kisskissbangbang Skrevet 8. mars 2016 #3741 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg er sikkert ei kjerring, men jeg sier lett fra dersom unger på besøk ikke klarer å oppføre seg. Mitt hus, mine regler, så får de innrette seg eller gå. Jeg har lav toleranse for uhøflighet fra både barn og voksne. Fireåringen min har noen nabovenner, ett år eldre enn ham og tvillinger, og de oppførte seg som villbasser i sommer De gikk inn og ut, hoppa i sofaen med skitne bein, maste etter mat og is, stakk av med sykkelen og sykkehjelmen til L (hjelmen er fortsatt borte...) og oppførte seg generelt ufordragelig. Da ble jeg ganske streng/sinna etterhvert, og de tok det heldigvis til seg til slutt Så, eh, ingen tips, bare medfølelse Og hallo, 20 uker? Hva skjer med tiden!? Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 8. mars 2016 #3742 Del Skrevet 8. mars 2016 Wow....20 uker allerede! Tiden bare flyr avsted jo Er enig med de andre her alstå...man må kunne si i fra til barn som ikke oppfører seg. Ditt hus, dine regler Hvilken farge ble det til på stua? Deilig med litt forandring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #3743 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Den 8. mars 2016 at 12.01, kisskissbangbang skrev: Jeg er sikkert ei kjerring, men jeg sier lett fra dersom unger på besøk ikke klarer å oppføre seg. Mitt hus, mine regler, så får de innrette seg eller gå. Jeg har lav toleranse for uhøflighet fra både barn og voksne. Fireåringen min har noen nabovenner, ett år eldre enn ham og tvillinger, og de oppførte seg som villbasser i sommer De gikk inn og ut, hoppa i sofaen med skitne bein, maste etter mat og is, stakk av med sykkelen og sykkehjelmen til L (hjelmen er fortsatt borte...) og oppførte seg generelt ufordragelig. Da ble jeg ganske streng/sinna etterhvert, og de tok det heldigvis til seg til slutt Så, eh, ingen tips, bare medfølelse Og hallo, 20 uker? Hva skjer med tiden!? Grattis Fra en kjerring til en annen; godt å høre Disse jentene er 5 og 6 år gamle, hun ene skal vel gå i klassen til Liten når den tid kommer..den villeste av de selvsagt Jeg får bare fortsette å oppdra de litt når de er her, og håpe at det jeg sier synker inn 20 uker, I know - det er sprøtt!! Jeg aner ikke hva som skjedde her, jeg var sånn 10-12 uker og bare *vips* 20 uker Det kan roe seg litt nå, sånn at jeg rekker å forberede meg til fødsel og alt det der Takk Den 8. mars 2016 at 14.53, Aprilis skrev: Wow....20 uker allerede! Tiden bare flyr avsted jo Er enig med de andre her alstå...man må kunne si i fra til barn som ikke oppfører seg. Ditt hus, dine regler Hvilken farge ble det til på stua? Deilig med litt forandring Jeg vet, virkelig - det er crazyness!! Det vet vel du også, som plutselig sitter der med en bylt som er en uke og vel så det allerede Vi har valgt en farge som heter Marrakesh, litt sånn beige/ brun/ sandaktig..veldig fin, helt matt Nå har vi bare malt en vegg foreløpig, mannen vil ta det litt etter litt og heller male og gjøre ferdig en vegg om gangen enn at hele stua skal stå på hodet! Så ikveld er det vegg nr to som står for tur *** *** *** Jeg er hjemme med Liten idag..hun hadde feber når hun la seg igår kveld, og ligger helt på grensa nå idag, så jeg følte det ble feil å levere henne i bhg! Det har gått noe feber-dritt der, men jeg har vel nesten trodd at vi slapp unna denne runden..helt til igår kveld Merket det på henne igår ettermiddag, for lunta hennes var unormalt kort (og den er ikke lang til vanlig