Gå til innhold

Run, Surriball, run!


Surriball

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God jul til deg også, Anuket! Og til dere andre også :klemmer:

Her er det mye familieliv (og sinnsvakt mye spising ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne uka slår jeg meg virkelig løs! :)

... men det ble en tur på treningssenteret i dag, da. Nå er det stengt noen dager framover, så jeg tenkte jeg måtte benytte meg av sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Årets nyttårsforsett: To buksestørrelser ned på fire uker

Eller, kanskje ikke akkurat det... Tviler på at jeg har to buksestørrelser som det er mulig å gå ned heller, siden jeg er størrelse 36 fra før. Er det ikke sånn at det er vanskeligere å gå ned to kg enn tolv kg?

Men uansett er det god motivasjon, og jeg tok en tur på treningssenteret i dag for å komme i gang med styrkeprogrammet mitt igjen etter julas eskapader! :pisk:

Dessuten har samboeren min sagt at han også skal skaffe seg medlemsskap på treningssenteret, og da kan vi dra dit sammen! Jeg tenker som så at vi ikke trenger å gjøre akkurat det samme, han kan godt stå og løfte manualer mens jeg løper, men det er lettere å komme seg ut igjen etter middag hvis han også skal. Litt kjipt å stikke og trene når han skal være hjemme og kose seg ;) Han har jo godt av det han også! Win-win!

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Hehe, jeg hadde blitt litt sjokka om jeg skulle gått ned to buksestørrelser! Er også 36, eller 27-29 i bukser... Vil ikke ned to str jeg :sjenert:

Bra med samboer da, blir nok mye lettere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Så bra at du har fått med deg samboeren- er så utrolig mye lettere å trene når man har noen å trene sammen med!

"2 buksestørrelser på 4 uker"-programmet tenkte jeg også å prøve ut- blir så motivert av å se at det faktisk kan funke for andre "dødelige" mennesker også, da betyr det jo bare at det kan funke for oss og! :)

Heier på deg Surriball! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje vært litt skummelt om vi gikk ned så mye, ja! Er ca. 27 (kjøpte meg et par jeans på salg i str. 28 i jula, men oppdaga at de sklir litt når jeg ikke har på strømpebukse :fnise: ), og om jeg plutselig ble str. 25 hadde det vel ikke vært mye igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Så bra at du har fått med deg samboeren- er så utrolig mye lettere å trene når man har noen å trene sammen med!

"2 buksestørrelser på 4 uker"-programmet tenkte jeg også å prøve ut- blir så motivert av å se at det faktisk kan funke for andre "dødelige" mennesker også, da betyr det jo bare at det kan funke for oss og! :)

Heier på deg Surriball! :duskedame:

Så koselig at du skriver igjen, Celujo! :) Hvordan går det med deg?

Er helt enig, jeg syns det er motiverende at de har med helt normale mennesker som oss! De er riktignok en del eldre og har hatt noen år ekstra å samle kilo på, men allikevel. Går det for dem, går det for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du skriver igjen, Celujo! :) Hvordan går det med deg?

Er helt enig, jeg syns det er motiverende at de har med helt normale mennesker som oss! De er riktignok en del eldre og har hatt noen år ekstra å samle kilo på, men allikevel. Går det for dem, går det for oss!

Jo, meg går det bare bra med! :)

Har hatt noen måneder borte pga sykdom og andre grunner, men nå føler jeg meg bedre enn på lenge og klar til å ta fatt på et nytt og bedre år! :biggrin: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening med venninne vel gjennomført! 15 min på ellipsemaskina, fulgt av planke, knebøy, push-ups og monster-mageøvelser.

... og så gikk jeg på butikken sulten og kjøpte MASSE mat, og julegodt til halv pris fordi "jeg er så drittlei av at godtehylla i skapet er tom!"... Nåja. Det får bare ligge der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du virkelig viljestyrke til å la godteriet bare ligge i hylla altså? Da er du jammen flink ;)

Hurra for fin trening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan, hvert fall! Men har vokst opp med ettermiddagskaffe med noe lite attåt, så det kan bli litt vanskelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, denne uka er skikkelig dritt... Semesterstart dette året har vært skikkelig møkk! Jeg var ikke klar for det i det heeele tatt, og fagene mine er superkjedelige. Så langt har jeg droppet én forelesning og gått halvveis i to. Det er bare fjerde dagen. Jeg vurderer sterkt å bytte ut det ene faget med et annet som virker mer interessant, for mine medstudenter sier forelesern er skikkelig flink og at det virker spennende. Og forelesern er visstnok flink til å snakke engelsk, og det har mye å si for hvorvidt man gidder å gå i forelesning eller ikke! Jeg får stikke innom en forelesning i det nye faget i morgen og se hva jeg synes.

Men ja. Jeg er skolelei så det holder, og jeg har 1 1/2 år igjen før jeg sitter der med masteren i hånda. Jeg burde hatt et friår, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg ikke til å gjøre det.

Satser på at det kommer mer motivasjon over helga, for hvis ikke kommer dette til å bli et VELDIG tungt semester.

OG jeg har hatt mensen siden nyttårsaften. To uker på, to uker av. Drittpiller!

*hjertesukk*

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg!

Skjønner godt at studiet kan føles tungt ofte. Men du klarer det! Det er jo ikke sååå lenge før du har masteren? Går nok finfint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til deg!

Skjønner godt at studiet kan føles tungt ofte. Men du klarer det! Det er jo ikke sååå lenge før du har masteren? Går nok finfint :)

Takk for klem! :klemmer:

Jeg håper (og regner egentlig litt med) at det føles litt mer overkommelig ut når vi kommer litt ordentlig i gang med semesteret og inn i rutinene igjen. Det er jo bare litt over et år igjen. Men etter 18 år på skolebenken begynner jeg å bli litt lei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er humøret mye bedre! Jeg likte det andre faget veldig godt, og det var veldig oppløftende. Og så fikk jeg A på den siste eksamenen som jeg venta på, og det var også sinnsykt digg! :duskedame: Alt i alt er jeg fornøyd med fjorårets prestasjoner.

Og så hadde vi årets første korøvelse i går kveld. Jeg dirigerer og var egentlig litt småstressa fordi jeg glemte igjen notene mine på skolen dagen før øvelse og måtte bruke en krisesang jeg hadde liggende fra et random dirigentkurs. Men så hadde vi rekordoppmøte, et nytt medlem, nyinnkjøpt elpiano (som jeg er forelsket i), god lyd og godt humør og da ender man selvfølgelig opp med å bli smitta. Fine koret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...