Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!


Diddles

Anbefalte innlegg

Åååå, kjære deg! :klem: Forstår godt at du er fortvila nå, og at alle de tankene går gjennom hodet ditt. Men jeg støtter meg til det LilleMy sier (selv om det sikkert flyr rett over hodet ditt det også): selv om tyngden er stor, betyr det ikke at ungen er vanskelig å få ut. Det skal jo heller ikke stikkes under en stol at du har født en unge før, og selv om hun var liten, så bante hun allikevel en god vei ut der. Prøv å ikke sammenligne med forrige gang. All erfaring og tro tilsier at det kommer til å bli en bedre opplevelse denne gangen, stor baby eller ei.

M var jo 4 kg, men ikke så stor i hodet som A (som var 3,9), og det merktes veldig (!) godt. Klarer du å fokusere midt oppi alt som svirrer rundt i hodet ditt nå, hvor godt babyen kommer til å ha det? Sannsynligvis lite stress med mat slik det var med Liten. At du kan slappe av og nyte en baby som er godt i hold og at du slipper å ''stresse'' over om den får i seg nok næring? Det finnes et hav av plussider med å få en over gjennomsnittet stor baby. :kose: 

Og så må du bare :krangle: og:scorpis: til alle de spise-lite-tankene og avføringsmiddel-tankene, for det har du IHVERTFALL ikke godt av. Det at babyen blir tvunget ut av deg er jo det verste som kan skje!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Nótt skrev:

Jeg kan bare gi deg en stor og god ... Skulle gjerne vært der IRL og holdt på deg nå. Skjønner faktisk frykten din veldig godt. Her er Veslemann over gjennomsnittet, men jeg fikk ikke samme skrekkopplevelse som deg.  

 

7 timer siden, LilleMy1989 skrev:

 Jeg kan gjenta noe som jordmor har sagt til meg: det er ikke vekten det kommer an på. Større barn har mer fett og er større på de mykere delene av kroppen. Hodet blir ikke nødvendigvis større fordi barnet er stort og det er hodet som avgjør under fødsel  

Håper dette kan hjelpe deg litt og, selv om jeg ikke har født, så regnes vel ikke barn som unormalt store før de nærmer seg 5 kg? *hååååper jeg gjør ting bedre og ikke være nå* 

 

7 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

Åååå, kjære deg!  Forstår godt at du er fortvila nå, og at alle de tankene går gjennom hodet ditt. Men jeg støtter meg til det LilleMy sier (selv om det sikkert flyr rett over hodet ditt det også): selv om tyngden er stor, betyr det ikke at ungen er vanskelig å få ut. Det skal jo heller ikke stikkes under en stol at du har født en unge før, og selv om hun var liten, så bante hun allikevel en god vei ut der. Prøv å ikke sammenligne med forrige gang. All erfaring og tro tilsier at det kommer til å bli en bedre opplevelse denne gangen, stor baby eller ei.

M var jo 4 kg, men ikke så stor i hodet som A (som var 3,9), og det merktes veldig (!) godt. Klarer du å fokusere midt oppi alt som svirrer rundt i hodet ditt nå, hvor godt babyen kommer til å ha det? Sannsynligvis lite stress med mat slik det var med Liten. At du kan slappe av og nyte en baby som er godt i hold og at du slipper å ''stresse'' over om den får i seg nok næring? Det finnes et hav av plussider med å få en over gjennomsnittet stor baby.  

Og så må du bare .. og ... til alle de spise-lite-tankene og avføringsmiddel-tankene, for det har du IHVERTFALL ikke godt av. Det at babyen blir tvunget ut av deg er jo det verste som kan skje!