foråsidetsånn ) Så ja, her sitter vi med pysj og bustehår på en onsdag morgen..sånn kan det gå Det blir vel en dag i avslapningens tegn tenker jeg, får bestikke henne med is og kjeks og film for å få henne til å ta det litt kuli - hun må jo omtrent være halvdau for å sitte i ro Nå skal jeg rydde kjøkkenet og ta en dusj mens hun enda er på lavgir....... Endret 14. mars 2016 av Diddles Feilinformasjon :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. mars 2016 #3744 Del Skrevet 9. mars 2016 Da er vi to som er hjemme med syke barn, her er Vesla ekstra tett og slapp så greit å holde henne hjemme når jeg har muligheten. God bedring til Liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2016 #3745 Del Skrevet 9. mars 2016 Ånei, stakkar Liten. Så kjipt med sykdom. Særlig når man tror man har sluppet unna det verste. Story of my life. Sitat meg, dagen før M ble syk: ''Jentene har ikke vært syke siden i fjor vinter de nå. Så deilig! Men det kommer vel snart, da. Murphy og sånn.'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2016 #3746 Del Skrevet 9. mars 2016 Håper det er den samme feberen som slo ut begge våre med noen dagers mellomrom i forrige uke. Den varte i rett under 24 timer. S våkna 02.34 dagen etter at hun var helt utslått, da var hun frisk som en fisk, feberfri og sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. mars 2016 Forfatter #3747 Del Skrevet 11. mars 2016 Den 9 March 2016 at 8.19, Nótt skrev: Da er vi to som er hjemme med syke barn, her er Vesla ekstra tett og slapp så greit å holde henne hjemme når jeg har muligheten. God bedring til Liten! Den 9 March 2016 at 8.32, ^^Belle^^ skrev: Ånei, stakkar Liten. Så kjipt med sykdom. Særlig når man tror man har sluppet unna det verste. Story of my life. Sitat meg, dagen før M ble syk: ''Jentene har ikke vært syke siden i fjor vinter de nå. Så deilig! Men det kommer vel snart, da. Murphy og sånn.'' Den 9 March 2016 at 8.59, Mazilla skrev: Håper det er den samme feberen som slo ut begge våre med noen dagers mellomrom i forrige uke. Den varte i rett under 24 timer. S våkna 02.34 dagen etter at hun var helt utslått, da var hun frisk som en fisk, feberfri og sulten! Takk jenter Det ble en hjemmedag til igår, selv om hun sikkert strengt tatt kunne gått i bhg valgte vi å holde henne hjemme en dag ekstra siden vi vet hvor fort feberen hennes kan komme tilbake igjen hvis vi pusher det! Jeg og mannen delte dagen - eller, jeg begynte på jobb kl. 6.15 sånn at jeg rakk mine 5,5 timer før han måtte avgårde på jobb..gjett hvem som var trøtt igår (og fortsatt er det idag ) Liten våknet nemlig kl 4.15 fordi hun hadde hatt mareritt, og etter det sovnet jeg ikke *øyneneikryss* Men inatt har jeg sovet 10 timer og burde vel streeeengt tatt følt meg skikkelig uthvilt, but I´m not..det er vel 5-6 år til neste gang jeg føler meg uthvilt tenker jeg Det hjelper nok litt på når jeg får dusja og kledd meg skikkelig, pysj og bustehår bidrar ikke til å føle seg fresh og opplagt akkurat! Men åh så deilig det er å sitte her i myke klær, med kaffe i koppen og fyr i ovnen Nyter det bittelitt til!! Fredag, fridag og frisk Liten Ikke store planene for dagen, vi liker å ta dagen som den kommer når vi har fri! Men et par små ærend må vi ut på; Liten trenger et par pysjer i en størrelse større (hun vokser som ugress!!) og kjøpe en bursdagsgave til morgendagens utebursdag (den vi egentlig skulle i på mandag ble flyttet pga sykdom) Men ellers; kos og lek Liten er så søt og god, veldig veldig opptatt av babyen