Gå til innhold

Run, Surriball, run!


Surriball

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Her var det jammen lenge siden jeg har skrevet. Har rett og slett glemt av dagboken min litt ;)

Anuket: Treninga har begynt på igjen, sånn jevnt og trutt! Jeg har fortsatt å gå på Pump et par ganger, og har funnet ut at beste måten å bli kvitt stølheten på er å varme opp musklene ved å ta en god runde på ellipsemaskina og så tøye godt ut etterpå :) Jeg trodde ikke helt på det når jeg fikk tipset, siden jeg halta rundt som en dust og stønnet hver gang jeg reiste meg fra en stol. Men det viste seg å stemme!

Så nå har jeg vært på Pump to ganger siden sist og spedd på med skikkelige joggeøkter i mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Haha, hvor mye tok du egentlig i knebøy??

Sommerjobb i Storbrittania høres ut som en fin mulighet, men kjedelig at det ikke lar seg gjøre.

Flotte kjoler, likte spesielt den andre! Jeg har hintet i mange år jeg, nå gidder jeg ikke mase lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvor mye tok du egentlig i knebøy??

Øhm, to gule og to grønne rundinger..? :sjenert:

Sommerjobb i Storbrittania høres ut som en fin mulighet, men kjedelig at det ikke lar seg gjøre.

Veldig synd at det ikke går med den jobben, ja. Det hadde vært gøy! Men driver fortsatt og søker her i Norge da, det må jo dukke opp noe snart! Jeg syns det er så merkelig, de snakker jo om den ingeniørmangelen hele tiden, men likevel er det jammen ikke lett å skaffe seg sommerjobb! Det skumleste er når de vil knytte det opp mot prosjektoppgave og masteroppgave, for jeg vet ikke om jeg egentlig har lyst til å skrive om det samme som jeg sommerjobber med. Og instituttets oppgaver kommer i løpet av denne uka. Tenk om det er en oppgave der jeg mye heller vil skrive, men så har jeg bundet meg til en bedrift? Og hva om jeg misliker temaet etter prosjektet, men har bundet meg til masteroppgave også? Ææææh!

Flotte kjoler, likte spesielt den andre! Jeg har hintet i mange år jeg, nå gidder jeg ikke mase lengre ;)

Hehe, nå satser du på at han kommer på det selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

:fnise: Trooor gul er 15 kilo, men er ikke sikker. Skal sjekke neste gang jeg er på gymmen ;)

Jeg skulle ønske jeg kunne ha skrevet oppgave for bedrift, alt hadde blitt så mye mer konkret da. Man skal jo ikke ombestemme seg uansett, det rekker man ikke :)

Jeg venter tålmodig som de sier, jeg vet det kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

15 kg?! Jeg kan ta umulig ha lagt på så mye... Kanskje det er andre fargekoder? Tror kanskje det var nærmere 5 kg :)

Jeg endte opp med å ikke skrive for bedrift. Jeg hadde noe på gang med en bedrift, men jeg fant ut at oppgavene instituttet tilbyr så mye kulere ut, og at det viktigste er å trives med det jeg skal gjøre det neste året. Jobb får man seg alltids i dette ingeniørhungrige landet...

Er veldig spent på om jeg får logga meg inn på Altinn i kveld. Siden er jo litt... ehm... ustabil. Og hvor vanskelig kan det egentlig være å ta høyde for at halve kongeriket kommer til å logge seg på samtidig? Eller har staten et litt for lavt IT-budsjett?

... droppa trening i dag til fordel for en labrapport. Jeg hadde egentlig gjort mesteparten i morges, men så var det ingen som fortalte meg at den måtte skrives på engelsk. Så da ble det litt av en oversettelsesjobb på ettermiddagen. Oh joy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Jeg synes det er ekstra kjipt når man må droppe trening, som man har sett frem til pga skole eller jobb - da er det Neeei men jeg ville jo trene :tristbla: , :fnise: og jeg som hatet trening før!

Jeg er glad jeg går på et studie hvor jeg slipper lab rapporter, har fått høre at det kan være nokså kjedelig. :)

God Helg Surriball! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, labrapporter er faktisk fryktelig kjedelige å skrive! Og så tar det så lang tid! :fnise:

God helg til deg også, nå stikker jeg straks og trener med ei venninne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det var en god økt, med 40 min på ellipsemaskina og basisøvelser etterpå. Brukte blant annet medisinball og en slags gummihalvkule som jeg satt på mens jeg måtte holde balansen uten å ha bena i bakken. Litt vanskelig å forklare, men det er som de svære gummiballene som ble så populære for noen år siden, bare at denne er kutta langs midten og så har det blitt satt inn en hard plate der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Ikke verst! :jepp: Åå jeg vet hvilke du mener! Men jeg aner ikke hva de heter :ler: Skal krysse fingrene for fint vær i Trondheim og plussgrader ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi plussgrader, i det minste! Men i går hadde vi oppholds, og etter at jeg hadde vært ute en tur bestemte jeg meg for å gå hjem i stedet for å ta bussen. Det tok 40 min og var en fin tur! Jeg hadde egentlig en ganske dårlig dag, så å gå det av seg var en bra kur mot mørkt humør.

