Gå til innhold

Run, Surriball, run!


Surriball

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Så koselig! :) Husker at før prøvde jeg å henge på samboeren på joggetur, for ca 4 år siden. Det funket ikke, jeg klarte jo bare ca 500 meter. Nå er det jeg som jogger, han jogger ikke lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame: Flink du er Surriball!

Takk, Celujo!

Så koselig! :) Husker at før prøvde jeg å henge på samboeren på joggetur, for ca 4 år siden. Det funket ikke, jeg klarte jo bare ca 500 meter. Nå er det jeg som jogger, han jogger ikke lengre ;)

Haha, det har jo snudd seg helt ;)

Det ble joggetur i dag også, selv om jeg egentlig ikke ville i det hele tatt. Ute var det kaldt og det blåste, men jeg ble med til slutt. Jeg har da godt av det og jeg hadde litt dårlig samvittighet for å ha stappa i meg en pose med Plommen i egget. Påskegodt på halv pris, ikke sant? Jeg hadde jo ikke spist NOE sånt i påska! Så samboeren fikk dratt meg ut til slutt, med trussel om at han skulle jogge alene. Jeg lurer på hva som skjedde med mannen som ikke var så gira på å trene, og hvert fall ikke om jeg masa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitter på skolen og skriver sammendrag av pensum, kom klokka 08.10 i morges. Jeg måtte bare innse at det ikke lenger blir helg før etter eksamen, og det er for så vidt greit. Det gikk ingen busser før klokka halv ti, så i dag gikk jeg til skolen. Kjempedeilig! Egentlig er det jo så kort (20 min fra døra til lesesalen) at jeg burde gå hele tiden, men når det regner og er kaldt om vinteren pleier jeg å kjøre buss fordi det er så hustrig å gå eller sykle. Har igjen en uke på busskortet, og så skal jeg tørke støvet av sykkelen!

Har jeg nevnt at jeg synes sykkel er et fantastisk fremkomstmiddel? Spesielt i Trondheim, hvor sentrum er så lite at jeg kan sykle til det meste på under en halvtime. Som regel går det faktisk fortere enn å ta bussen! Unntaket er hvis jeg skal besøke mamma og pappa, som ikke akkurat bor sentrumsnært. Da blir det buss, for det er laaaangt å sykle i tillegg til masse opp og ned. For så vidt okei å ta seg en treningstur, spise middag hos dem og sykle tilbake, da.

Anyways, skriver egentlig dagbokinnlegg for å unngå å lese pensum :sjenert: Og for å melde om forestående joggetur og styrketrening, ettersom samboeren har vist seg å være den slavedriveren når han først bestemmer seg for noe. Ikke søren om han skulle jogge i fjor da jeg maste på ham, men nå som han tilsynelatende bestemte seg for det, ja da skal det trenes, helst hver dag! ...mannfolk...

Jessda. Tilbake til bøkene :) Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Vi er to stk som er på lesesalen da! Jeg droppet treningen idag...min ukentlige joggetur opp Fløyen :sjenert:

Var så utrolig trøtt og sliten da jeg våknet kl 6 at jeg valgte å droppe det idag og sove litt lenger. Straffen er å heller ta det til uken - det er tross alt meldt strålende vær i Bergen resten av uken! :sol: så da kan jeg ikke bare sitte inne heller :ler:

God lesedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... må innrømme at det har blitt en god del KG i dag. Det er begrenset hvor lenge jeg klarer å interessere meg for pensum om gangen.

Det er lov å droppe innimellom, da :) Og med finvær er det jo fort gjort å ta det igjen! God lesedag til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 30 min joggetur, årets mest forfriskende! Det var utrolig deilig å komme seg ut, beste turen på lenge. Det er 12 grader, blå himmel og bart. Jeg tror også det hjalp på motivasjonen at jeg har hatt en fin dag på skolen, og ikke er utslitt fordi jeg har stanget hodet i veggen av vanskelige oppgaver. Jeg hadde virkelig lyst til å jogge, og da føltes det ikke som et ork fordi det var nok en pliktting jeg er nødt til å gjøre. Glad-Surriball i dag også.

I tillegg tok jeg 3x10 push ups, situps, utfall og knebøy. Og så tok jeg den øvelsen hvor man løfter foten som en tissende hund, aner ikke hva den heter. Kjente det godt i rumpa, for å si det sånn! Og så prøvde jeg ut manualene jeg kjøpte i Riga, det ble litt underarm og litt overarm, med samboeren som viste meg litt og heiet på. Jeg kan opplyse dere om at det er veldig vanskelig å løfte armene rett mens man fniser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

GRATULERER MED DAGEN, ALLE SAMMEN!

Det har vært litt smått med skriving her i det siste, mest fordi jeg har glemt det, og dels fordi jeg ikke har så mye mer spennende enn jogging med samboern å fortelle dere ;)

Det er eksamensperiode og jeg leser som en gal... Selv på 17. Mai! Men sitter på lesesalen i finstasen ettersom vi spiste en bedre frokost hos ei venninne. Så det får være årets feiring. I tillegg skal mannen og jeg spise indrefilet til middag, siden det er grunnlovsdagen og alt. Da må man slå litt på stortromma for en gangs skyld...

Første eksamen i overimorgen, og deretter er det to til i løpet av uka. Skal bli deilig å bli ferdig! To dager etter siste eksamen, dvs etter pinsehelga, begynner jeg på jobb. Min første relevante sommerjobb! Superspennende, jeg gleder meg! Får leke ingeniør og alt... Men litt skummelt også.

Men strever litt med magen for tida, den gjør vondt. Legen har ikke funnet ut hva det er ennå, men siden jeg er oppegående og frisk ellers tror jeg ikke hun stresser så veldig. Men det er litt kjipt når magen kniper skikkelig altså... Så har ikke vært i særlig joggehumør de siste dagene. Krysser fingrene for at det ordner seg snart og at jeg ikke blir innlagt med blindtarmsbetennelse eller nyrestein eller noe under eksamensuka, da går mange timer lesing tapt...

Ha en strålende 17. mai, med champagne, kake og bunad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, folkens!

Jeg har tenkt litt på det, og jeg lurer på om jeg skal avvikle denne dagboka... Kan kanskje åpne en mer hverdagslig dagbok i stedet, men jeg tror jeg har feila litt med treningsdagbok... :) Jeg har jo egentlig ikke utrettet noe særlig på et år, og jeg skriver ikke jevnlig.

Men jeg kommer fortsatt til å følge med i deres dagbøker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Noooo nå ble jeg litt lei meg :( Jeg har heller ikke noe fremgang men jeg skal pokker meg bli fit :fnise: en vakker dag!

Men jeg følger deg gjerne videre om du åpner en ny dagbok :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...