i magen og omsorgsfull som få ovenfor meg Det er nok litt for å "sikre sin posisjon" sier mannen, det er litt skremmende for henne hele denne baby-i-magen-til-mammaen-min-greia..selv om hun gleder seg noe vanvittig også! Nå er vi i utgangspunktet gode på å fortelle henne hvor viktig hun er for oss og hvor glad vi er i henne, men det kan aldri sies for ofte tenker jeg Nå er det veldig enkelt å si det - og mene det, for hun er virkelig helt fantastisk på alle måter; søt, morsom, smart, viljesterk, følsom, kjærlig - hun har alt Nå har det løsnet på de fleste område, så vi merker kjempegodt hvor stor hun har blitt..Viljen er fortsatt hennes beste venn og verste fiende, så det går en kule varmt her innimellom, men hun har begynt å bruke den på en smartere måte enn tidligere og raseriutbruddene er mye kortere nå enn før *puh* Hun spiser godt og variert, og sover godt på nettene! Å legge henne har gått fra å være litt av en utfordring som krevde umåtelig med tålmodighet (det tok lett et par timer) til en kjempekoselig stund der vi leser og synger - og så sovner hun Hun er sulten på å lære nye ting, språket og språkforståelsen hennes er helt hinsides og nå har hun begynt å interessere seg skikkelig for matte og engelsk! Driver og lager seg små regnestykker (her igår hørte jeg henne på rommet; "2+ 2 e 4..4+4 e 8! 8+8 e.........åååårrrrhhh, eg HAR IKKJE SÅ MÅNGEN FINGRAR!!!" ) og spør ofte hva det og det ordet er på engelsk Hører hun leker med engelsk når hun sitter for seg selv, øver og øver på enkelte ord til hun kan de - hun er nemlig en liten perfeksjonist, og stiller veldig høye krav til seg selv - noe som kommer og biter henne hardt bak innimellom..det har vært mange store, tunge tårer over ting hun ikke føler hun får til sånn som hun hadde sett for seg at hun skulle! Jeg driver og leser en bok som heter "Særlig sensitive barn" og det burde helt seriøst vært bilde av Liten utenpå den boka Inni finnes det en sjekkliste med 23 punkter der en kan krysse av om beskrivelsen "høysensitiv" passer på ditt barn eller ei..vel..vi kunne krysse av på alle 23 Vi har jo egentlig visst det siden hun var nyfødt, for hun viste tegn på det med en gang - og mannen har hele veien kjent seg igjen i henne - men herlighet så fascinerende å lese en bok om det, og se hvor godt det beskriver vår lille jente!! Blir spennende å se om vi får en til av samme kaliber Magen vokser som bare det, jeg ser på bilder fra sist at jeg er endel større nå enn jeg var samtidig med Liten..det er vel naturlig, som jordmor sier - noen har vært inni der før! Ikke var/ er jeg så trent som jeg var når jeg ble gravid med Liten heller! Bekymrer meg litt for at jeg legger fort på meg, for nå synes jeg det tikker jevnt og trutt oppover Det skal jo det, jeg vet det - men dere kjenner meg Veide meg idag og fikk litt bakoversveis av tallet som blinket mot meg..til nå har jeg lagt på meg 6,5 kg - og jeg er bare halvveis!! Googlet hva som er "normalt" og ble bare deppa av å lese om alle som knapt hadde lagt på seg noe i det hele tatt til nå......men det er nå hva det er, jeg kan ikke gjøre så mye mer enn å spise sunt og bevege meg! At babyen har det fint inni der er jeg ihvertfall ikke i tvil om - for det er masse liv Harde spark og dunk flere ganger om dagen; "hei mamma, her er jeg!" og på kveldene er det babyfestival inni der Sånn sett nyter jeg å være gravid, men jeg liker ikke hvor usikker det gjør meg på meg selv..men det er vel naturlig å føle seg litt sånn innimellom, når vekta bare tikker