Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Åh hjelp!! Rart de ikke tar keisersnitt når ungen er estimert til den størrelsen :klo: Jeg hadde NEKTA å bli igangsatt om babyen var så stor!! Stakkar jente :haar: Håper de har bomma noe helt vanvittig med estimeringen sin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 8. juli 2016 at 15.11, Diddles skrev:

Åh hjelp!! Rart de ikke tar keisersnitt når ungen er estimert til den størrelsen :klo: Jeg hadde NEKTA å bli igangsatt om babyen var så stor!! Stakkar jente :haar: Håper de har bomma noe helt vanvittig med estimeringen sin.....

Han var ikke så stor som fryktet :ler: Og jeg hadde nok kanskje misforstått litt, de ville ta ham tidlig fordi han ville vært stor ved fullgått termin (eller ihvertfall ved en uke over, som storebror var), da hadde han nok vært rundt 5 kg. Han var "bare" nesten fire, så da var det ikke så verst ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, bomma de med en kilo?! Da er det jo håp om at min baby er litt mindre enn de sier også da :sjenert: Så godt han er kommet til verden, de må være utrolig letta og lykkelige nå :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det bare er litt over to uker igjen til termin :overrasket: føler på meg at han (tror det er gutt :fnise: ) er her om noen få dager. Tipper han er her mandag eller tirsdag ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Diddles skrev:

Himmel, bomma de med en kilo?! Da er det jo håp om at min baby er litt mindre enn de sier også da :sjenert: Så godt han er kommet til verden, de må være utrolig letta og lykkelige nå :rodmer: 

Som sagt, det kan hende jeg har misforstått, men han var ihvertfall estimert til å være blant de 5 prosent med høyest fødselsvekt ved termin. Det eneste som er sikkert med estimater er at de er usikre. Så det går bok bra med din baby også! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Aprilis skrev:

Tenk at det bare er litt over to uker igjen til termin :overrasket: føler på meg at han (tror det er gutt :fnise: ) er her om noen få dager. Tipper han er her mandag eller tirsdag ;) 

I know, det er helt sprøtt :daane: Jeg hadde jo aldri trodd jeg skulle få gå gravid så lenge heller, så dette er skikkelig bonus :ler: Nå må h*n holde seg inne til onsdag ettermiddag, for jeg skal på gravidfotografering på formiddagen der :bond: Haha, stakkar liten - det passer aldri at h*n kommer ut!! Nå tror jeg egentlig ikke at det kommer til å starte av seg selv i det hele tatt denne gangen, for det er så rolig nå...men vi får nå se ;) Du er ikke alene om å tro at det er en gutt jeg har i magen forresten, det tror de fleste som har sett meg :fnise: 

11 timer siden, Tennessee skrev:

Som sagt, det kan hende jeg har misforstått, men han var ihvertfall estimert til å være blant de 5 prosent med høyest fødselsvekt ved termin. Det eneste som er sikkert med estimater er at de er usikre. Så det går bok bra med din baby også! :jepp: 

SÅ bra at det ikke var en gigababy hun måtte føde, det holde jo i massevis med rundt 4 kg :daane: Det er jo noe sånn denne jeg går og bærer på skal være også.. ++ muligens, men vi håper jo de har bomma :ler: 

1 time siden, Mazilla skrev:

Tenk at du skulle få så mye svangerskap for "pengene"! :nigo:

Hahaha, ja hvem hadde trodd det?!? Og det som er så fint; jeg er i så utrolig god form nå at jeg skjønner ingenting :overrasket: Sover godt om nettene, jeg kan tur og jeg føler meg lett i kroppen - selv om jeg er stor som en flodhest :hoho: Kynnere og murringer har jeg jo, og natt til igår hadde jeg noen skikkelige modningsrier, men stort sett er det helt topp å være høygravid altså!! Jeg er jo i mye bedre form nå 2 uker før termin enn jeg var 2 uker før Liten kom til verden en måned for tidlig...det har nok mye med at jeg omtrent ikke har overflødig vann i kroppen (jeg er en av de få som synes det er HEELT greit at det ikke er mer enn 15 grader midt i juli lizzm :fnise: ) sist hadde jeg jo ekstremt mye vann...

