Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!


Diddles

Anbefalte innlegg

..sånn - på et blunk var nesten alt det jeg hadde å gjøre av husarbeid gjort (dekket bordet til middag, satt deig til rundstykker, hengt opp klær, satt på en ny maskin, redd opp sengene, tatt ut av oppvaskmaskinen og satt inni igjen..har "bare" et fjell med klær å brette igjen, men det kan vente!) SÅ, nå kan jeg returnere pakker, handle litt og unne meg en avoshake før jeg går en runde med vovvis og legger meg nedpå en halvtime :hjerte: Jeg _kan_ være effektiv uten å nødvendigvis stresse :nigo: 

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens :dry: 

Vilt fremmed dame ved bananene på matbutikken: Å hjelpe meg - DET så tungt ut!! Stakkar deg som er så STOR!!

Diddles: :overrasket: :roll::grine: 

Vilt fremmed dame: *raskermedsegenklasebananeroggår* 

Folk ass...det er forsåvidt helt normalt med stor mage når en er nesten høygravid :sjenert: Og gravide er ikke fritt vilt!!! Hu der skal bare være glad jeg ikke hadde med meg pitbullen min @Tennessee :hoho:

 

Når det er sagt har jeg nå både handlet matvarer (bl.a kjøttdeig til 19,90,- på Obs, noen skal lage store mengder middag og fryse ned til barseltida! Hvor mange kjøpte du Diddles? Bare 20 stk :hoho:Tipper jeg kommer til å være rimelig lei av kjøttdeig etter dette stuntet her!) og jeg har fått tak i små håndklær til stellebordet idag :tommelopp: OG - viktigst av alt; jeg sitter i skrivende stund og slurper i meg avoshake :sikle: Storesøster får gå tur med vovvis for meg...det får være måte på aktivitet kjenner jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, går det AN å ha så lite sosiale antenner? :rasende: Særr, noen tenker jo virkelig ikke over hva de sier i det hele tatt. :riste: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Nótt skrev:

Er nok av de som mangler sosiale antenner!! :klem: Du ser helt sikkert smashing ut!

Hun SER smashing ut, og det sier jeg helt objektivt altså. Det er ikke mange som kan være i uke 33 og som synlig kun har lagt på seg en superfin babymage. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

Hun SER smashing ut, og det sier jeg helt objektivt altså. Det er ikke mange som kan være i uke 33 og som synlig kun har lagt på seg en superfin babymage. :hjerte: 

Var det jeg regnet med! Godt du kunne bekrefte det ^^Belle^^. Kjenner det er godt vi flere som kun har lagt på seg "bare" babymage.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du er kjempeflott, Diddles :hjerte: 

Drit i hva ignorante hespetre på butikken måtte komme med :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Diddles skrev:

Dagens :dry: 

Vilt fremmed dame ved bananene på matbutikken: Å hjelpe meg - DET så tungt ut!! Stakkar deg som er så STOR!!

Diddles: :overrasket: :roll::grine: 

Vilt fremmed dame: *raskermedsegenklasebananeroggår* 

 

 

 

:scorpis:    :kjefte:

Makan til frekk dame! 

Du er jo nyydelig med den magen :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Diddles skrev:

Folk ass...det er forsåvidt helt normalt med stor mage når en er nesten høygravid :sjenert: Og gravide er ikke fritt vilt!!! Hu der skal bare være glad jeg ikke hadde med meg pitbullen min @Tennessee

Haha, anytime kjære! :kyss: 

Du ser helt fantastisk ut, og skulle jeg være heldig nok til å få muligheten noen gang håper jeg at jeg kunne sett ut som deg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Herregud, går det AN å ha så lite sosiale antenner? Særr, noen tenker jo virkelig ikke over hva de sier i det hele tatt.  

 

 

18 timer siden, Nótt skrev:

Er nok av de som mangler sosiale antenner!! Du ser helt sikkert smashing ut!

 

18 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Hun SER smashing ut, og det sier jeg helt objektivt altså. Det er ikke mange som kan være i uke 33 og som synlig kun har lagt på seg en superfin babymage.  