oppover! I helga skal jeg ta litt sol, det hjelper på selvfølelsen med en annen farge enn lakenhvitt på kroppen På onsdag var jeg på spinning for første gang siden oktober - og det var helt magisk Når jeg kom inn i resepsjonen ble jeg møtt av store smil og "så godt å se DEG, dette blir gøy!!" og når jeg sjekket inn kikket han flere ganger på skjermen og bare "stemmer dette?! Har du ikke vært her siden oktober?!!?" Jeg sa noe hadde slått meg litt ut, og når han kikket ned på magen min så bare lo han Jeg fikk frie tøyler ifht puls, siden jeg i utgangspunktet er vant med å trene høypuls..var litt spent på hvordan kroppen ville reagere på en intervalltime, men det gikk over all forventning! Jeg merket pulsen godt, og når jeg var på 88 % kjentes det ut som 91-92 %, så da presset jeg ikke for å komme høyere - holdt meg stort sett på 85-86% på intervallene og lot pulsen falle til 70-75% i "pausene", det fungerte veldig bra! Litt ubehagelig å sitte fremoverlent på sykkelen (det ble press på magen) så neste gang får jeg regulere styret litt høyere tror jeg..evt. bare gjøre sånn som jeg gjorde; når de andre sitter fremoverlent kan jeg sitte rett opp og ned! Så får vi se om jeg våger meg inn i styrkesalen snart, men først tror jeg at jeg vil ta noen spinningøkter til.. Nå må jeg dusje og kle meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mars 2016 #3748 Del Skrevet 11. mars 2016 Det er så godt å tærne når kroppen er med på laget!!! Jeg skal ha PT time i morgen, og gleder meg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2016 #3749 Del Skrevet 11. mars 2016 For et deilig langt innlegg! Misunner deg den spinningøkten altså! Håper jeg får barnevakt til onsdag i neste uke, da er jeg med! Ang. vektøkning: jeg stemmer for at jevnt og trutt som oftest er det beste. Bare se på meg med A; jeg la ikke på meg noenting før uke 20, men allikevel ble jeg stor som en hval og +30kg. Herregud, kroppen min gikk jo inn i sjokktilstand over så mye vekt på så kort tid. 6,5 kg midt i er jo helt kurant, er det ikke? Høysensitiv, ja. Har hatt mine tanker om det med A også. Kunne jeg fått lånt boken når du er ferdig kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 13. mars 2016 #3750 Del Skrevet 13. mars 2016 Du ligger jo helt innafor på vektoppgang Men skjønner hva du mener, hadde akkurat de samme tankene som deg. Jeg gikk til slutt opp 17kg og nå har jeg bare fire kg igjen til startvekta. Så det går fort av skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2016 Forfatter #3751 Del Skrevet 13. mars 2016 Den 11 March 2016 at 21.10, Nótt skrev: Det er så godt å tærne når kroppen er med på laget!!! Jeg skal ha PT time i morgen, og gleder meg masse. Veldig veldig deilig! Jeg hadde egentlig ikke trodd det skulle gå så greit å komme tilbake som gravid etter så lang pause - men det var ikke noe problem Åh, jeg savner å ha PT-timer...mulig jeg skulle ha unt meg noen av de nå for å få et bra styrkeprogram på plass De skal jo egentlig kunne det instruktørene der oppe også..og det er jo gratis Trener du endel eller? Den 11 March 2016 at 23.31, ^^Belle^^ skrev: For et deilig langt innlegg! Misunner deg den spinningøkten altså! Håper jeg får barnevakt til onsdag i neste uke, da er jeg med! Ang. vektøkning: jeg stemmer for at jevnt og trutt som oftest er det beste. Bare se på meg med A; jeg la ikke på meg noenting før uke 20, men allikevel ble jeg stor som en hval og +30kg. Herregud, kroppen min gikk jo inn i sjokktilstand over så mye vekt på så kort tid. 6,5 