Imorgen er jeg 38 uker :hoppendeglad: Det går vegen dette her altså!! På onsdag har jeg booket gravidfotografering, håper jo jeg får gjennomført den - samtidig som jeg er veldig utålmodig og egentlig vil at h*n skal bli født NÅ :bond: Eller...ikke nå som i akkurat NÅ, for først må vi få feiret svigermor sin 85 årsdag - og det begynner kl 14 :fnise: Jeg har vært SÅ nervøs for om jeg kom til å føde før den tid, for det tror jeg på en måte hun ikke hadde tilgitt meg :sjenert: Det var jo "min feil" at hun ikke fikk feiret 80 årsdagen sin også...selv om det faktisk var hun som var innlagt på psykiatrisk akkurat da...men det var jo min feil det også :roll: Akkurat det har hun for så vidt rett i - for det var jo faktisk vi som fikk henne tvangsinnlagt - men det var jo for å unngå at hun tok livet av seg!!! Men nå får hun feiret 85 årsdagen sin, og får forhåpentligvis også ha bursdagen sin "i fred" - altså at ingen blir født på hennes bursdag...mamma hadde jo sett på det som verdens største gave - om ett av barnebarna ble født på hennes bursdag, men det er jo mamma ;) Svigermor er nå..ja..hun er bare svigermor :ler: Vi fikk omsider fikset gave igår - det har ikke vært lett å vita hva vi skulle finne på, for hva gir man til en 85 åring med samle-mani?! Hun har jo 35 stk av absolutt alt :daane: Men vi endte opp med å bestille familiefotografering, noe som er gøy for oss alle - og så fant vi en strikkejakke i babyalpakka som er laget av fattige mødre i Peru (Hei gave med mening, dyr var du men ÅH så fiiiin!!!! Og så MYK :hjerte: ) Håper det faller i smak..og hvis ikke så tar jeg gjerne den jakka selv jeg altså :hoho: 

Nå må jeg avgårde og hente gavekortet på fotografering, snitte rosene vi skal pynte bordene med og bestemme meg for hva jeg skal ha på meg....jeg har hele 2 kjoler å velge mellom :fnise: Tenk for en luksus det blir når jeg kan pakke frem igjen de vanlige klærne mine - jeg kan jo fråtse i antrekk!!! 2 digre esker med klær, Fy søren :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg med stormskritt at vi får hilse på dette lille mennesket vårt :hjerte: 

Idet jeg sto opp for å tisse idag tidlig gikk vannet med et splæsj :bond:  Jeg tenkte først at jeg tissa på meg - noe jeg syntes var fryktelig flaut, men så gikk det opp for meg hva det faktisk var og bare "ehm, du..kjære..nå gikk vannet mitt!" Hahaha, jeg har aldri sett ham så kjapt ut av senga før!! Rimelig stressa i hodet ble jeg, men fikk tatt meg en dusj og ringte til Føden..regnet egentlig med at de ville ha meg inn til kontroll siden hodet ikke er festa - men fikk egentlig bare beskjed om å slappe av, spise og vente på rier :overrasket: Så lenge jeg kjenner liv så er det visst ingen fare..sist fikk jeg jo beskjed om å legge meg ned og de ville hente meg med ambulanse - mens denne gangen er de SÅ avslappa?! :klo: Jaja, det er ikke så mye mer å gjøre enn å vente..har noen rier innimellom, men ingenting med system i - så vi må nok bare smøre oss med tålmodighet!! Om ingenting skjer iløpet av dagen/ kvelden/ natta skal vi inn til kontroll imorgen tidlig kl. 8 for å sjekke og vurdere igangsettelse..og selv om rier er vondt vil jeg heller de starter så fort som mulig enn at jeg skal igangsettes - i den grad jeg kan velge (noe jeg vet jeg ikke kan :tunge1: ) Men altså, innenfor rimelig kort tid her så er babyen vår her :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææh!!! Frysninger! Hærre, nå kommer han (ja, er bombesikker på gutt :nigo: ) jammen straks!!  :rodmer::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiiii! Åååå, kom ut lille vesen! Jeg gleder meg til å møte deg. :rodmer::strix: Bilde er forresten obligatorisk på melding. :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Nææææh!!! Frysninger! Hærre, nå kommer han (ja, er bombesikker på gutt :nigo: ) jammen straks!!  :rodmer::rodmer:

1 time siden, ^^Belle^^ skrev:

Iiiiiiiii! Åååå, kom ut lille vesen! Jeg gleder meg til å møte deg. :rodmer::strix: Bilde er forresten obligatorisk på melding. :opplyser: 

15 minutter siden, Mazilla skrev:

Dæven! :nigo::bolledeig:

:fnise: go`jenter :hjerte: 

Bilde kommer @^^Belle^^ - men først må denne kid`en finne ut at h*n vil ut!! Enn så lenge skjer det irriterende lite :dry: En og annen rie innimellom, men fortsatt ingenting regelmessig....De er vonde da, de jeg har - det er bare altfor lang tid mellom de til at jeg tror de har noe særlig effekt! Men den tiden kommer at jeg angrer på at jeg har uttalt at jeg vil ha regelmessige rier - så jeg får bare nyte at det er litt stille før stormen så godt jeg kan!! Slappe av, sove og spise...mistenker at natta blir litt mer slitsom! 

BTW, jeg hadde glemt hvor lite attraktiv en føler seg når en går rundt med sånne digre bleier i trusa :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...