 

17 timer siden, Nótt skrev:

Var det jeg regnet med! Godt du kunne bekrefte det ^^Belle^^. Kjenner det er godt vi flere som kun har lagt på seg "bare" babymage.......

 

13 timer siden, Småkjekset skrev:

Jeg tenker at du er kjempeflott, Diddles 

Drit i hva ignorante hespetre på butikken måtte komme med  

 

11 timer siden, Aprilis skrev:

Makan til frekk dame! 

Du er jo nyydelig med den magen  

 

11 timer siden, Tennessee skrev:

Haha, anytime kjære!  

Du ser helt fantastisk ut, og skulle jeg være heldig nok til å få muligheten noen gang håper jeg at jeg kunne sett ut som deg! 

Så snille dere er :rodmer: Takk, takk og takk!! Jeg er stolt av babymagen min jeg, og har kommet så langt oppi hodet mitt at jeg ikke lar en tankeløs kommentar fra en vilt fremmed ødelegge akkurat det..men jeg var trøtt og sliten etter dagen før og fryktelig hårsår, dermed kom tårene lett! De bare trillet nedover kinnene mine..tror nok kvinnemennesket skjønte at hun hadde tråkka litt feil - men det som gjerne overrasket meg mest var at hun bare nappet til seg en klase bananer og gikk :daane:Andre folk hadde gjerne unnskyldt seg, prøvd å forklare hva de egentlig mente eller noe sånn - så dette var nok et alvorlig tilfelle av "sosiale-antenner-knekt!" Stakkar menneske!  

Det skjer oftere at jeg får fine kommentarer om magen min enn sånne tankeløse heldigvis!! 

*** *** ***

Begge jentene har fri her idag..Liten skulle jo i bhg, men når Storesøster kommer hjem og brifer høylydt med at hun har fri neste dag - da nytter det ikke å prøve å tenke på å levere minstejenta i bhg ass :dry: Når vi snakker om tankeløse mennesker..men fjortisen er unnskyldt siden hun er nettopp 14 år :fnise: Liten er strålende fornøyd, Storesøster not so much - men det er "straffen" for å ikke holde munnen sin lukket; idag må hun ta seg av lillesøstera si..Som man reder ligger man og alt det der *moahahah* :hoho:Nei men fra spøk til alvor - hun må hjelpe meg å aktivisere Liten, for jeg strekker ikke til!! Tenkte å brenne av noen timer ved å ta de med på biblioteket og kafè da :nigo: Dessuten har Storesøster i "lekse" at hun skal lage middag til oss idag, og det kan Liten være med på! Altså, alt disse lærerne finner på for å kunne gi seg selv en ekstra fridag :roll: De hadde jo nettopp en såkalt "studiedag" også, der de skulle være hjemme og gjøre en haug med skolearbeid - ting de ikke hadde "rukket over" i skoletida :klo: Trodde det var derfor de gikk på skolen jeg..for å lære! Men tydelig at lærerne går tom når det nærmer seg sommerferie! 

Nei, jeg får reise meg opp og gjøre litt husarbeid før Liten maser hull i hodet mitt!! Hvis jeg sitter i sofaen og leser eller strikker så kan hun sitte stille og se Barnetv, men hvis jeg setter meg ved dataen blir hun helt rar og tyter i ett :bond: Har prøvd å forklare henne en del ganger at det er min "fristund" sånn som hun har med Ipaden innimellom, men hun skjønner ikke at voksne har sånne behov :ler: Så, see you! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det siste avsnittet ditt er så rett! :fnise: Så sant jeg sitter i sofaen og leser er det ingen problem. Men så fort jeg setter meg noe annet sted (i hengekøyen for å lese, ved kjøkkenbordet ved dataen osv.), er det ingen fred å få. M skal da kryppe inn i meg omtrent. :ler: 

Men godt du har hjelp av storesøster til å aktivisere Liten, da! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen mennesker altså. Håper hun gikk hjem og skamma seg, og tenker seg langt bedre om neste gang. Hvis du absolutt er nødt til å knø utav deg noe om enhver preggo du ser så kan du i det minste si noe pent! 