I dag ble det dette til middag. Det kan ikke akkurat kalles helsekost, for å si det sånn! Men fy søren, så godt det var! Nam!

... og jeg fant ut at tyttebærsyltetøy tåler fint å stå i kjøleskapet i nesten et år, det holder seg bra. Det går kanskje ikke så mye tyttebærsyltetøy her i huset.

Og nå skal jeg fortsette på semesteroppgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en herlig kjærestetur til Riga! Samboeren og jeg har kost oss veldig masse, med god mat, litt sightseeing, spa, mye rusling i byen og en del shopping.

Jeg har handlet ganske mye, klarte å svi av godt over 3000 kroner på en langtur! Og det er MYE til å være meg! Men har fått med meg fine plagg som ny kåpe, to kjoler, to par sko, en shorts, ullsokker, pyntestrømpebukser og tre topper. Har blant annet handlet på Oasis, favorittbutikken min, og prisen er omtrent halvert i Riga. Elsker den butikken, de har så mange elegante kjoler der! Men hjemme er det så dyrt at jeg handler omtrent bare på salg der... Kjøpte også et par 1,5 kg håndmanualer til hjemmebruk også, fornøyd med det!

Vi kom hjem til ti cm snø, så det ble ikke noe av utejogginga jeg og samboeren hadde planlagt. Vi har en deal om at vi skal jogge sammen ute når det er bart og oppholdsvær, noe vi gleder oss til. Jeg tror dørstokkmila blir mindre når vi gjør det sammen, og så er det jo en felles opplevelse. Men jeg har en følelse av at jeg kommer til å være helt pumpa de første gangene ettersom han er 25 cm lengre enn meg, med tilsvarende mye lengre bein. Wæææh.

Skal gi meg selv skolefri ut helga, men på mandag og tirsdag har jeg tenkt meg på lesesalen for å jobbe med semesteroppgave. Forhåpentligvis åpner treningssenteret snart opp igjen etter påska. :)

Fortsatt god påske, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det hørtes ut som en helt perfekt ferietur! Jeg ønsker meg også en kjæreste som jeg kan dra på kjærestetur med - alle burde hatt det :gjeiper:

Ikke så gøy med dette snø-/regnværet som har vært nei ... Får håpe det gir seg snart, slik at det blir enklere å trene ute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Bra dere hadde det fint i Riga! Vi hadde en skikkelig drittur dit vi :ler: Kranglet og koste oss IKKE. Første gang det har skjedd :sjenert: Men veldig bra dere koste dere, er jo fint der!

Lykke til med semesteroppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå, det hørtes ut som en helt perfekt ferietur! Jeg ønsker meg også en kjæreste som jeg kan dra på kjærestetur med - alle burde hatt det :gjeiper:

Ikke så gøy med dette snø-/regnværet som har vært nei ... Får håpe det gir seg snart, slik at det blir enklere å trene ute! :)

Ja, det var superkos! Kanskje det har dukket opp en heldig mann som kan ta med deg på tur innen neste påske? ;)

Nå ser det dessuten ut som om snøen holder på å forsvinne igjen. Gikk med småsko for første gang på lenge i dag! Måtte riktignok gå noen omveier for å unngå søledammer og gjørme, men når det er 14 varmegrader føles det ikke riktig å gå rundt i vintersko .

Bra dere hadde det fint i Riga! Vi hadde en skikkelig drittur dit vi :ler: Kranglet og koste oss IKKE. Første gang det har skjedd :sjenert: Men veldig bra dere koste dere, er jo fint der!

Lykke til med semesteroppgave!

Takk, det trenger jeg! Æææh, den skal inn på fredag! :/

Ellers tok jeg meg den friheten å ta en runde på treningssenteret midt i skoletiden i dag. Det føltes godt ut, og heldigvis var det ikke særlig fullt der!

... allright, tilbake til bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Semesteroppgave levert, ønskeliste på prosjektoppgave til høsten levert og en time Puls gjennomført. Nå blir det helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og samboeren min tatt årets første utejoggetur! Det ble en ca. 4,5 km lang runde som tok omtrent 30 min. Vi fant ut at vi er i omtrent like god form, til min store lettelse. ;) Mannen er jo kjempelang, men det var greit å vite at han fikk like mye ut av turen som meg. Vi har bestemt at dette må gjentas!

Ellers har dagen gått med til sommerjobbsøking (det evige maset) og prosjektjobbing, og nå blir det middag og husarbeid. Hurra for søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...