Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!


Diddles

Anbefalte innlegg

:bond: Jeg har hørt null og nada fra henne, så jeg regner med (og håper for hennes del) at hun ligger med et varmt, lite nurk i armene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille baby A ble født inatt kl 01.52 :rodmer:  Han er selvsagt verdens søteste lille fyr, jeg er så stolt at jeg nesten sprekker!!! 3562 gram og 50 cm er han, så det var ganske close ifht estimeringen!! 

Det ble en lang, hard fødsel som endte i koppforløsning - vi er veldig slitne og medtatt både jeg, mannen og lille A :sjenert: Jeg skal skrive noen ord om fødselen, men tror jeg må vente noen dager for å få ting på avstand...akkurat nå vil jeg bare kose kose og kose med dette lille perfekte mennesket vårt :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjott

Åååh gratulerer! Hipp hurraaaaaaaaa!!!!!

Lengde, vekt og den sugekoppen var helt likt som her om jeg ikke husker feil :)

Stas med ny verdensborger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, kjære kjære Diddles! Gratulerer så mye med A - en gutt, så fantastisk!! Godt jobbet!! Jeg snufser og ler om hverandre, så godt at du er ferdig og at han er her! :strix: Velkommen til verden A! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk jenter :hjerte: Formen er stigende, men jeg er fortsatt veldig medtatt og har lav blodprosent - så sprek er jeg ikke! Men jeg klarer å stå på beina uten å besvime nå, så det er jo bra :nigo: Små museskritt om gangen, men all fremgang er jo bra!! 

Lille A har gulsott - alt i alt er det veldig likt som det var når søstera ble født :tunge1: Så nå ligger jeg her og lengter....han er på nyfødtavdeling og jeg er fortsatt på barsel pga den litt labre formen min! Men jeg hååååper at han kan tas utav inatt - og at vi kan reise hjem imorgen :pls: det avhenger av at CRP'en hans går ned igjen, at han responderer bra på lysbehandling og at jeg bare blir sterkere og bedre for hvert minutt som går!! Jeg er sta som få, så det siste punktet der tror jeg skal gå fint - de andre punktene er jo mer medisinske og utenfor noe jeg kan bare bestemme ;) Nå blir jeg satt på intravenøst jerntilskudd idag (mildere mot magen og mer effektivt enn tabletter!!) så da satser vi på at jeg føler meg SÅ mye bedre imorgen!!! 

Vi har det veldig veldig fint de små stundene jeg får amme ham og kose bittelitt, han er virkelig verdens skjønneste lille gutt :rodmer:

Jeg følger så smått med her inne altså, innimellom soving og amming! 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, jeg som hadde så store forhåpninger om at du slapp den gulsotten denne gangen, siden han er såpass mye større enn Liten var. :kose: Forstår godt at du lengter! Men det er godt du tar vare på de små stundene du har med ham. :rodmer: 

Heldiggrisen som får IV jern altså. Som jeg skreiv på melding, så hadde jeg til og med takket ja til blodoverføring om jeg hadde visst da hva jeg vet nå. Men IV jern er jo gjerne litt mindre skummelt å tenke på! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det er kjipt å måtte være uten ham, nå som han endelig har kommet til dere! :jepp: Håper både du og A responderer bra på behandling, sånn at dere får reise hjem i morgen og kan kose dere videre der! Men det er jo en fordel å kunne gjøre litt mer enn å bare stå oppreist da, så ikke forhast deg så veldig er du grei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, ikke noe koselig at han er på nyfødtavdeling, det husker jeg fra da min eldste var der. Uansett bra de tar det på alvor da, så får vi håpe han blir utskrevet raskt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dritt med gulsott! Håper verdiene hans kommer seg kjempefort! Og dine også! Jeg fikk jern intravenøst - mirakelkur for min del! Håper det blir det for deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...