 

Tusen takk snille dere :hjerte: Jeg var nok litt i sjokk tidligere idag, som sagt forventa jeg ikke denne beskjeden i det hele tatt..jeg håper fortsatt at de har bomma totalt på vekta, at det ligger en baby på rundt 3 kg inni der og ikke 3,6 - men med min flaks? I doubt it :fnise: Det får bli som det blir, jeg får prise meg lykkelig og være takknemlig for at kroppen min har klart å bære frem en frisk baby som har kjempegode vekstforhold inni der - for det sa legen; denne babyen har det kjempefint!! Så, cred til kroppen min for det - og cred til meg selv som har klart å roe ned såpass at jeg faktisk har kommet til uke 37 :hoppe: Men NÅ er det greit om harde kynnere går over til rier ;) Jeg har feiret 37 uker med å gå tur to ganger idag, den siste turen nå ikveld gikk jeg tilogmed noen oppoverbakker for å se hvordan kroppen reagerte..det eneste jeg fikk utav det var vondt i bekkenet :roll: Men hey - jeg kan gå tur uten å være bekymra :hoppendeglad: Dette har jeg venta på i EVIGheter!!! 

Jeg vet ikke hvor stort hodet er @LilleMy1989, men jeg håper det er som du sier at det ikke nødvendigvis er digert selv om ungen har litt vekt...det jeg er redd for er jo at jeg ikke har stort nok bekken til dette her, synes det er rart de ikke målte det når de estimerer frem en stor baby :klo: Burde jeg kreve det?? 

Og du har helt rett @^^Belle^^ - sannsynligvis blir det mye mindre stress og kav ifht mat og vekt denne gangen, og det er jo på plussiden! Det var ikke barebare å drive og veie Liten hver eneste uke og kjenne på nederlaget når hun ikke hadde lagt "nok" på seg :sukk: Tankene mine om å spise lite var jo bare panikktanker, det hjelper jo ingen av oss om jeg ikke gir kroppen det den trenger!! Babyen tar jo det h*n trenger uansett, så det hadde jo bare resultert i en veldig sliten Diddles..og her må alle batterier lades hvis jeg skal presse ut en 4-kilo-pluss-baby!!! Avføringsmiddel har jeg aldri vurdert engang, er det en greie?! Type klyster liksom? Nei, jeg håper vel helst at riene bare skal starte av seg selv, det hadde vært det beste! Men når kid`en ligger høyt og hodet ikke er festa så er det vel ikke så veldig sannsynlig at det skjer med det første :tunge1: Man får smøre seg med tålmodighet...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at de ikke sa noe om hodestørrelsen når du var der. For når vi var på vekstestimering og de fant ut at han var litt over gjennomsnittet fikk vi samtidig beskjed om at hodet ikke var større enn normalt og det roet meg ned. Ang måling av bekkenet så aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Nótt skrev:

Så rart at de ikke sa noe om hodestørrelsen når du var der. For når vi var på vekstestimering og de fant ut at han var litt over gjennomsnittet fikk vi samtidig beskjed om at hodet ikke var større enn normalt og det roet meg ned. Ang måling av bekkenet så aner jeg ikke.

Hun kan jo ha snakket om det til hun andre som skreiv opp målene, men da i koder som ikke _jeg_ skjønte ihvertfall..ærh, jeg savner jordmora mi :grine: Tro om legen kan finne ut av ting for meg?! Jeg har time der på fredag...det hadde jo vært litt greit å vite, skjønner godt du ble beroliget av å få vite at hodet ikke var større enn normalt!! Jeg sitter bare igjen med at jeg skal få en stor baby og frykt for å føde :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Diddles skrev:

Hun kan jo ha snakket om det til hun andre som skreiv opp målene, men da i koder som ikke _jeg_ skjønte ihvertfall..ærh, jeg savner jordmora mi :grine: Tro om legen kan finne ut av ting for meg?! Jeg har time der på fredag...det hadde jo vært litt greit å vite, skjønner godt du ble beroliget av å få vite at hodet ikke var større enn normalt!! Jeg sitter bare igjen med at jeg skal få en stor baby og frykt for å føde :sukk: 

Skjønner deg veldig godt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en giga :klemmer: og håper du får en fin dag nå som det første sjokket har roet seg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest går det bra å føde litt store barn også. :) Jeg fødte en på 4525 g og 37,5 cm rundt hodet. Vondt ja, men det gikk bare fint.  

