Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!


Diddles

Anbefalte innlegg

Håper du slipper å gå slik som en venninne av meg. Hun hadde termin i går, men har hatt maserier i tre uker nå :overrasket: så det er nok lurt av deg å slappe av så mye du kan nå. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Mazilla skrev:

Uæææ, her kan ventetida bli lang! Håper på ett vis den blir det, men på en annen måte ikke.... ;)

Du er superflott, nyt magen mens du fremdeles har den! :nigo:

Haha, ja sant - det kan bli noen la-a-a-a-nge uker fremover :bond: For min del må h*n gjerne komme ut nå altså, det er jo ikke akkurat krise om det skjer noe nå! Men ideelt sett så går det noen uker til..for babyens del ;)

Tusen takk snille deg :hjerte: Jeg trenger å høre sånt!! Liten påminnelse om å nyte det den korte tida som er igjen :sjenert: 

2 timer siden, Aprilis skrev:

Håper du slipper å gå slik som en venninne av meg. Hun hadde termin i går, men har hatt maserier i tre uker nå :overrasket: så det er nok lurt av deg å slappe av så mye du kan nå. :klemmer: 

Jeg er usikker, er det maserier jeg har når det er sånn som dette - sterke murringer liksom? Synes det er så udefinerbart med disse murringene, hva er de?! Modning?! 

Liten har ei uke igjen i bhg, og det er meldt skikkelig øs pøs hele uka - så jeg skal sove, sove og sove ;)

:klemmer: tilbake!!

35 minutter siden, Småkjekset skrev:

Hvordan  går det med deg, Diddles? :popcorn:

Legg fra deg :popcorn: du, her skjer det ikke så mye nytt og spennende dessverre :dry: Det murrer, murrer og murrer..babyen prøver å borre seg ut kjennes det ut som og trykker på det som finnes av nerver nedi der, pluss at bekkenet mitt er helt for jævlig vondt plutselig - type så vondt at jeg griner når jeg må reise meg opp/ gå..og det uten at jeg har terget det! Someone please say at dette er fødselstegn, for jeg klikker snart :bond: Jeg er sliten og lei meg og skikkelig kjip å være sammen med idag..satser på at morgendagen blir bedre :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin start på mandags morgen med blid Liten i armkroken - som endte i tårevåt avskjed i bhg :sukk: Det er så vanskelig å levere henne for tida, jeg aner virkelig ikke hva jeg kan gjøre for å bedre det der...nå er det bare denne uka igjen da, så har hun sommerferie...det er sånn; hold-ut-opplegg! 

Har ellers startet dagen med litt rydding, kjøkkenet såg ut som et bombenedslag :roll: men nå er det bra! Har fått satt på en maskin med klær og sett over lista med ting Storesøster skal ha med seg når hun reiser til fjells med turistforeningen litt senere idag..vi må få tak i skikkelige regnklær til henne, hun har bare sånt tynt, lett regntøy - og det holder ikke i det pøsregnet som er meldt denne uka :regn: her må skikkelig oljehyre til!! Fjortisen er skikkelig glad for det :dry::ler: Etter jeg har kjørt henne på bussen skal jeg legge meg nedpå, det har vært nok en laber natt på søvnfronten - våkner kvalm og uvel hver eneste morgen nå..gleder meg til å sove godt igjen..om noen år :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en travel dag gitt, ikke barebare å finne regnklær til en 14 åring :ler: Hun fant plutselig ut at det var kult med gult - så vi kjøte frem og tilbake for å finne gule regnklær i rett str..endte opp med svart, for ingen hadde rett str! Kom seg nå avgårde med bussen og er fremme for flere timer siden, fikk akkurat mld at de hadde det fint :hjerte: Håper det blir en fin uke for henne..det ble en tøff avslutning på skoleåret med venninner som dolket henne i ryggen så det sang etter - så nå var hun sliten!! Skatten vår :kose: 

Etter å ha kjørt rundtomkring for å finne regntøy og så til busstasjonen så ringte mamma og hadde totalt munndiarè - så jeg fikk nesten ikke tid til å gå med vovvis før jeg skulle avgårde og hente Liten :bond: Men det gikk akkurat! Rakk innom gullsmeden også og fikk tak i små gulløreringer til Liten, de hullene i ørene hennes vil bare ikke bli fine :sur: De var så bra, men så plutselig virket det som hun reagerte på sølv..selv om hun har hatt gull i ørene i flere mnd nå så vil det ikke bli bra..det virker som det er for tett med bakstykker på, så nå prøver vi ringer istedet :Nikke: Funker ikke dette heller må vi bare ta de ut, så får vi prøve igjen når hun er litt større..jeg mistenker at hun går og plukker på øredobbene med skitne hender, så nå har hun fått totaltforbud mot å ta på de :regler: Vel hjemme skulle hun leke med maizena og vann, noe som ble et jækla søl - så jeg ble nødt til å putte henne i dusjen etterpå og vaske over badegulvet..så var det middag som skulle lages, hun ble ferdig i dusjen og skulle skifte fra øredobber til øreringer - mannen kom hjem fra jobb og var tatlesjuk - alt skjedde på en gang!! Risottoen ble litt mushy, siden den ble stående litt alene og putre - men både mannen og Eldstemann var så sultne at ingen brydde seg, ingen andre enn meg ihvertfall :ler:  Jeg sneik meg til en hvil mens Liten såg Barnetv..Omsorgsfull og fin var hun og henta BBHugme-puta mi og sa "bare sov du mamma, eg ska spisa kveldsmaten min eg!" :hjerte: Hun vekket meg med en god klem og spurte om jeg hadde sovet godt en halvtime senere :rodmer:  Søta mi!! 

Nå har jeg tatt ukeshandelen, betalt regninger og matet hønene - mannen trenger hjelp til å barbere hodet bare, så skal jeg sette meg med beina høyt og bare sløve!! Kynnerene er der, murringene er der, bekkenløsningen er der..mammaen til Eldstemann mente jeg kom til å føde iløpet av helga, for sånn såg jeg visst ut nå :ler: Det blir spennende å se om hun får rett! Imorgen vil jeg ikke ha noe fødsel ihvertfall, for da har jeg gravidmassasje og fotpleie på menyen :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Mazilla skrev:

Ååh, det er så spennende når jeg ser du har skrevet her! :bond:

Haha, det kan visst bli noen lange uker for flere enn meg skjønner jeg :ler: 

Igår trodde jeg nesten ting var igang igjen, masse vonde murringer som satte seg i ryggen! Mannen masserte korsryggen min lenge uten at det hjalp, tilslutt reiste jeg meg opp og gikk litt rundt og da roet det seg..dette er en sånn liten luring som har tenkt å holde mammaen og pappaen sin på pinebenken tror jeg :sjenert: Kroppen driver og forbereder seg, det er iallefall sikkert - noe som jo er veldig bra - men jeg blir litt sliten av det...heldigvis har jeg ikke store planer denne uka, det er bare sånn tuttel og kos egentlig, så masse tid til å slappe av på dagtid :hjerte: Nå skal jeg straks avgårde på gravidmassasje og fotpleie, det blir digg :strix: 

Etter massasje og fotpleie skal jeg sove en times tid og så gå en tur med vovvis før jeg henter Liten i bhg :) Vi har enkel middag idag, fiskekaker med grønnsaker og fullkornspasta, så null stress :tommelopp: 

Det var meldt sol og fint vær idag men ute pøser det ned :sukk: Er redd vi har brukt opp sommeren vår allerede :bond: langtidsvarselet viser ihvertfall regn så langt det går! Blææææ!! Jeg som var så brun og fin, nå er jeg snart tilbake til mitt sedvanlige lakenbleke meg - mulig jeg må pine meg gjennom en solariums-session og tre denne uka for å freshe meg litt opp..gudene skal vite at det blir nok ikke mye tid til å sole seg om det skulle bli noe mer sol når denne kid`en er ute :ler: 

Var innom en tråd her istad som handlet om stebarn og barseltid, og får helt vondt av denne bonusmammaen som skriver..jeg skjønner så godt hvordan hun tenker, hun er førstegangsfødende og skal ha bonusbarnet hos seg de første to ukene etter babyen er født!! Nå er jeg jo andregangs selv, men jeg også har jo grudd meg for fullt hus og ingen pusterom etter fødselen....jeg har vært innom tanken på at Liten skal være hos mormor og beste de første dagene og at Storesøster skal være hos mammaen sin - men nå har det gått seg litt til, jeg har roet meg mye ned og tenker litt annerledes på det heldigvis :hjerte: Det blir sånn at foreldrene mine kommer her når vi må dra på sykehuset, det gjør også Storesøster, for å hjelpe foreldrene mine med Liten og for å få være en del av den første tida med ny baby i hus! Hun blir jo også storesøster, akkurat som Liten - og markerer veldig tydelig at hun vil være _her_ når vi kommer hjem, så da blir det sånn..nå har vi pratet masse om at de må være greie og hjelpe til, og jeg har fått tilbakemeldinger om å være bedre på å slippe dem til :sjenert: For jeg er jo en kontrollfrik! Så får jeg heller prøve å nyte at det er flere storesøsken i hus som kan ta unna litt husarbeid og trille/ bysse baby så jeg kan dusje og stelle meg f.eks eller tilogmed gjøre noe så sprøtt som å sette meg for meg selv og ta en kopp kaffe eller gå og kjøpe melk og brød :ler: Det kommer nok til å gå fint..slitsomt ja - men det blir nok fint :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fantastisk ut med litt pleie ;) 

Håper vondtene hjelper senere. Om et par uker :) Planen for dagen så hvertfall ganske så grei ut :P Vi skal også ha fiskekaker selv om jeg ikke liker det. Men der blir vel mer av den slags nå de neste åra :hoho:

Vi får være matchende vi da! Jeg er hvit som et laken! Vi har nesten ikke hatt noe sommer enda og jeg er for varm til å steke :P Håper sommeren kommer etter han er ute for før den tid så er det for varmt for meg... 

Jeg har også lest den tråden... hele faktisk. Og kjenner at jeg kan være enig med hun som startet den og hun som tok den opp igjen. Men så synes jeg også det blir pappaen sitt ansvar å ta tak i de utfordringene som lå der! Mange er veldig krasse og bastante der uten å ha noe grunn for det. Man ser vel ting fra forskjellige vinkler men man trenger ærlig talt ikke å angripe noen som er så tydelig sårbar og usikker... Her blir det jo slik jeg har beskrevet inne på termingruppa og jeg er myyye roligere i forhold til det nå enn det jeg var før. Det kan jo også gå kjempefint! Han kan jo være veldig rolig osv... Blir det krise så må vi takle det der og da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt og omsorgsfull Liten er :rodmer: 

Hvordan var gravidmassasjen? Må si det frister veldig med både gravidmassasje, fotpleie og ansiktsbehandling selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt pleie, er greit å skjemme seg litt bort før den forestående fødselen.

Jeg er vel lettere brun i ansiktet (eller så er jeg veldig rød), er nå en god del sol her nede etter et par dager med regn. 

Det er vel også i typisk KG-ånd at stemødre er selvsentrerte små drittunger og biologisk mamma superkvinnen (noen ganger hvertfall). Det er en førstegangsfødende og man vet virkelig ikke hva man går til. Faren får ta utfordringene som kommer mens stemor får komme seg inn i rollen som nybakt mamma. Jeg er ikke stemor selv, men jeg synes det alltid blir så lett å skylde på den andre kvinnen mens mannen slipper unna. Far er far og de fleste fedre er kompetente nok til å ta seg av barna sine (akkurat som mammaene). Skjønner godt den problemstillingen med klengete barn, Vesla er blitt veldig klengete og skal nesten bare være med meg, og det er litt slitsomt. Uansett, mannen er parat til å ta seg 100 prosent av Vesla når den tid kommer at lillebror er på utsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Det høres fantastisk ut med litt pleie  

Håper vondtene hjelper senere. Om et par uker  Planen for dagen så hvertfall ganske så grei ut  Vi skal også ha fiskekaker selv om jeg ikke liker det. Men der blir vel mer av den slags nå de neste åra 

Vi får være matchende vi da! Jeg er hvit som et laken! Vi har nesten ikke hatt noe sommer enda og jeg er for varm til å steke  Håper sommeren kommer etter han er ute for før den tid så er det for varmt for meg... 

