Gå til innhold

Bli Kjent - Unge prøvere


Gjest - Dahlia -

Anbefalte innlegg

Ja, redd det kan være slik med meg også. Sluttet i begynnelsen av oktober, og har ikke kontroll enda. Gått på pillene i 8 år:p Godt å gå på piller, men akkurat nå angrer jeg litt. Hehe :)

Ja, nå sitter jeg meg tanker som "hvorfor sluttet jeg ikke på pillene før". Men man vet aldri hvor lang tid ting tar. En venninne av meg sluttet på pillene og ble gravid samme mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, nå sitter jeg meg tanker som "hvorfor sluttet jeg ikke på pillene før". Men man vet aldri hvor lang tid ting tar. En venninne av meg sluttet på pillene og ble gravid samme mnd.

Ja, egentlig bare dumt å tenke sånn :) vi får ta det som det kommer:) for alt vi vet er vi gravid neste mnd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I 546 dager har jeg vært med her og sett en etter en bli gravid.. Når er det min tur? :-(

forhåpentligvis snart! DET fortjener du :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

haha jeg er inne på forumet på countdownpregnancy.com og herregud så mye kjærringråd de bruker kontra oss her hjemme !? Der var det royal jelly, baby asprin, masse naturmedisin, div oljer osv... haha litt morsomt å lese, kanskje man kunne prøvd ut noe av det selv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg og samboeren kunnet hoppe i høyet etter en MA for 3 uker siden. Vet ikke hvordan syklusen min er etter dette, men håper vi får klaff igjen snart! Er så utålmodig. Kjenner det tetter seg til i brystet hver gang jeg ser en baby! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne være med her :) Jeg er en jente på 24 år. Er gift med en mann som også er 24, begge har faste jobber, hus og bil. Sluttet på p-piller i august 2012 og begynte prøvingen i desember. Er nå i vår andre PP og er kjempe spent :) Fikk positiv EL test på fredag, så denne helga har bare gått med til en ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med her :) Jeg er en jente på 24 år. Er gift med en mann som også er 24, begge har faste jobber, hus og bil. Sluttet på p-piller i august 2012 og begynte prøvingen i desember. Er nå i vår andre PP og er kjempe spent :) Fikk positiv EL test på fredag, så denne helga har bare gått med til en ting ;)

Hei :blomst: velkommen og lykke til :D Blir spennende :hug: Har du planer om prøve dagbok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg og samboeren kunnet hoppe i høyet etter en MA for 3 uker siden. Vet ikke hvordan syklusen min er etter dette, men håper vi får klaff igjen snart! Er så utålmodig. Kjenner det tetter seg til i brystet hver gang jeg ser en baby! :fnise:

åå så spennende Lykke :D Heier på dere!!!! Kjenner igjen den med vondtheten når man ser babyer ja.. :/ Men det blir din tur også :D

Hvordan ble det med denne prøvedagboken da du ?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så spennende Lykke :D Heier på dere!!!! Kjenner igjen den med vondtheten når man ser babyer ja.. :/ Men det blir din tur også :D

Hvordan ble det med denne prøvedagboken da du ? :)

Takk :D

Jeg har foreløpig ikke tenkt å starte noen prøvedagbok, nøyer meg med å følge din og andre sine. Min hadde kommet til å blitt så kjedelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :blomst: velkommen og lykke til :D Blir spennende :hug: Har du planer om prøve dagbok? :)

Takk :) har ingen planer om det akkurat nå hvertfall, får se hva jeg får tid til :) tror jeg bare kommer til å følge med her inne enn så lenge :)

Hvor lenge har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) har ingen planer om det akkurat nå hvertfall, får se hva jeg får tid til :) tror jeg bare kommer til å følge med her inne enn så lenge :)

Hvor lenge har dere prøvd?

