Gå til innhold

Run, Surriball, run!


Surriball

Anbefalte innlegg

Dagens økt var første test av styrketreningsprogrammet mitt. Det var tungt, men det er jo meningen... Utbyttet måles i morgendagens stølhet!

Har ikke fått lest så mye i dag, men har øvelseskjørt, kjeftet på nextgentel (de er fæle og inkompetente), planlagt konsert, trent og spist litt. Og nå skal jeg holde korøvelse! Får lese i morgen i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens økt: en time styrke. La på så mye vekter på stanga da jeg tok knebøy at jeg er helt kake i lårene nå. Det ble veldig tungt å gå opp trappene til lesesalen etterpå!

Føles bra.

Og nå: forelesning, teit lab, intensiv eksamenslesing og så kosekveld med venninner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! Kake i lårene er herlig følelse :sjenert:

Takktakk! Det er godvondt, hehe...

40 min på ellipsemaskina i dag, med programmet Hill Plus. Ble tyngre og tyngre intervaller, og da ble det ikke kjedelig. Det ble 7 km, men er jammen ikke sikker på om jeg er enig i km-tellinga, for det hørtes mye ut.

Avslutta med noen mageøvelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel ikke noe trening på meg i dag. Jeg prøvde å stå opp tidlig for å rekke det i tillegg til lesinga, men kroppen bare skrek etter søvn. Så da stod jeg opp litt senere og havna på lesesalen i stedet, hvilket er meget nødvendig med tanke på hvor nærme eksamen er! Iiik.

Og i kveld skal jeg og samboeren på date, det blir koselig! Restaurant og kino og kos! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med date! Kos dere masse :)

Åh, det var kjempekoselig! :) Vi spiste masse god tapas, jeg var STAPPmett etterpå. Det var også veldig koselig å gå ut å gjøre noe sammen som ikke var hjemme, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite aktivitet i dagboka for tiden, men jeg er her og jeg lever! Og jeg trener :) Har så langt klart å holde treningsdagene selv om jeg leser til eksamen for harde livet... Deilig med avbrekkene, faktisk!

Ellers er det ikke så innmari mye å fortelle om, dagene går sin vante gang og forsvinner skummelt fort. Juleferien nærmer seg med stormskritt, og for en gangs skyld har jeg ingen planer om å jobbe i ferien. Jeg trenger virkelig ferie for det er veldig lenge siden sist. Så denne jula får jeg mine første sammenhengende fire ukers ferie siden videregående, og jeg gleder meg helt SINNSYKT!

... bare litt fæle greier mellom nå og ferien, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kose seg selv om man øver til eksamen:

- tyvlån pc-stolen til samboer, tull deg oppi den med et teppe rundt

- tyvlån kosebuksa til samboer dersom egen kosebukse ligger til vask

- lag stor kopp te

- start dagen med KG ;)

- sitt inntil ovnen slik at det er godt og varmt når du jobber

Er alle punktene krysset av? Da burde oddsen være stor for at det er mulig å kose seg! Det gjør i hvert fall jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Awww-right! Eksamenstiden er herved over, og fire eksamener er skrevet og levert inn. Surriball har herved JULEFERIE!

... dermed kan jeg trene litt igjen. Det er merkelig hvordan det blir det første som droppes når jeg får det litt travelt. Men i morgen skal jeg sove lenge, og så skal jeg ned på treningssenteret og komme i gang igjen. Har skikkelig lyst til å kjøre både styrke og kondis på samme dagen, men lurer på om det kanskje blir litt hardt.

Mistenker (les: ser helt tydelig) at jeg har lagt på meg litt i løpet av eksamensperioden, og det har jeg som mål å bli kvitt igjen. Er ikke helt fornøyd når jeg ser slik ut... Men det skal gå så fint så! Blir deilig å ha tid til å ta vare på seg selv igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww-right! Eksamenstiden er herved over, og fire eksamener er skrevet og levert inn. Surriball har herved JULEFERIE!

... dermed kan jeg trene litt igjen. Det er merkelig hvordan det blir det første som droppes når jeg får det litt travelt. Men i morgen skal jeg sove lenge, og så skal jeg ned på treningssenteret og komme i gang igjen. Har skikkelig lyst til å kjøre både styrke og kondis på samme dagen, men lurer på om det kanskje blir litt hardt.

Mistenker (les: ser helt tydelig) at jeg har lagt på meg litt i løpet av eksamensperioden, og det har jeg som mål å bli kvitt igjen. Er ikke helt fornøyd når jeg ser slik ut... Men det skal gå så fint så! Blir deilig å ha tid til å ta vare på seg selv igjen :)

Grattis med vel overstått eksamener og juleferie. Blir nok deilig å sette kroppen i arbeid igjen :)

Tror jeg ville startet med en rolig joggetur og forsiktig styrke. Da blir det ikke sjokkstart for kroppen og du slipper å krype dagen etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vel overstått eksamener og juleferie. Blir nok deilig å sette kroppen i arbeid igjen :)

Tror jeg ville startet med en rolig joggetur og forsiktig styrke. Da blir det ikke sjokkstart for kroppen og du slipper å krype dagen etterpå :fnise:

Takk for tipset, det er nok lurest å være litt forsiktig, ja :)

Jeg tror jeg virkelig trengte søvn, for jeg sov 11 timer i natt. Brannalarmen i blokka her gikk litt før 11, så da var det å komme seg ut selv om man bare hadde pysj på seg... Jeg hørte faktisk at den begynte å ule i leiligheten under oss og rakk å tenke "Åh, brannalarmen" før det begynte å ule hos oss også. Og tro meg, den alarmen virker! Verste lyden jeg har hørt på lenge! Men da vi kom inn igjen sovnet jeg med én gang, og sov helt til klokka ti...

Men da skal jeg slutte å skrive her og ut og trene og gjøre ærender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk, folkens! :)

Jeg begynner første feriekvelden med en skikkelig fest hos ei venninne. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gratulerer med ferie :hoppe: Jeg skal trene mandag ;) Og ta en lang tur imorgen

Takk og :biggrin:

I går kveld ble det lett styrke og 40 min på ellipsemaskina. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg litt seint nede på treningssenteret, kom dit litt over halv åtte. Men regna med det gikk fint, siden de pleier å stenge elleve om kvelden. Da det plutselig ble mørkt i salen klokka åtte (og jeg bare var halvveis i programmet mitt), trodde jeg sikringa hadde gått. Det hadde den ikke, og jeg måtte tusle hjem... :(

Prøver på nytt i morgen, jeg!

... og i morgen skal jeg ta teoriprøven for bil, wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod! :danse: Er veldig fornøyd med meg selv, hadde bare én feil! :briller: Så da syns jeg at jeg kan ta juleferie med god samvittighet. Nå står første ladning julekaker i ovnen og vi sitter i sofaen og hører på julemusikk. God stemning!

Planene for dagen er å spise en bedre middag, bake masse julekaker og pepperkaker og så trene på kvelden. Note to self: husk å sjekke når senteret stenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...