Kjenner igjen det der med PC og klengete unger, forresten. Jeg bruker aldri PC før de har lagt seg, får ikke fred :ler: Sniker meg til mobilen mens de leker istedet, de har ikke gjennomskua den enda :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til er det fristende å si "Jo takk det samme", etterfulgt av et stort glis. Noen har så ødelagte sosiale antenner at det nesten er grusomt. Tror nok du ser flott ut jeg! :jepp: 

Det med fritid kjenner jeg til. :fnise: Vesla er blitt flinkere og aktiverer seg selv, men av og til skal hu si mamma minst 100 ganger på en halvtime.. Får dårlig samvittighet når jeg ikke er i form, men jeg kan ikke slite meg helt ut. Det har jeg lagt merke til flere ganger, jeg går nesten i bakken og da kan jeg ikke være med Vesla på samme måte som jeg ellers kan. :jepp: Hu forstår sånn halvveis heldigvis. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Haha, det siste avsnittet ditt er så rett!  Så sant jeg sitter i sofaen og leser er det ingen problem. Men så fort jeg setter meg noe annet sted (i hengekøyen for å lese, ved kjøkkenbordet ved dataen osv.), er det ingen fred å få. M skal da kryppe inn i meg omtrent.  

Men godt du har hjelp av storesøster til å aktivisere Liten, da!  

Haha, godt å høre at det ikke bare en min unge som er sånn :fnise: Men det jeg ikke skjønner er hvorfor det er greit at jeg sitter i sofaen og leser eller strikker - men ikke sitter og skriver på dataen?! Jeg er jo like tilgjengelig uansett :klo: Rare små!! 

3 timer siden, Nótt skrev:

Har du forresten fått badesandalene og prøvd de?

Ja, unnskyld - herlighet det har jeg helt glemt!! Jeg synes de virker bra, fikk ihvertfall mine føtter inni uten problemer - og om føttene er hovne kan en regulere sandalene sånn at de blir videre :jepp: Så for meg var det et bra kjøp ihvertfall! 

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Herregud, noen mennesker altså. Håper hun gikk hjem og skamma seg, og tenker seg langt bedre om neste gang. Hvis du absolutt er nødt til å knø utav deg noe om enhver preggo du ser så kan du i det minste si noe pent! 

Kjenner igjen det der med PC og klengete unger, forresten. Jeg bruker aldri PC før de har lagt seg, får ikke fred Sniker meg til mobilen mens de leker istedet, de har ikke gjennomskua den enda  

Spørs om denne har nok antenner til å i det hele tatt skamme seg - mest sannsynlig himlet hun med øynene over reaksjonen min og stilte seg fullstendig uforstående til at noen kunne ta det ille opp :ler: 

Åh, Liten har gjennomskua det med mobilen også :sur: Men altså, det er jo ikke sånn at jeg _må_ holde på med noen av delene så lenge hun er våken heller..det er bare avogtil jeg vil teste om det går an ;) 

49 minutter siden, Emiliania skrev:

Av og til er det fristende å si "Jo takk det samme", etterfulgt av et stort glis. Noen har så ødelagte sosiale antenner at det nesten er grusomt. Tror nok du ser flott ut jeg!  

Det med fritid kjenner jeg til.  Vesla er blitt flinkere og aktiverer seg selv, men av og til skal hu si mamma minst 100 ganger på en halvtime.. Får dårlig samvittighet når jeg ikke er i form, men jeg kan ikke slite meg helt ut. Det har jeg lagt merke til flere ganger, jeg går nesten i bakken og da kan jeg ikke være med Vesla på samme måte som jeg ellers kan.  Hu forstår sånn halvveis heldigvis.  