At liten var vanskelig å få ut kan ha vært pga det var prematur fødsel. Da er jo gjerne ikke kroppen like klar som når man er nærmere termin. :) vet ikke om dette hjalp,  mrn.. 

Klem til deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig liten, å fødte ei på 4210, 36 cm rundt hode, tok litt tid, og vondt ja, men det gikk fint 😊 

et vennepar måtte også på sånn vekstestimering, og fikk beskjed om en kjempestor baby som deg, og ble satt igang rett før termin for da skulle babyen være over 4 kg eller hva det var. Når hun fødte var den under 3.5, så de kan ta veeldig feil på det der 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! :klem: Kan skjønne du er fortvila, men som så mange har sagt er det faktisk hodeomkretsen som har noe å si og ikke så mye vekta. Mini er estimert til å være rundt 3400 kg om en 2 ukers tid, men han er over snittet i hodeomkrets, dog ikke så mye over snittet. Kjenner jeg gruer meg litt til det. :sjenert: Har også lest at mageomkrets kan være vanskelig å måle når man er så langt uti svangerskapet som det vi er nå, så kan være en feilmargin der. 

Håper du får snakket ut med legen om dette når du er der. :jepp::klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Mazilla skrev:

 

:klemmer: tilbake!! 

12 timer siden, Nótt skrev:

Skjønner deg veldig godt. 

Det finnes trøst i sånt :klemmer: 

11 timer siden, Tennessee skrev:

Sender deg en giga :klemmer: og håper du får en fin dag nå som det første sjokket har roet seg! 

Tusen takk kjære deg :hjerte: Det har gått seg litt til, men nå bekymrer jeg meg egentlig mest for hvor stort hodet er - det var det nemlig ingen som sa noe om på estimeringen :sjenert: 

11 timer siden, Teriyaki skrev:

Som oftest går det bra å føde litt store barn også. Jeg fødte en på 4525 g og 37,5 cm rundt hodet. Vondt ja, men det gikk bare fint.  

At liten var vanskelig å få ut kan ha vært pga det var prematur fødsel. Da er jo gjerne ikke kroppen like klar som når man er nærmere termin. vet ikke om dette hjalp,  mrn.. 

Klem til deg. 

Ut skal h*n jo samme hvor mye jeg gruer meg, og jeg er jo i trygge, kyndige hender med smertelindring tilgjengelig og alt mulig - men horror, jeg ser for meg noen scenarioer som ikke er helt bra altså :haar: Vondt er det jo å føde, punktum! 

Og jo - det hjelper å høre sånt om og om igjen, legen også sa det samme igår - at det er noe helt annet denne gangen; for det første har jeg født før og forhåpentligvis vil kroppen være mer klar denne gangen enn sist siden jeg jo er nærmere termin! Jeg ønsker meg en fødsel der riene starter av seg selv, uten vannavgang først :pls: Det må gjerne skje ikveld!!! ....noe som er svært usannsynlig siden alt jeg har er luftsmerter, ulvehunger og en helt avsindig, sinnsyk lyst på avoshake - men ingen avokado i hus, ingen mann som kan passe kid`en som sover mens jeg stikker og kjøper nevnte avokado - og ingen rier :sur::fnise: 

:klemmer: tilbake!!

7 timer siden, CathrineMic skrev:

Jeg er veldig liten, å fødte ei på 4210, 36 cm rundt hode, tok litt tid, og vondt ja, men det gikk fint  

et vennepar måtte også på sånn vekstestimering, og fikk beskjed om en kjempestor baby som deg, og ble satt igang rett før termin for da skulle babyen være over 4 kg eller hva det var. Når hun fødte var den under 3.5, så de kan ta veeldig feil på det der 