OKei :) Vi har prøvd i 6 mnd, men ble gravid i pp1, men mistet etter 8 uker desverre. Så nå håper vi virkelig det snart skal klaffe igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKei :) Vi har prøvd i 6 mnd, men ble gravid i pp1, men mistet etter 8 uker desverre. Så nå håper vi virkelig det snart skal klaffe igjen :D

Det skjønner jeg! Så trist at dere mistet, men da vet du i hvertfall at du kan bli gravid :) Håper det skjer noe snart for oss alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan går det med folk her inne? :) Noen som har blitt gravide siden sist? :)

Selv går jeg bare å venter på å kunne teste. Skal etter kalenderen ha mensen fredag/lørdag, men håper såklart at den ikke dukker opp. Har veldig ømme bryster og det har jeg hatt i over en uke nå, i tillegg til litt mensenlignende smerter. Håper virkelig ikke mensen dukker opp denne mnd og jeg får en positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har vært på bryllupsferie, men nå er jeg tilbake! :biggrin:

Hadde EL på valentinsday så nå er det bare å vente på IKM 1.3. Jeg har også vært til legen der blodprøven visste at jeg har eggløsning. Så nå er jeg henvist til sykehuset. Forhåpentligvis blir jeg gravid uten hjelp, men det blir som det blir.

Endret av Penelopen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til oppmuntring til dere som sliter etter mange pp;

Jeg fikk bedskjed som 12 åring at jeg aldri kunne få barn. Ble sammen med min kjære som 15 åring, og har aldri brukt prevansjon. I desember foss blødde jeg neseblod, noe jeg aldri hadde gjort før. Men i mitt stille sinn så husket jeg at min mor blødde i nesen i alle hennes svangerskap. Turte ikke ta en test før mye senere da, viste jo at det ikke gikk uansett. Men der hadde en spire satt seg fast:D

Det var i grunn forferdelig inntil man kunne se den på ul, for gynekologen sverget til meg at jeg bare hadde fått falsk positiv. Men det var en cyste på eggstokken og da må man inn til kontroll, og da var det plutselig et nurk der:D Gynekologen hadde haka mildt sakt planta på gulvet.

Så etter 4 år uten prevansjon, og regelmessig sex var det en liten en der. Som i følge legene ikke kan eksistere. Men der tok de feil gitt!

Vi har aldri aktivt prøvd da, men det var jo siden vi ikke trodde vi kunne. Det er vel sant at man er mest fruktbar fra 20-25 ish :)

Lykke til !!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare til oppmuntring til dere som sliter etter mange pp;

Jeg fikk bedskjed som 12 åring at jeg aldri kunne få barn. Ble sammen med min kjære som 15 åring, og har aldri brukt prevansjon. I desember foss blødde jeg neseblod, noe jeg aldri hadde gjort før. Men i mitt stille sinn så husket jeg at min mor blødde i nesen i alle hennes svangerskap. Turte ikke ta en test før mye senere da, viste jo at det ikke gikk uansett. Men der hadde en spire satt seg fast:D

Det var i grunn forferdelig inntil man kunne se den på ul, for gynekologen sverget til meg at jeg bare hadde fått falsk positiv. Men det var en cyste på eggstokken og da må man inn til kontroll, og da var det plutselig et nurk der:D Gynekologen hadde haka mildt sakt planta på gulvet.

Så etter 4 år uten prevansjon, og regelmessig sex var det en liten en der. Som i følge legene ikke kan eksistere. Men der tok de feil gitt!

Vi har aldri aktivt prøvd da, men det var jo siden vi ikke trodde vi kunne. Det er vel sant at man er mest fruktbar fra 20-25 ish :)

Lykke til !!

Åh, så koselig å høre slike solskinnshistorier :) er dy gravid nå eller har du fått ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva venter du for?

Jeg og sambo ble enige om en dato vi skulle slutte med pillene, og det ville for oss vært best med barnehageplass. Har også en sta kar som nekter å bruke kondomer, så da ble det heller p-piller to the bitter end :fnise: Barnehageplassen for oss blir ikke et stort tema om det klaffer med en gang etter p-pilleslutt, og vi får baby i desember.. Det ville bare vært mest beleilig for oss å fått baby i 2014, før september :) En baby er uansett ønsket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...