Det er jo ikke første gang jeg har fått sånne kommentarer, så jeg burde jo ha opparbeidet meg endel svaralternativer - men jeg klarer bare ikke å være frekk tilbake når noen overrumpler meg sånn! I det minste burde jeg jo svart "du sånt sier en bare ikke!!" men nei..istedet trillet tårene mine og jeg sto bare der og måpte :sjenert: 

Liten er også blitt veldig mye flinkere til å aktivisere seg selv enn hun var - så sånn sett har det jo kommet noe godt utav at jeg er såpass redusert som jeg er..men hun blir redd når jeg er dårlig, og istedet for å bli sånn kosete og nær så blir hun sint! Når hun har fått rast fra seg og roet seg ned igjen er det greit at jeg legger meg nedpå - og da kan hun la meg ligge lenge uten å mase! Men det er noe som skjer når hun skjønner at jeg ikke klarer mer...det er ikke barebare å være 5 år heller!!! 

Vi har nå hatt en fin dag sammen idag egentlig, med tur til biblioteket der vi har lånt masse kjekke bøker og kafèbesøk etterpå :hjerte: Jeg tåler veldig lite, så etter vi hadde vært på kafè var kroppen min helt ferdig..harde kynnere og masse nedpress, det var vondt å gå til bilen!! Så nå har jeg sovet på sofaen i en times tid mens Liten har sett film og Storesøster har laget middag :spise: Synes hun er skikkelig flink som har laget middag helt på egen hånd; hjemmelaga fiskegrateng med eggesmør og råkost *namnam* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

*måtte bare kommentere at vi jo bidrar til feil fokus om vi gir komplimenter for å kun ha lagt på seg babymage*

Men jeg har jo sett deg, og du er jo megafin - og det høres rart ut, men jeg "håper" hun så du reagerte når det først datt ut av kjeften hennes?

Er alltid typisk at en setter på seg et offentlig fjes og tar reaksjonen for seg selv. Flere burde jo se at andre blir lei seg eller reagerer på dustekommentarer. 

Det skal sies at jeg fikk noen blikk på slutten der, men det hadde også med å gjøre at jeg stod og holdt meg fast i en vegg langs handlegata i Bogstadveien og pustet med knødd grynt bare sånn midt mellom andre. Merkelig nok stoppet ingen og lurte på om jeg fødet, noe det jo så ut som og jeg ønsket var tilfelle :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med deg @Fjotteri!

Men.. *skratt* Jeg har LANGT FRA bare lagt på meg på magen foråsidetsånn, jeg er bare heldig med at når jeg legger på meg så fordeler det seg jevnt utover! Ingen tror meg når jeg sier hvor mye jeg har lagt på meg, og de mener det kun er magen som har blitt større..det er'kke sånn!! Men jeg har veldig "rett ut mage", så bakfra vises det ikke at jeg er gravid visstnok..her er plenty av både rumpe, lår og overarmer + ganske store pupper til MEG å være, så jeg kjenner og ser selv at det er 15 kg pluss!! 

Mennesket så nok reaksjonen min, store tårer trillet jo i vei - det var vel derfor hun bare tok en klase med bananer og gikk..hun visste vel ikke hva hun skulle si :vetikke: Håper hun ikke har for vane å si sånt til gravide, at jeg var unntaket og ikke regelen...jeg kan jo forstå at hun synes det ser tungt ut, men det går an å ordlegge seg..æh..bedre :fnise: 

Jeg blir spurt jeg om det går bra med meg når jeg er ute og går, senest idag..det er visst synlig at jeg har vondt! Det skjer mye i kroppen min for tida, det er ihvertfall sikkert..men lille baby, du må være snill og holde deg inne noen uker til :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slurpslurpsluuuuuurrrp* ser bunnen av glasset med avoshake og har lyst å grine - det ER så godt :daane: Nå klarer jeg å lage den helt perfekt her hjemme også, men det måtte altså en dæsj vaniljesaus (!!) oppi for å få den rette smaken (det er det jeg sier @Tennessee og @^^Belle^^: Vaniljesaus altså :hjerte::ler: ) Videre sunn er den shaken langtifra, men det gir jeg en lang blank f*** i :fnise: Det er GODT!! 