Ja det var det legen sa også, at mindre jenter enn meg har født større babyer enn dette og det har gått HELT fint! Men det hindrer ikke meg i å oppføre meg som en hodeløs høne :flau::ler: Jeg håper jo de har tatt _helt_ feil i mitt tilfelle også, og at babyen som kommer ut er helt normal i størrelsen...men nå sa legen flere ganger at babyen lå så bra til at det var lett å få gode mål..såeh..jeg er nok ikke så heldig :sjenert: 

5 timer siden, Emiliania skrev:

Uff da! Kan skjønne du er fortvila, men som så mange har sagt er det faktisk hodeomkretsen som har noe å si og ikke så mye vekta. Mini er estimert til å være rundt 3400 kg om en 2 ukers tid, men han er over snittet i hodeomkrets, dog ikke så mye over snittet. Kjenner jeg gruer meg litt til det. Har også lest at mageomkrets kan være vanskelig å måle når man er så langt uti svangerskapet som det vi er nå, så kan være en feilmargin der. 

Håper du får snakket ut med legen om dette når du er der.  

Jeg vet ikke hodeomkretsen :bond: Kan jeg ringe Føden og spørre eller..nei det er vel helt bak mål å gjøre :sjenert: Kanskje legen min kan tyde det som står på skjemaet når jeg skal inn på fredag...jeg brukte halve natta inatt på å prøve å finne ut hva omkretsen på hodet er utifra det som står i skjemaet, men det eneste jeg fant ut var at jeg ble veldig trøtt idag :roll: Jeg ser hun har skrevet at babyen ligger på 21,5 % i vekstavvik, men that`s about it av hva jeg forstår...som sagt sa hun flere ganger at hun fikk veldig bra mål, så jeg er redd for at det stemmer for min del! Men men..det er jo ingenting å gjøre med det - annet enn å prøve å tenke positivt og alt det der, plutselig blir det en fin fødsel også *prøveriherdigåhjernevaskesegselv* 

*** *** ***

Første feriedag med Liten hjemme og det har gått veldig fint egentlig :tommelopp:  Kun et par nedsmeltinger iløpet av dagen (hun - ikke jeg :hoho: ) så jeg kan vel egentlig si at vi har riktig kost oss!! Fikk sløve litt i senga på morgenkvisten, hun kom tassende inn i 8 tida med puta og bamsen under armen og slo seg til ro oppi senga vår med Barnetv på Ipaden en god times tid :hjerte: Etter frokost og morgenstell dro vi på biblioteket for å levere tilbake bøker og låne noen nye..der ble vi vel i halvannen time, leste, puslet og lekte - før vi gikk på kafè for å spise lunsj; wraps til meg *nam* og brillebolle til Liten *skam* :ler: En is og endel klatring i klatrestativet i sentrum senere dro vi hjem for å fange sommerfugler med dagens superfornuftige innkjøp; en rosa håv! Så gikk vi tur med vovvis - mens vi lette etter sommerfugler - etterpå kantklippet vi litt gress og luket rundt plantekassene mine før jeg ikke klarte mer og MÅTTE sette meg ned i 10 minutter......da fant Liten det for godt å smelte ned - at mamma er sliten er nemlig i.k.k.e greit!! Tapre forsøk fra min side på å snakke henne til fornuft (det hele går på at hun plutselig ikke kan gjøre noenting selv, hun skal ha hjelp til helt idiotiske ting som å f.eks finne frem legoen - og når jeg sier at jeg vet hun klarer det selv så bare skriker hun til meg!!) Det endte med at jeg måtte forvise henne inn på rommet hennes med den overtydelige beskjeden: LA MEG VÆRE I FRED BARE BITTELITT!! (*kremt* ingen årets mammapris til meg i år heller gitt :sjenert: ) Jeg fikk mine 10 minutter da..hun fant ut at det sikkert var tryggest å leke litt *knegg* De 10 minuttene på øyet var gull verdt, etterpå var jeg inne og gav henne en klem og pratet litt med henne om hvordan vi er mot hverandre - før jeg laget middag til mannen kom hjem! Hun var blid og glad resten av ettermiddagen, og selv om leggingen ble så som så - igjen, hun krangler om bagateller med meg - jeg blir helt matt!! Når mannen legger henne hører jeg at de koser seg sånn, de leser og synger og ler - mens når jeg skal legge henne så krangler hun på alt..ikveld ble hun rasende fordi jeg ikke husket en sang jeg visstnok sang en gang hun var 3 år eller noe :roll: Nok en prat om hvordan vi er mot hverandre måtte tas..ihvertfall sovna hun nå greit til slutt, da hadde vi snakka skikkelig ut om forskjellige ting! Jeg vet at hun er i en vanskelig alder nå, å være 5 år er en slags minipubertet - livet er en skikkelig berg-og-dalbane emosjonelt sett - men jeg synes jo det må gå an å dele nedsmeltingene litt mellom meg og pappaen..at jeg er høygravid og sliten og lite spennende å være med er jeg helt inneforstått med, men jeg prøver virkelig alt jeg kan (kanskje for mye?!) å møte henne på en god måte, både ifht å finne på ting sammen og når hun er sint og lei seg fordi mamma må si nei..GUD som jeg gleder meg til å ha en kropp som fungerer optimalt igjen!! Til jeg kan jogge ved siden av mens hun sykler, leke i sandkassen, gå tur i fjellet, rulle rundt på gulvet og tøyse med henne og være skikkelig meg selv!! At det kommer en liten baby som krever sitt i tillegg vet jeg jo, men alle disse fysiske hindringene jeg har per idag blir forhåpentligvis borte :pls: 

Kom igjen baby, kom ut!! Jeg lover deg - det er mye kjekkere her på utsida enn inni det trange huset du bor i per idag :ler: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bolle formet som 8-tall med vaniljekrem i midten av rundingene, penslet med smør og dyppet i sukker :sikle: Sykt godt, sykt usunt :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som ser ut som en S? Tror vi kaldte det for det når vi var små 😂knallgod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, CathrineMic skrev:

Den som ser ut som en S? Tror vi kaldte det for det når vi var små 😂knallgod!

Ser mer ut som en brille, derav navnet tror jeg ;) Men ja, skummelt god!! :sikle: Liten klarer aldri å spise opp hele, så jeg pleier å spise restene - men igår peiste hun jammen i seg hele, til min store fortvilelse :ler: Rett før jeg måtte inn og kjøpe en til, men var heldigvis for mett etter wrapsen!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidoppdatering

:hjerte: Uke 37 + 2 :hjerte: 

Antall dager igjen til termin: 22 bittesmå dager til termin :rodmer:   

Få nok hvile står det på app`en min - det må være det beste rådet ever!! 

Kjønn: Jeg er tilbake til full forvirring rundt kjønn etter vekstestimeringen på mandag...for jeg har gått og følt på at det kan være ei jente inni der i noen uker, men nå er jeg jammen ikke sikker på hva jeg tror lenger :klo: Det har jo lite og ingenting å bety om det er gutt eller jente, men det er jo spennende å gå og lure sånn som dette!! Så cred til mannen for at han "nektet" meg å få vite kjønnet på OUL - dette kan jeg jammen anbefale alle!! 

Navn: Det blir baby A samme hva; Aaron eller Arya :hjerte: 

Liv i magen: Det er godt med liv i magen hver eneste dag! Våkner sammen hver morgen, noe som er utrolig koselig - å bare ligge der helt stille med hånda på magen og kjenne på dultingen fra små hender og føtter..så er det ganske rolig på dagtid, sikkert fordi jeg er såpass mye i bevegelse at h*n sover - før det tar litt mer av på kveldene :ler: Det finnes ikke vondt, det er bare veldig veldig koselig - og en smule alienaktig innimellom :haar: 

Kontroll hos jordmor/ lege: Jeg har jo både vært inne til glukosebelastning og vekstestimering siden sist gravidoppdatering og har fått beskjed om at jeg har endel mer fostervann enn normalt og at det er en stor og god baby inni magen min - det med stor baby ble litt av et sjokk for meg, selv om jeg jo ser at magen er stor..det er så rart, for babyen kjennes ikke stor ut i det hele tatt :klo: Jeg trodde at en stor baby hadde sparket mye hardere og gjort at jeg følte meg mer sprengt enn jeg gjør, men hva vet vel jeg...ellers var alle prøver fine; blodsukker, blodtrykk, urin - alt :nigo: 

Ny kontroll hos legen på fredag som kommer - og ny vekstestimering om 12 dager...

Formen min: Er egentlig forbausende bra!! Jo jeg er trøtt og sliten og utålmodig, men jeg sover ganske bra og føler meg merkelig nok ganske "lett" i kroppen *skjønneringenting* 

The joys of pregnancy/ plager: Gjengangeren nå er jo at livmora driver og øver seg, så kynnere og murringer har jeg mye av..noen kvelder har jeg hatt noe rie-lignende greier, sikkert modningsrier?! Vonde nok til at tærne krøller seg og jeg blir litt rød i kinnene, men så gir de seg - irriterende nok - når jeg reiser meg opp..Ellers sover jeg som sagt godt på natta, men er generelt trøtt og sliten fordetom! Trenger sårt en hvil og to og tre på dagtid, noe det har vært lite av de siste dagene siden jeg er hjemme alene med Liten på dagtid..men det går jo på et vis! 

Humør: Det kommer vel helt an på hvem du spør?! :ler: Neida, såpass selvinnsikt har jeg at jeg ser hvem jeg er for tida! Jeg har mye glede innabords, men er utrolig sårbar og har ca den minste lunta i verden :sjenert: Men hey, jeg ER jo høygravid!! 

Vektøkning: Aner ikke for å være helt ærlig..det har ligget stabilt på 18 kg + nå en stund, men de siste dagene har jeg ikke veid meg! Kanskje jeg går på vekta imorgen - kanskje jeg bare like greit venter til fredag når jeg skal til legen på kontroll..

Vann i kroppen: Forbausende lite!! Alle sier det samme, at de ikke synes jeg har noe særlig vann i kroppen..og glad er jeg for det!! Jeg kjenner det i hendene og føttene da, men det er ikke sånn at jeg ikke får på meg sko eller sånt - det er bare litt hovnere enn normalt og gir seg lett om jeg setter meg med beina høyt og er flink med væskeinntak! 

Strekkmerker: Nei :nigo: 

Cravings: Jeg er tilbake på avoshake-kjøret!! Sweet mother of Jesus så tilfredsstillende det der er :ler: 

Tanker rundt fødselen: De siste dagene har jeg mista hodet fullstendig når det kommer til fødselen, og kjenner jeg trenger VIRKELIG noen å snakke med om det!! Aberet er bare at jordmor driver og sykler rundt i Italia og er særdeles lite tilgjengelig for sortering i topplokket mitt :sukk: Jeg får prøve å prate litt med legen om det, men er litt usikker på om det gjør susen...etter beskjeden om en stor baby som skal ut så ser jeg for meg det ene skrekkscenarioet etter det andre - så jeg tror jeg trenger å beroliges med å få vite hodeomkretsen på babyen og om bekkenet mitt er stort nok! Håper han kan hjelpe meg med begge deler på fredag....ellers så gleder jeg meg jo noe helt avsindig til å møte det lille mennesket vårt - så det er ikke sånn at jeg er _helt_ nedsnøa - men frykt har atter inntatt kroppen min og ødelegger litt den siste ventetida dessverre..

