Gjest Katee Skrevet 9. juli 2011 #101 Del Skrevet 9. juli 2011 Å, ja, selvsagt Det visste jeg jo egentlig Mmm, skjønner. Aksept og trivsel er veldig viktig for at man skal føle seg vel med seg selv Godt at det går bra med mammaen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 9. juli 2011 Jepp! Men snart skal alle i familien vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. juli 2011 #103 Del Skrevet 9. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juli 2011 #104 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg er glad for at mamman min er min mamma. Åh,så flott at du og har en sånn mamma Jeg har bestilt en lesbisk kalender jeg skal ha på rommet mitt. Så får vi bare se hvor lenge det går før faren min kommenterer det. Kuuuuult Sorry at jeg er lite innom her om dagene,er bare såååååååå trøtt for tida,og hvor blir det av sommerværet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 10. juli 2011 Iza!!! I dag har det vært litt sommer i Bergen. Men i går regna det hele tiden. Koz at du stakk innom til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 11. juli 2011 Æsj. Har hatt en lang lang dag. Og så klagde sjefen på at jeg ikke hadde jobb mobilen min på meg. Jeg hadde den på meg, det var bare det at den tullingen som hadde den sist hadde glemt å sette den på lading. Dessuten hvis han virkelig ville ha tak i meg hadde jeg egen telefon med meg også. Nå er jeg trøtt og sliten og vil ha en lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juli 2011 #107 Del Skrevet 11. juli 2011 Slitsomt med sånne dager Hvil deg litt du,og husk at i morgen er en splitter ny dag som venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. juli 2011 #108 Del Skrevet 11. juli 2011 Håper du får en bedre dag i morgen og at du får hvilt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 11. juli 2011 Ahhh hatt en laaaang delig nap! Sov kanskje litt lengre enn jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. juli 2011 #110 Del Skrevet 11. juli 2011 Kjenner til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 11. juli 2011 Hmmm... Ja det blir litt sånn at man går inn i en transe og man greier ikke å BARE sove i en time. Selv om man forsøker vil ikke kroppen røre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. juli 2011 #112 Del Skrevet 11. juli 2011 Kjenner til det der! Uff, det er farlig iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. juli 2011 #113 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg blir så dau-trøtt når jeg har sovet en liten halvtime, så jeg sover alltid en time eller to jeg Selv om jeg ikke bør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg blir så dau-trøtt når jeg har sovet en liten halvtime, så jeg sover alltid en time eller to jeg Selv om jeg ikke bør det Ja det er ikke snakk om at jeg kviler i BARE en halvtime. Det går ikke. Da kan man like gjerne la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2011 #115 Del Skrevet 11. juli 2011 Men det er lenge til enda da. Reiser ikke før september. Lurer på å ta meg en biltur til Sverige først. Eller en tur til Sandvika for å besøke familie, og ta en tur innom Sverige mens jeg er på østsiden. ååå? har du familie i sandvika? det er jo der jeg bor det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 11. juli 2011 ååå? har du familie i sandvika? det er jo der jeg bor det jo! Hæ? Er du Bærums-soss? Nei bare tulla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. juli 2011 #117 Del Skrevet 11. juli 2011 Ja det er ikke snakk om at jeg kviler i BARE en halvtime. Det går ikke. Da kan man like gjerne la være. Ja, helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2011 #118 Del Skrevet 11. juli 2011 Hæ? Er du Bærums-soss? Nei bare tulla. hahhaa, jaaa, et prakteksemplar! nejda, sossene i bærum er faktisk innflytterne som legger om dialketen sin- de bruker overdrevet av -en endinger og kjøper seg dyre klær. men det skjønner ikke folk som bor utenfor bærum, at det er disse jævelskapene som ylegger ryktet til bærum! men men...bryr meg ikke så veldig er noen i familien din i 25 års alderen eller? uten at jeg skal spørre og grave etter noen flere spørsmål, men verden er såpass liten i blandt, at det er jo mulig at jeg vet hvem noen er om du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 11. juli 2011 Nei de er nok ikke det. Kusinen min som er eldst er 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 12. juli 2011 I dag SKAL jeg jogge. Jeg var så flink i begynnelsen, men nå er det nesten en uke siden jeg har trent. Jeg skal til syden om to måneder. Jeg må være i toppform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå