Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke begynt å lese helt enda. :sjenert: Er liksom ikke kommet helt igang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør meg glad at du sier det. :klemmer:

Det går nok til slutt. Da jeg søkte universiteter visste jeg at jeg sikkert ikke kom til å bruke utdanningen til noe. Det er forfatter jeg vil bli, men jeg må jo ha litt student erfaring. Jeg bor i England, møter nye mennesker, og hvis jeg ikke hadde gjort dette hadde jeg angret for alltid. Alle erfaringer er ballast som de sier. ;)

Skrevet

:klem:

Og all utdanning er verdt noe! Du får alltid bruk for noe av det du lærte :jepp: Det sier mamma, så det så :jolie::)

Skrevet

:klem:

Og all utdanning er verdt noe! Du får alltid bruk for noe av det du lærte :jepp: Det sier mamma, så det så :jolie::)

:fnise: Jo, hvis mammaen din sier det så.

Skrevet

Vin? Cider? You name it I drink it! :fnise:

Peace out!

Skrevet

Hva skjer, Chi? :kose:

Er litt fyllesjuk. Greide selvfølgelig å komme på KG i fylla. :snurt:

Skrevet

Å, nei, det har jeg gjort mange ganger og det er like kleint hvert gang! :fnise:

:troest: Hvordan er formen?

Skrevet

:troest: Hvordan er formen?

Jo jeg føler meg ikke så kvalm og sånn lenger. Ellers har jeg en del å gjøre i morgen, gruer meg litt til det. Så da må jeg være opplagt.

Skrevet

Kanskje du må legge deg litt tidligere så du får litt energi og får slappet av?

:kose:

Hvorfor gruer du deg da? :klem:

Skrevet
:sjenert: Jeg må på kontoret på universitet og fikse litt papir arbeid og sånn. Hater kontorfolk, de gjør meg så nervøs.
Skrevet

Forestill deg dem i klovnedrakt eller nakne eller noe sånn at du heller vil flire av dem enn å være nervøs for dem

:kose:

Skrevet
:sjenert: Ja... Jeg vet ikke helt... det ser så seriøse ut alle sammen. Hmm... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...