Innkjøp: Fikk omsider tak i nytt nyfødtinnlegg til Ergo`en min idag, det jeg hadde har jeg lånt vekk og ikke fått igjen - det er ihvertfall borte! I tillegg gikk jeg i fella og kjøpte body og bukse med kjønnsnøytrale-isj farger på Polarn O Pyret før helga...jo, så kjøpte vi uro til å ha over stellebordet igår! Tror vi har det meste nå, ihvertfall alt vi trenger helt i starten..må jo spare litt shopping til etterpå også ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kontroll hos fastlegen idag og alt er bare fint og flott :tommelopp: Jeg har sovet helt sinnsykt godt inatt og føler meg i kjempeform!! Kynnerene og murringene er så og si forduftet, det samme med bekkensmertene :klo: Det er nesten for godt til å være sant dette her - noe må være riv ruskende galt :ler: 

Mannen har siste dag på jobb før ferien idag, og får forhåpentligvis beskjed om jobben han var inne til 2. gangsintervju igår er hans eller ei - det hørtes ihvertfall vanvittig lovende ut, så om han ikke får noe tilbud så skjønner jeg ingenting der heller :daane: 

La oss håpe da, at dette her med god søvn og i kjmepeform og alt dette her betyr at kroppen min har tenkt å sette denne babyen til verden - helst inatt :lur: Men jeg har INGEN tro på det altså - denne her må garantert jages ut :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var det første jeg tenkte også @Diddles at søvn og veldig god form må bety at noe er på gang! Skal se du rekker å slå venninna mi som har vært på sykehuset siden tirsdag til slutt :ler:

Krysser fingrene for gode nyheter om jobb for mannen din! Og at dere får en fin (og enten veldig spennende eller veldig avslappende) helg :fnise:

Endret av Tennessee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hadde vært lite typisk da @Tennessee om lille tass har tenkt å hilse på oss iløpet av helga - det passer nemlig midt i ryggen :hoho: Svigermor er 85 år på søndag, og vi skal feire henne med en bedre middag utpå dagen der - så nå får h*n bare vente til middagen er overstått!! Storesøster reiser jo imorgen, så hun får det ikke med seg - det skulle nå tatt seg ut om ikke jeg og mannen kommer heller - da er det ikke mange gjestene igjen :bond: Nei, hold deg inne lille tass - søndag kveld kan du få lov å komme ut - ikke før :regler: Skulle ikke forundre meg om det stikk motsatte skjer, for denne hører like lite på mammaen sin som det andre lille trollet mitt :rodmer:  

Mannen har gått fra å føle seg sikker på at han får tilbud til å ha mistet troa fullstendig siden de ikke har ringt ham enda :sukk: Han dealer med forskjellig han også...jeg har ikke mistet håpet enda - tross alt er det knapt et døgn siden intervjuet fant sted, og de skulle sjekke referanser etter han var inne igår! Meget mulig de venter med å ta kontakt til over helga, selv om det blir Alldeles tortur for mannen :bond: Vi får bare se, rår ikke med verken det ene eller det andre!! 

Håper du får en fin og rolig helg også vennen min :klemmer: Heier på venninna di, stakkar - det må være slitsomt å holde på så lenge!! Det er jo beviset på at det er jammen ikke lett å tvinge kroppen til noe den ikke er klar for...hvorfor igangsettes hun såpass lenge før termin?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Diddles skrev:

Håper du får en fin og rolig helg også vennen min :klemmer: Heier på venninna di, stakkar - det må være slitsomt å holde på så lenge!! Det er jo beviset på at det er jammen ikke lett å tvinge kroppen til noe den ikke er klar for...hvorfor igangsettes hun såpass lenge før termin?! 

Ja, det må være utrolig slitsomt. Hun settes i gang såpass tidlig fordi gutten er estimert å være blant topp 5% med høyest fødselsvekt i Norge :sjokk: I tillegg har hun høyt blodtrykk, og alderen spilte visst også inn (hun blir 40 i september). Det største problemet er vel egentlig at sykehuset har altfor mye å gjøre, så de har latt det gå lenger enn det egentlig skal mellom medisinene og ikke kommet med the big guns før i dag pga plassmangel. De må jo skjønne at det ikke blir noe bedre å bli liggende der dag ut og dag inn... :klo:  Har ikke hørt noe i dag annet enn at de skulle ta vannet kl 9. Håper å høre noe i løpet av kvelden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...