kg midt i er jo helt kurant, er det ikke? Høysensitiv, ja. Har hatt mine tanker om det med A også. Kunne jeg fått lånt boken når du er ferdig kanskje? Krysser fingre og tær for at du får til å bli med på onsdag, det hadde vært så gøy å trene sammen med deg igjen Joda, jevnt og trutt er sikkert best..og jeg ser jo at det er normalt med en halvkilo opp pr uke i 2. trimester Det er vel bare det at jeg ikke er komfortabel med å legge på meg såpass fort som gjør ting litt vanskelig! Det er jo fordi jeg er gravid jeg legger på meg i dette tempoet - jeg bare glemmer det litt ut innimellom Den boka anbefales absolutt!!! Mannen og bestis skal også lese den, men etter det kan du sikkert låne den 2 timer siden, Aprilis skrev: Du ligger jo helt innafor på vektoppgang Men skjønner hva du mener, hadde akkurat de samme tankene som deg. Jeg gikk til slutt opp 17kg og nå har jeg bare fire kg igjen til startvekta. Så det går fort av skal du se Ja, jo jeg gjør gjerne det Jeg vet du sleit med samme tankene..vi er visst litt like sånn sett vi to Både ifht vekt og det å ta det med ro *** *** *** Den o`store ryddedagen på rommet til Liten idag - men nå ble det ganske bra altså! Hun fikk jo tipi til jul av oss, en kjempefin, rosa en..som det ikke har vært plass til å slå opp der inne (og jeg ble liiiitt lei av å ha den midt på stuegolvet etterhvert for å være helt ærlig!) Nå har jeg ommøblert og tatt ut en hylle med lekekasser (som skal settes inn på babyrommet) og da ble det plass til tipien Liten har lekt så fint der inne mens jeg har tutlet på, hun syntes det var stas å ha tipien oppe igjen! Mannen har malt enda en vegg, så nå er snart halve stua malt 3 strøk Han tar vegg for vegg istedet for å male alt på en gang, for da kan vi bruke stua som vanlig samtidig! Det blir veldig fint altså, glad vi bestemte oss for den fargen Så har vi snakket litt med pappa idag om babyrommet, vi hadde jo tenkt å plate hele rommet om, men han sier det er unødvendig - for veggene er helt fine sånn som de er..og det blir mye ekstraarbeid med å fôre ut rundt dører og vinduer, så da ble vi enige om å bare tapetsere, bytte til en mer lydisolert dør inn mot badet (rommet har direkte inngang til badet!) og legge vegg-til-vegg-teppe! Tror det kan bli fint For å ikke snakke om mye billigere Mamma ville kjøpe sovesofaen vi har der inne også, så da er det ikke så lenge til vi kan sette igang og pusse opp (så jeg kan innrede barnerom Me like!) Igår var jeg og kjære på date Først på indisk restaurant *namnam* og så dro vi på konsert med Victoria Road sammen med en kompis av mannen og kona hans! Konserten var helt magisk, fy fader for et liv de skapte Victoria Road var nytt for min del, men jeg er offisielt fan Det var skikkelig gøy!! Kroppen min derimot satte ikke pris på all bassen og vibrasjonen i gulvet, så jeg ble kvalm og dårlig mot slutten av konserten..merket det ble veldig stille i magen også, så hvis de ikke hadde avsluttet når de gjorde så hadde jeg måttet gå ut av lokalet! Det var ekkelt..og når vi gikk til bilen etterpå hadde jeg masse sterke kynnere, så det var godt å komme hjem å legge seg på sofaen litt Det har vært ganske rolig inni magen idag, kjenner det er liv - men langt fra sånn som det pleier, så babyen er nok sliten idag! Godt det er en roligere konsert vi skal på neste gang, det er Tom McRae som skal spille da så det er mer nedpå og akustisk enn den regelrette galskapen vi var på igår Men fint å ha en date med mannen igjen, og å sove lenge idag - for Liten var på