Jeg har også lest den tråden... hele faktisk. Og kjenner at jeg kan være enig med hun som startet den og hun som tok den opp igjen. Men så synes jeg også det blir pappaen sitt ansvar å ta tak i de utfordringene som lå der! Mange er veldig krasse og bastante der uten å ha noe grunn for det. Man ser vel ting fra forskjellige vinkler men man trenger ærlig talt ikke å angripe noen som er så tydelig sårbar og usikker... Her blir det jo slik jeg har beskrevet inne på termingruppa og jeg er myyye roligere i forhold til det nå enn det jeg var før. Det kan jo også gå kjempefint! Han kan jo være veldig rolig osv... Blir det krise så må vi takle det der og da ;) 

Pleie var fint ass :hjerte: Nå har jeg vært veldig flink å ta vare på føttene mine dette svangerskapet - fikk faktisk ros for hvor bra de faktisk var - men de siste ukene har det vært..ehm..litt mer utfordrende å file egne føtter for å si det sånn :sjenert: Så det var utrolig godt å få de stelt sånn skikkelig nå!! Det eneste som mangler er litt lakk i fine farger, men det får bare være når jeg ikke klarer å verken legge på eller fjerne det selv ;)

Disse vondtene kan godt gi utslag i en lettere fødsel enn sist synes jeg, men det får vi ta som det kommer..hadde mye murringer sist også uten at det hjalp nevneverdig dessverre :dry: Jeg kom inn med tidlig vannavgang, null åpning eller tegn til modning whatsoever og Liten lå HØYT i magen..nå kjennes det ut som denne lille krabaten her ligger langt nede, men magen står fortsatt høyt så jeg har egentlig ingen tro på at h*n har festet seg! Det blir spennende å høre på kontroll imorgen hva legen sier :jepp:

Det er grunnen til at jeg knapt tør å ta opp sånne ting i dagboka mi engang - og jeg hadde aldri i livet turt å lage en egen tråd om det ihvertfall - snakk om å bli sablet ned!! Heldigvis er det også noen som er litt mildere i tilbakemeldingene sine og sier som deg at også pappaen må ta ansvar..tror nok at vi jenter har en tendens til å krisemaksimere litt og tenke worst case scenario i forkant - så ser vi at det går bra når det kommer til stykket likevel..sånn er ihvertfall jeg, jeg blir litt "tatt av panikk" i forkant - og så positivt overrasket etterpå over hvor smooth alt gikk liksom :ler: Jobber litt med den der! Når det kommer til vår egen situasjon har jeg jo gjort nettopp det; latt panikken ta meg og nærmest blitt kvalt i forkant av at vi skal ha fullt hus her når babyen kommer - istedet for å se hvor heldige vi er som har store barn som så gjerne vil hjelpe til :hjerte: Jeg har tenkt at alle forventer en hel masse av meg, mens sannheten er at det er det bare jeg som gjør :flau:

36 minutter siden, Sjela skrev:

Så søt og omsorgsfull Liten er :rodmer:  

Hvordan var gravidmassasjen? Må si det frister veldig med både gravidmassasje, fotpleie og ansiktsbehandling selv  

Hun er god som gull når hun er i det hjørnet - og en liten terrorist når hun er i det andre :ler: 

Gravidmassasjen var fin, forsiktig og mild..jeg kunne vel tenkt meg litt mer "trøkk" og fokus på skuldre og korsrygg, sånn ideelt sett siden jeg er ganske mørbanka på de stedene - mens dette var behagelig og godt nok til at jeg småsov under hele massasjen :hjerte: Fotpleie var magisk, og ansiktsbehandling frister maksimalt!! 

4 minutter siden, Emiliania skrev:

Så deilig med litt pleie, er greit å skjemme seg litt bort før den forestående fødselen.

Jeg er vel lettere brun i ansiktet (eller så er jeg veldig rød), er nå en god del sol her nede etter et par dager med regn. 

Det er vel også i typisk KG-ånd at stemødre er selvsentrerte små drittunger og biologisk mamma superkvinnen (noen ganger hvertfall). Det er en førstegangsfødende og man vet virkelig ikke hva man går til. Faren får ta utfordringene som kommer mens stemor får komme seg inn i rollen som nybakt mamma. Jeg er ikke stemor selv, men jeg synes det alltid blir så lett å skylde på den andre kvinnen mens mannen slipper unna. Far er far og de fleste fedre er kompetente nok til å ta seg av barna sine (akkurat som mammaene). Skjønner godt den problemstillingen med klengete barn, Vesla er blitt veldig klengete og skal nesten bare være med meg, og det er litt slitsomt. Uansett, mannen er parat til å ta seg 100 prosent av Vesla når den tid kommer at lillebror er på utsiden. 

Kjempedeilig med litt pleie!! Vi fortjener det nå rett før synes jeg :hjerte: Sist ventet jeg med fotpleie til etterpå, men denne gangen sier jeg som Ole Brum; ja takk begge deler :ler: Har planer om å unne meg en fotpleie og massasje når babyen er født også! 

Her vil nok ikke Liten finne seg i at mamma bare skal ha fokus på babyen..og ikke tror jeg at det hadde blitt rett for meg heller! Vi får dele på så godt vi klarer, men plass i armkroken har jeg til begge to - så får vi heller gjøre noen rolige ting sammen den første tida; lese bøker og se film f.eks..håper jo at denne babyen kommer sånn at mannen har ferie igjen både før og etter 2 uker pappaperm..sånn at vi kanskje kommer så smått inn i en slags hverdagsrutine før han skal på jobb igjen! Ellers har mamma tilbudt seg å komme og hjelpe meg med husarbeid, middagslaging og sånne ting - så jeg kan konsentrere meg om ungene :hjerte: 

Nå - tur med vovvis :hund: Slurpet i meg en gedigen avoshake nettopp og er stappmett *klappersegpåmagen* Fy søren for en magisk oppfinnelse :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Diddles skrev:

Kjempedeilig med litt pleie!! Vi fortjener det nå rett før synes jeg :hjerte: Sist ventet jeg med fotpleie til etterpå, men denne gangen sier jeg som Ole Brum; ja takk begge deler :ler: Har planer om å unne meg en fotpleie og massasje når babyen er født også! 

Her vil nok ikke Liten finne seg i at mamma bare skal ha fokus på babyen..og ikke tror jeg at det hadde blitt rett for meg heller! Vi får dele på så godt vi klarer, men plass i armkroken har jeg til begge to - så får vi heller gjøre noen rolige ting sammen den første tida; lese bøker og se film f.eks..håper jo at denne babyen kommer sånn at mannen har ferie igjen både før og etter 2 uker pappaperm..sånn at vi kanskje kommer så smått inn i en slags hverdagsrutine før han skal på jobb igjen! Ellers har mamma tilbudt seg å komme og hjelpe meg med husarbeid, middagslaging og sånne ting - så jeg kan konsentrere meg om ungene :hjerte: 

Nå - tur med vovvis :hund: Slurpet i meg en gedigen avoshake nettopp og er stappmett *klappersegpåmagen* Fy søren for en magisk oppfinnelse :pls: 

:fnise: Får massasjer av mannen når ryggen verker litt ekstra. 

Vesla vet nok at mamma også er tilstede og er tilgjengelig for klemmer. Hu er velkommen til å være så mye med broren sin, vi har liksom lagt opp til det nå. Så blir jo også feil å ikke ha henne her også, hu er min lille trollunge og jeg savner trollungen når hu er borte fra meg en lengre periode. Men, som avlastning er mannen litt hjemme for å hjelpe til med Vesla, da hu kan være veldig aktiv. Hu er ute hver dag, sykler og står i, og det tror jeg neppe jeg orker den første perioden. :sjenert: 

Så koselig av moren din! :jepp: Her vet jeg ikke hvordan det blir, vet bare at når mamma og pappa kommer på besøk blir det mye take out. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Sjela skrev:

Ligger man på siden med gravidmassasje?  Høres helt greit ut det der!  

Ja jeg lå ihvertfall på siden! Ser når jeg googler gravidmassasje at noen steder har benker der den gravide kan ligge på magen, men det gikk helt greit å ligge på siden :Nikke: 

19 timer siden, Emiliania skrev:

 Får massasjer av mannen når ryggen verker litt ekstra. 