Har sovet semibra de siste nettene, det er jo mye bedre enn å våkne hver gang jeg snur meg..tror bare jeg har hatt et par oppvåkninger faktisk! Men dagene og kveldene er desto tøffere med masse mensmurringer og stikkinger "nedi der" - så det er nå enda godt jeg sover greit, ellers hadde jeg nok ikke vært til å være i hus med :sjenert: Tror babyen driver og fester seg, magen er lavere enn den har vært og det er mye aktivitet helt nede..små fingre som plukker og bokser *grøss* Det nærmer seg med stormskritt, så nå må jeg jobbe intensivt med hodet mitt for å bli så klar som jeg kan bli!!! Natt til torsdag pakket jeg sykehusbagen full fart, for det gikk opp for meg at med alle disse kynnerene og murringene/ noe som minner om maserier så kan det skje noe når som helst..da er det greit å bare kunne raske med seg bagen, det kan like godt ligge i bagen som inni skapet :jepp: 

Liten skulle egentlig på overnatting til bestisen sin inatt, men klarte ikke å dra fra meg - så da er hun hjemme likevel :hjerte: Stakkar lille venn, hun er så mammadalt at det er ikke sant...jeg vet det hadde gått fint om vi hadde presset henne til å dra avgårde med dem, men det synes jeg ikke noe om egentlig - jeg vil jo det skal være positivt for henne! Hun kjenner på nederlaget selv, og er ganske skuffa over seg selv..men vi har sagt ca 1000 ganger at hun ikke må være så streng med seg selv, at det er lov å ombestemme seg og at ingen er verken sinte på henne eller skuffa!! Jeg f.eks kunne ikke sove noen andre steder enn hjemme når jeg var liten selv...

Ikveld skal vi på date :hjerte: Storesøster har forvist oss fra huset, og frivillig meldt seg som barnevakt for å kunne ha venninnebesøk og se film i stua :fnise: Helt greit for oss! Så vi skal ut og spise og så se "Et helt halvt år" på kino :nigo: Neste helg skal vi ha en overnatting på hotell og uka etterpå har jeg booket både frisør, fotpleie og ryggmassasje! M.a.o intensiv kjæreste- og egentid :pls: Det er nok lurt å gjøre det nå hvis vi i det hele tatt skal rekke det...det blir ikke så enkelt å få til noe etter babyen er født! Jeg kjenner ihvertfall ingen som påtar seg å passe en ganske nyfødt baby :ler: og ikke hadde jeg klart å levere babyen fra meg heller *selvinnsikt* 

Nå er Liten plassert i badestampen, så jeg får tutle litt på kjøkkenet imens..liker ikke at hun sitter oppi der uten tilsyn..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsmorgen og det var 20 (!!) grader ute allerede når jeg kjørte ned til butikken for å få tak i brød i 9-tida :strix: Hallo fine sommerdag - bli her så lenge du vil!!! 

Utenfor Joker satt ei fra Romania og tigget..hun forklarte meg at hun har 3 barn hjemme, deriblant en liten baby (hun dro frem puppen på åpen gate og klemte ut melk for å vise meg at hun har baby :daane: ) Jeg slites alltid med hva jeg skal gjøre..en hører så mye, at det er organisert kriminalitet som står bak og sånn - og det vil jeg jo ikke støtte!! Men så tenker jeg, at kanskje jeg burde gi dem _mat_?! For det er det de sier de trenger penger til..og da støtter jeg ikke organisert kriminalitet? Eller? Jeg spurte betjeningen i butikken hva de gjør, om de gir vekk maten som er til overs når butikken stenger - men nei, de hadde regler som sa de måtte kaste det :overrasket: Jeg blir litt lei meg jeg altså, over hva slags land vi bor i..når vi har så mye mat at det er overflod. men ikke vil gi bort mat til de som har lite :sukk: Jeg gav henne de kontantene jeg hadde, det var ikke mye..26 kroner eller noe sånn, men nå sitter jeg og kjenner på at jeg har lyst å kjøre ned med brød og melk til henne :sjenert: Hva gjør dere? Ignorerer dere tiggere, eller gir dere til dem? Klarer ikke å slappe av nå..har veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke gikk inn igjen og kjøpte brød til henne.. :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne deg godt, men jeg ignorerer de rett og slett. Ellers hadde jeg blitt gal, her er det tiggere over alt og jeg kan ikke gi til alle. Føler at det står tiggere på nesten hvert eneste gatehjørne i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...