overnatting hos foreldrene mine Litt hverdagsluksus!! Nå er det kyllingvinger på gang her, mannen kokkelerer Nesten klar for en ny uke..men bare nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. mars 2016 #3752 Del Skrevet 13. mars 2016 1 time siden, Diddles skrev: Veldig veldig deilig! Jeg hadde egentlig ikke trodd det skulle gå så greit å komme tilbake som gravid etter så lang pause - men det var ikke noe problem Åh, jeg savner å ha PT-timer...mulig jeg skulle ha unt meg noen av de nå for å få et bra styrkeprogram på plass De skal jo egentlig kunne det instruktørene der oppe også..og det er jo gratis Trener du endel eller? Jeg trener med eget program på tirsdager nå, instruerer min time på torsdagskveld og så er det pt time ca 1 gang i uka. Så trener i gjennomsnitt 3 ganger i uka, med lavere intensitet enn før graviditeten. Må dessverre ta hensyn til bekkenet som krangler litt.... Synes absolutt du skal ha pt-timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2016 #3753 Del Skrevet 13. mars 2016 Hvilken farge landet dere på i stua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #3754 Del Skrevet 14. mars 2016 3 timer siden, Mazilla skrev: Hvilken farge landet dere på i stua? Ser jeg sa den heter "krydder" litt lenger her oppe - men det er ikke sant Fargen heter Marrakesh..og den er mye finere på veggen enn hva den var på planken vi prøvemalte!! Den er sandaktig i farge, veldig fin - ikke for mørk, men varm Vanskelig å ta bilde sånn at det viser fargen som den er, ser på bildet jeg la ut på Insta at fargen er annerledes in real.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2016 #3755 Del Skrevet 14. mars 2016 Marrakesh er så fiiin! Vi hadde den som et alternativ på soverommet vårt i den gamle leiligheten. Nå endte vi på en annen (Dun), men akk. Regner med det blir kjempefint hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #3756 Del Skrevet 14. mars 2016 Gleder meg til det er ferdig, det ser lovende ut - vi er ihvertfall veldig fornøyde til nå!! Skal kjøpe inn noen store, grønne planter, og så må vi ha litt mer lys..laget en lampe igår som vi ble kjempefornøyd med, så tror det blir en til av samme slaget ihvertfall Sliten inn til margen idag, det ble altfor seint før vi kom oss i seng igår kveld..noen hadde en nedsmelting (les; meg..) Prate sammen må vi, og spesielt når det topper seg! Timingen min kan vel diskuteres, men sånn er det bare - det er ofte lettest å ta opp sånt på kvelden! Vi blir veldig slitne av det begge to, for det er tunge ting å snakke om - så det har nok vært en heavy dag for mannen også på jobb idag Planen min etter jobb var å handle og gå tur med vovvis før jeg hentet Liten i bhg, men her sitter jeg på KG og drikker cappuccino Liten får være med å handle, og så får vovvis vente til etter middagen er inntatt med å gå tur..akkurat nå klarer jeg bare ikke å grave frem energi til å gjøre verken eller..men det kommer seg nok snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #3757 Del Skrevet 14. mars 2016 Oh, and btw..........21 uker idag Fy søren dette går unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 14. mars 2016 #3758 Del Skrevet 14. mars 2016 Innom med en Noe energi kan jeg desverre ikke overføre til deg, for den er helt fraværende Ble skikkelig misunnelig på deg da jeg leste at du hadde sovet lenge i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 16. mars 2016 #3759 Del Skrevet 16. mars 2016 21 uker Diddles! Herlighet som tiden bare flyr ... Du ble jo akkurat gravid! Elsker