Vesla vet nok at mamma også er tilstede og er tilgjengelig for klemmer. Hu er velkommen til å være så mye med broren sin, vi har liksom lagt opp til det nå. Så blir jo også feil å ikke ha henne her også, hu er min lille trollunge og jeg savner trollungen når hu er borte fra meg en lengre periode. Men, som avlastning er mannen litt hjemme for å hjelpe til med Vesla, da hu kan være veldig aktiv. Hu er ute hver dag, sykler og står i, og det tror jeg neppe jeg orker den første perioden.  

Så koselig av moren din! Her vet jeg ikke hvordan det blir, vet bare at når mamma og pappa kommer på besøk blir det mye take out.  

Jeg har ikke vært så flink å spør om han kan massere meg...og han har ikke tilbudt seg heller egentlig :klo: Jeg har sikkert ikke klagd nok :ler: Jeg får sutre litt mer tror jeg! 

Jeg tror det er kjempeviktig at storesøsken er der fra dag 1 og får ta del i det som har med babyen å gjøre - men det er en hårfin balansegang ifht at det blir for mye på mammaen..jeg er glad det er lagt opp til 14 dagers perm for pappaen rett etter fødsel - for vi trenger den avlastningen :daane: 

Mamma og pappa bor 20 minutter herfra, og hun jobber ikke - så jeg kan få all den hjelpa jeg vil ha :hjerte: Det er veldig godt!! 

17 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Hva eeer egentlig avoshake!?

Avoshake er himmelen i et glass :sikle: Til 2 personer lager jeg av en god neve isbiter, 1 hel avokado, en halv banan, en skvett vaniljesaus og melk til passe konsistens. Kjøres i smoothiemaskin til den er helt jevn og silkemyk..og så --> sluuuuurp!!! 

*** *** ***

Uke 36 + 2 idag, og jeg har fortsatt både slimpropp og fostervannet intakt :fnise: Sist jeg gikk gravid var jeg allerede på sykehuset på denne tida med vannavgang - det virker ikke som det skjer noe sånn idag..jeg har vært på kontroll hos legen, og der var blodtrykk + prøver og hjertelyd helt som det skulle! Jeg passerte akkurat streken på symfyse/ fyndusmål og må derfor ta sukkerbelastningstest før jeg får henvisning til vekstestimering..kjenner jeg ble litt lei meg (jepp, gravid og hormonell :sjenert: ) og gruer meg til fredag når jeg skal gjennom den greia der..ta blodprøve og drikke 2 glass sukkervann på tom mage - for så å sitte der og vente i timesvis før de skal stikke meg på ny er oppskrifta på Diddles som spyr over halve legekontoret og så besvimer (mhm, worst-case-scenario-dama, det er meg :fnise:) Jeg er jo sulten som en ulv om morgenen, så hvordan jeg skal klare det der ser jeg ikke helt for meg..skjønner ikke helt at jeg må ta den testen heller, for jeg slo ikke ut på sukker i urinen - så grunnlaget er kun høyt fyndus/ symfysemål :klo: Men men..jeg får være glad for at alt såg bra ut ellers! 

Såeh..jeg plugger musikk i ørene og snegler meg avgårde på en tur med vovvis..trenger å bevege meg, er litt nedfor nå! Mannen skal på jobbintervju idag klokka 14.30, så han kommer hjemom om noen timer for å skifte klær og sånn - kjenner det skal bli godt med en klem nå :hjerte: Etter han har vært på intervju idag kan denne babyen bare komme ut - sånn at jeg slipper både sukkerbelastningstest og vekstestimering :sjenert: Kom ut kom ut!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt at du må ta glukosetest altså... Det virker veldig merkelig, den testen tas jo for å oppdage svangerskapsdiabetes... Og ikke tror jeg det er vanlig å gjøre det så sent heller. Jeg ville forhørt meg med lege eller jordmor altså..

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja regner med det var en av de. Jeg ville fått en second opinion altså, feks med jordmor. Du kan jo alltids ringe legen og høre om dette er vanlig praksis og spørre hvorfor? Kjente jeg ble veldig nyskjerrig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...