symptomer sist :) men har bare en følelse av at mensen kommer i natt.. spesielt nå siden jeg spottet når jeg var på do!

Hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, jo en liten blødning kom jo på morgenen i dag. Men det ble liksom ikke noe mer utav det! Bare litt blod. INGEN smerter, og jeg pleier å ligge omtrent langflat av smerter altså.

Pakka veska full av smertestillende og sjokolade før jeg dro på jobb i dag, men nei... har enna ikke fått bruk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter på høyre side, rundt eggstokkene. Lurer på om det kan være tidlig eggløsning.. Håper ikke det, for undersøkelsen av egglederne skulle være før eggløsningen og det er enda to dager igjen til jeg skal til klinikken!

Det gjør faktisk så vondt nå at jeg blir liggende i senga resten av kvelden :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor?:)

Jeg er himla redd sprøyter. Og jeg hater å ha vondt. Jeg takler det veldig veldig dårlig. Jeg får nesten panikk når jeg tenker på egguthentingen, hvordan skal jeg da takle en fødsel?

Nei, det blir ikke biologisk barn på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) nå er vi endelig prøvere:) dette er bare den første mnd.dette er så spennende. vi er 25 og 27 år. har dere noen tips. vet sånn ca når eggeløsning her utifra tester på netter bare. har dere noe tips til oss? vi har veldig mye :humpe: kanskje litt for mye ;):roll:



Anonymous poster hash: c3b50...cad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk! Har hatt en helt vanlig mensen for meg. Og er nå på dag 7 i syklusen. Mensen min varer i typ 3-4-5 dager, og er vel ferdig nå. Men har fortsatt brun utflod, og en innmari slitsom kvalme til tider. Har ikke tatt noen tester, men tror nok jeg kan utelukke graviditet ganske sikkert. Forstått bare ikke hva denne kvalmen kommer av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er himla redd sprøyter. Og jeg hater å ha vondt. Jeg takler det veldig veldig dårlig. Jeg får nesten panikk når jeg tenker på egguthentingen, hvordan skal jeg da takle en fødsel?

Nei, det blir ikke biologisk barn på meg..

Det er jo verdt det da, Penelopen. Under fødsel er man i fødemodus, og det er ikke så vondt som folk skal ha det til. Jeg klarte meg uten noe form for smertelindring, tok ikke en paracet en gang, og jeg hater smerte, og pleier å ligge å sutre og klage bare jeg har litt vondt :laugh:

Har du virkelig bestemt deg for å ikke få egne barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo verdt det da, Penelopen. Under fødsel er man i fødemodus, og det er ikke så vondt som folk skal ha det til. Jeg klarte meg uten noe form for smertelindring, tok ikke en paracet en gang, og jeg hater smerte, og pleier å ligge å sutre og klage bare jeg har litt vondt :laugh:

Har du virkelig bestemt deg for å ikke få egne barn?

Jeg er 99% sikker. Jeg har vært veldig plaget nå etter kontrastvæske undersøkelsen, og kjenner ikke at jeg orker mer slit. Jeg vet ikke.. Jeg er bare veldig lei alt dette styret, og slik jeg ser det akkurat nå så kan jeg ikke skjønne at det er verdt det. Bare mas, og nedturer. :(

Jeg kan godt adoptere liksom. Jeg føler ikke at barnet må være mitt biologiske.

Jeg har forresten fått beskjed fra den private klinikken jeg var på, at alt er i orden med både meg og mannen. Skjønner ingenting. Vi har iallefall en timeout fra dette styret. Skal bestille reise til Thailand ( vi skal dit i januar) snart, det er jo trossalt snart en mnd siden vi kom hjem fra Tyrkia :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt laber form. Men nå nærmer det seg jo EL, så det kan jo være det som gjør at jeg kjenner på svake menssmerter og kvalme. Æsj altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 23 og 25 år. Vert sammen i 6 år og samboere. Fast jobb, grei inntekt og et stabilt forhold. Vi er i 1 prøveperiode.

Anonymous poster hash: 19863...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 23 og 25 år. Vert sammen i 6 år og samboere. Fast jobb, grei inntekt og et stabilt forhold. Vi er i 1 prøveperiode.

Anonymous poster hash: 19863...7f0

Velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi hatt en veldig avslappet prøveperiode nummer 6 :) Ingen testing etter noe som helst, og jeg har ikke tenkt tanken EN gang engang om at jeg kanskje er gravid! Går det så går det, går det ikke, så prøver vi på nytt neste månede. Er godt å endelig føle seg litt avslappet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...