de lange innleggene dine, fine fine Liten som du beskriver så herlig Og på spinning da, spreking altså!! Jeg følger med her, selv om jeg ikke har såå mye tid til å legge igjen spor nå for tiden. Glad for å lese at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #3760 Del Skrevet 18. mars 2016 Den 14 March 2016 at 17.54, Aprilis skrev: Innom med en Noe energi kan jeg desverre ikke overføre til deg, for den er helt fraværende Ble skikkelig misunnelig på deg da jeg leste at du hadde sovet lenge i går Haha, jeg må si jeg hadde blitt rimelig overraska om du bobla over av energi nå Men takk for klemmen, det er alltid kos!! Det var veldig deilig å sove lenge, samtidig som jeg kjenner at jeg får vondt i hodet og blir enda trøttere av mer søvn Å stå opp etter halv 9 er visst ikke greia mi lenger! Håper dere har det fint, skal innom i boka di og lese litt nå etterpå Den 16 March 2016 at 11.39, lille_frosk skrev: 21 uker Diddles! Herlighet som tiden bare flyr ... Du ble jo akkurat gravid! Elsker de lange innleggene dine, fine fine Liten som du beskriver så herlig Og på spinning da, spreking altså!! Jeg følger med her, selv om jeg ikke har såå mye tid til å legge igjen spor nå for tiden. Glad for å lese at du har det bra! Jeg vet, dette tar helt av Nå begynner tankene om at denne lille som bor inni magen min faktisk skal ut å melde seg - så jeg driver og jobber litt med tankene mine rundt fødsel..man måste tenka positivt ja?! Vi skal gå gjennom forrige fødsel neste gang jeg skal til jordmor - men det er ikke før i mai da Jeg har kontroll hos legen etter påske, og da mente jordmor at det ikke var nødvendig å gå til henne i tillegg - så sant jeg ikke følte et veldig behov for det da vel og merke Spinning ja, det var veldig digg, og tanken var jo at jeg skulle gå igjen denne onsdagen..men jeg var veldig trøtt (sto opp 5.30 den dagen pga klargjøring til påskefrokost på jobb) og valgte heller å dra til skjønneste Belle for å skravle et par timer enn å trene *kremt* Det sitter langt inne å gå på trening, og det er så rar følelse, for jeg pleier jo glatt å prioritere trening og heller gå på besøk før eller etterpå..men det var lett å velge treningen vekk Det er et stort forbedringspotensiale der altså, på treningsfronten!! Var innom og kikket hos deg igår, det er så kos å lese om denne første tiden Gjør jo ikke at jeg gleder meg noe mindre til det er min tur akkurat!! *** *** *** Fredag, fridag, pysj til langt på dag og bustehår - loving it At det er lønningsdag i tillegg gjør jo bare fredagen komplett!! Gudene skal vite det trengtes penger på den skåltomme kontoen min, sånn at jeg kan gå og kjøpe inn et par nye bukser som passer..noen får knapt på seg gravidbuksene sine liksom Trodde ikke jeg skulle vokse utav min normale størrelse så fort, men det er altså et faktum! Så kan jeg si alt jeg vil at det er skinny gravidbukser fra H&M og tro at det er til mitt forsvar - men let`s face it; sjokoladeinntaket mitt har nok mer enn litt av skylda her Skjerpings Diddles jeg som var så flink...var er stikkordet her Idag blir det litt husarbeid, litt planting av blomster ute og en ukeshandel - pluss at jeg har lovet Liten at vi skal gå tur opp på fjellet bak her vi bor *pesersomenhvalbaremedtanken* Men det er en fin liten tur, så det blir bra Nå begynner hun å bli rastløs, så jeg får sette igang med det jeg må gjøre av husarbeid og sånn, så vi kommer oss ut for å plante og går tur snart! Ha en fin dag folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå