Diddles Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #761 Del Skrevet 18. januar 2012 Vaskeengelen er her, Liten sover og jeg nyter meg-selv-tid med en bitteliten kopp kaffe latte Kaffe er toppen på lykke, håper bare ikke Liten reagerer for mye..... Vi har stille og rolige dager, har på en måte gått litt i hi etter dette hjernerystelse-greiene Jeg er utrolig sliten Mamma sier det er vanlig etter hjernerystelse, ikke vet jeg Kommer det seg ikke i løpet av en ukes tid tror jeg at jeg må ta en tur til legen og sjekke at jeg ikke mangler noe! Shred`en har jeg presset meg selv til å gjennomføre selv om jeg er sliten og s-t-ø-ø-ø-l () Det må tydeligvis være effekt i dette her, for makan til støle legger skal du lete lenge etter Dagens shred, dag 3 (10 % ) må tas ikveld, for nå er vaskeengelen her, så får jeg besøk av søs og senere av bestis, og da går dagen Kjære er i Molde (av alle steder ) og kommer ikke hjem før i 6 tida..da snur han bare i døra, henter gitarene sine og drar på øvelse Ute pøser det ned, det frister så utrooolig lite å gå tur idag...men jeg har ikke noe valg! Lov å håpe på at det blir bedre i løpet av formiddagen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2012 #762 Del Skrevet 18. januar 2012 Så flink du er som shredder selv om du ikke er helt deg selv! Kaffe latte, sovende baby og vaskeengel høres ut som en uslåelig kombinasjon Ihvertfall bedre enn kald kaffe, overtrøtt baby og rotehus, sånn ståa er her for øyeblikket! *fortsetter med KG-surr og ignorerer at vi skal ha familieselskap her i morra, og at det må ryddes, vaskes og bakes i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #763 Del Skrevet 18. januar 2012 godt det ikke er bare meg som surrer på kg mens jeg egentlig sånn strengt tatt burde gjort mer fornuftige ting....... Bestis og søs kommer strax og jeg har quiche i ovnen Må fôre gravid-bestisen min så hun ikke blir kvalm Ikke bare-bare med tvillinger i magen Åh, idag er hun 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. januar 2012 #764 Del Skrevet 19. januar 2012 Så flink du er til å shred-e. Nå gleder jeg meg bare til forkjølelsen min er over sånn at jeg kan fortsette jeg også. Jeg burde vel strengt tatt bare begynt på nytt. Mmmm, quiche. Hvilken? Min favoritt over alle paier er quiche lorraine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #765 Del Skrevet 19. januar 2012 Kjenner motivasjonen dabber litt av, å gjøre det samme hver dag er kjedelig (og jeg er allerede lei av Jillian ) men jeg skal prøve å grave frem litt motivasjon til å fortsette....liker ikke å gi meg heller når jeg først har bestemt meg for noe Jeg laget quiche Lorraine, verdens beste quiche Det ble tomt gitt, kjære kom hjem seint igår kveld og da spiste vi restene Gnafse-gnafse Idag har vi vært på babysang, skikkelig kos :happy: Det var ikke for mye halleluja det altså, så du kan trygt være med Belle Liten storkoste seg!!! Og etterpå fikk vi kjempegode påsmurte skiver, og Liten frydet seg over allverdens oppmerksomhet av de gamle damene som jobber der Planen var å stikke innom helsestasjonen å veie Liten, og høre om de har noen råd ang. dette mat-nekte greiene...meeen...noen sovnet på et blunk idet vogna begynte å trille Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, hun spytter ut alt hun får inn i munnen Igår gapte hun ihvertfall, men fikk ikke i henne mer enn kanskje 1 skje havregrøt og 1 skje fruktmos...bekymrer meg sikkert for mye, men hun har plutselig begynt å hvile laaange hviler på dagtid, og da tenker jeg jo med en gang at hun er slapp pga lite mat Hun er jo pigg og blid når hun er våken, og holder seg gjerne våken i 3 timer, så det er nok bare tull fra min side...verdens mest bekymra mor - det er meg Ute er det winterwonderland Liten sover og jeg sniker meg til en latte :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. januar 2012 #766 Del Skrevet 19. januar 2012 Ikke gi opp! Plutselig er du på nivå 2, og da maser Jillian om helt andre ting! Etterhvert som du lærer deg øvelsene kan du jo dessuten skru ned Jillian og ha på tv eller musikk istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. januar 2012 #767 Del Skrevet 19. januar 2012 Ikke gi opp maten til Liten! Bare fortsett å tilby! Matnekt er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #768 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg gir ikke opp!! Vi har fått time på helsestasjon imorgen for veiing og "generell sjekk" - bare for å roe mammanervene Etter vi hadde pratet med helsestasjonen spiste hun en porsjon eple/sviskemos med litt hirse oppi og ca 6 skjeer spaghetti med karbonadedeig Så kom bleia vi har ventet på noen dager rett etter sviske/eplemosen var inntatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #769 Del Skrevet 20. januar 2012 Freia har laget Toppris som stor plate Den ble med meg hjem idag...og nå er den ikke fullt så stor lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 20. januar 2012 #770 Del Skrevet 20. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2012 #771 Del Skrevet 20. januar 2012 Freia har laget Toppris som stor plate Den ble med meg hjem idag...og nå er den ikke fullt så stor lenger Jeg antar at det betyr at den er god? Jeg så den i butikken, men var litt skeptisk, så har ikke helt satset på den ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #772 Del Skrevet 20. januar 2012 God?????? Jesus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #773 Del Skrevet 20. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2012 #774 Del Skrevet 20. januar 2012 Her er helga i full gang, ser jeg! God helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 20. januar 2012 #775 Del Skrevet 20. januar 2012 Søren at jeg leste om topprisplata ETTER mannen hadde vært på butikken jaja, det kommer en dag i morgen også GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #776 Del Skrevet 20. januar 2012 Her er mannen sendt ut etter mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2012 #777 Del Skrevet 20. januar 2012 Her er mannen sendt ut etter mer Dæven, du er god!! Best å ikke smake tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #778 Del Skrevet 20. januar 2012 Han spiste halvparten Heldigvis glemte han å kjøpe mer (ikke for at det hjelper så mye, jeg har nemlig en hel - eh nesten en hel....plate stratos dobbel i skapet - eh, nei nå ligger den jammen på bordet foran meg oh no, have mercy on me!!! det er helg i heimen *knaskeknaske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 20. januar 2012 #779 Del Skrevet 20. januar 2012 Nå MÅ jeg jo bare kjøpe sjokolade i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. januar 2012 #780 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg ble kjempesur på mannen fordi han ikke giddet å kjøre å kjøpe snacks til meg etter å ha lest her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå