Diddles Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #701 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Matnekterbabyen min fortærte nettopp en - til henne å være - stor porsjon snodig mos; eple/gulrot/brokkolimos var visstnok veldig godt Men sviskemos som er søtt og godt, DET vil hun ikke ha Etter 2 hviler à 15 minutter og èn hvil på 45 minutter er min lille klar for senga..........jeg også Spent på hvor støl jeg er imorgen jeg! Mor-barn trening var helt greit, men jeg må nok trene andre ting i tillegg om jeg skal nå målene mine :gjeiper: Endret 5. januar 2012 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 5. januar 2012 #702 Skrevet 5. januar 2012 Snodige mosblandinger er poppis her i gården også. Jeg pleier som regel alltid å blande enten sviske, eple eller pære oppi middagsmosen hennes. Mor-barn trening var ikke akkurat høyintensitet, nei. Men syntes det var greit allikevel, særlig når man ser hvor gøy babyene hadde det (før de ble leie selvsagt ).
Diddles Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #703 Skrevet 5. januar 2012 De er søte disse små sosiale snuppene våre Ganske tydelig at det holdt etter 1/2 time, merket det var flere som gikk ut og inn ettersom klokka tikket over 10, og flere som sutret/gråt..Liten var så trøtt så trøtt, hun sovnet med en gang jeg la henne til puppen og sov som en stein i 45 min, da måtte jeg vekke henne siden vi skulle på lunsj med bestis Etter det har det ikke gått så bra med sovingen idag, hun har hatt 2 hviler på 15 minutter hver, så det var en stk særdeles trøtt bebis som la seg klokka 18.30 Håper på en bedre natt enn den som var til idag.... Kjære er i Oslo, eller på vei hjem fra Oslo rettere sagt..jeg har fyrt i ovnen, drikker te og ser Masterchef på BBC Lifestyle :happy: Det er deilig når det er helt stille i huset!!!
Diddles Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #704 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Støl og trøtt sånn bortsett fra det er alt bare fint Endret 6. januar 2012 av Diddles
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2012 #705 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Er det ikke godt å være støl...? Endret 6. januar 2012 av Neferet
Diddles Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #707 Skrevet 6. januar 2012 Hentet verdens sureste jente på sfo rett over klokka 2..hun var blitt lovt at jeg skulle hente henne rett etter skolen, som er klokka 1 på fredager! Problemet er bare at jeg ikke fikk beskjed om det...tilslutt ba jeg henne lukke munnen igjen hvis hun bare skulle kjefte, det hjalp 5 minutter etterpå var hun blid igjen! Men årh, det er ikke noe gøy å bli møtt av kjeft når en kommer for å hente
Frigg Skrevet 6. januar 2012 #708 Skrevet 6. januar 2012 Hentet verdens sureste jente på sfo rett over klokka 2..hun var blitt lovt at jeg skulle hente henne rett etter skolen, som er klokka 1 på fredager! Problemet er bare at jeg ikke fikk beskjed om det...tilslutt ba jeg henne lukke munnen igjen hvis hun bare skulle kjefte, det hjalp 5 minutter etterpå var hun blid igjen! Men årh, det er ikke noe gøy å bli møtt av kjeft når en kommer for å hente Skjønner det ikke er noe gøy å bli møtt av kjeft, men jeg kan ikke la være: Jeg synes jeg ser henne! Barn i den alderen er så veslevoksne og søte når de er sinte. Men for guds skyld, ikke si det til dem
Diddles Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #709 Skrevet 6. januar 2012 Jeg blir litt fordi det var ingen som hadde sagt til henne at jeg skulle hente henne klokka 1 Så hvor det kom fra er det ingen som vet.....dårlig samvittighet fikk hun iallefall, for etterpå har hun vært mer på enn !
Frigg Skrevet 6. januar 2012 #710 Skrevet 6. januar 2012 Jeg blir litt fordi det var ingen som hadde sagt til henne at jeg skulle hente henne klokka 1 Så hvor det kom fra er det ingen som vet.....dårlig samvittighet fikk hun iallefall, for etterpå har hun vært mer på enn ! Ingen trenger å ha sagt noe vet du. Så lenge barna har bestemt seg for noe/ fått for seg noe så er det bare å gjøre som de har bestemt. Ellers blir det trøbbel
Diddles Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #711 Skrevet 6. januar 2012 Har aldri sett henne så sint jeg Jaja, det ordnet seg jo Nå vet vi ihvertfall at hun har temperament så det holder
MellonCollie Skrevet 6. januar 2012 #712 Skrevet 6. januar 2012 Hentet verdens sureste jente på sfo rett over klokka 2..hun var blitt lovt at jeg skulle hente henne rett etter skolen, som er klokka 1 på fredager! Problemet er bare at jeg ikke fikk beskjed om det...tilslutt ba jeg henne lukke munnen igjen hvis hun bare skulle kjefte, det hjalp 5 minutter etterpå var hun blid igjen! Men årh, det er ikke noe gøy å bli møtt av kjeft når en kommer for å hente Om noen år har du i tillegg en treåring som ikke viiiiiiiiiiiiiiiil hjem fra barnehagen, fordi det er SÅ morsomt å leke!! Hender jeg har blitt møtt av en unge som leker og koser seg, og i øyeblikket han ser meg kommer furteleppe før han begynner å hylgråte siden han skjønner at han må være med meg hjem De er jammen sjarmerende til tider
Diddles Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #714 Skrevet 8. januar 2012 Kunne ikke fått en verre natt La meg med en halv-uggen følelse i kroppen og fikk ikke sove, ble mer og mer kvalm og fikk mer og mer vondt i magen Tilslutt sto jeg opp og gikk på do, mens jeg satt der begynte det å svimle for meg og jeg følte jeg måtte kaste opp. Fikk tak i vaskebøtta og plasserte den på fanget mens jeg satt på do, sekunder etterpå må jeg ha svimt av, for jeg våknet til meg selv av at hodet smalt i flisene Klarte tilslutt å kravle meg tilbake i senga, og sovnet..fikk sove ei lita stund før det var tid for mat, og her sitter jeg, med omgangssyke, kjempe-donald-kul, noe som muligens kan minne om en hjernerystelse og ei lita tulle som ikke vet at mammaen er syk....
Gjest pysepusen Skrevet 8. januar 2012 #715 Skrevet 8. januar 2012 Stakkar! Masse god bedring! Da legger du deg rett og slett og blir der hele dagen! Så tar mannen din barn, passer på at du får i deg litt mat og kommer inn til deg når Liten trenger pupp. Husk å få i deg så mye væske som mulig for det tar virkelig på for melkeproduksjonen med omgangssyke... God bedring!
^^Belle^^ Skrevet 8. januar 2012 #716 Skrevet 8. januar 2012 Huff, noe så skummelt! Ta vare på deg selv og masse god bedring!
MellonCollie Skrevet 8. januar 2012 #717 Skrevet 8. januar 2012 Kan ikke annet enn å signere Pysepusen her..masse god bedring
Diddles Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #720 Skrevet 8. januar 2012 Tusen takk jenter Ja det var en ekkel opplevelse Jeg har en tendens til å besvime når jeg har magesjau, men jeg har aldri falt og slått meg før...har visst pådratt meg en liten hjernerystelse, men det er jo ikke så mye å gjøre med annet enn å ta det med ro...jeg kunne få sterkere smertestillende, men da kan jeg ikke amme, så jeg holder meg til paracet! Å ta det med ro blir jo lett alene hjemme med ei lita Kjære har vært ekstra god å ha idag, jeg ble i senga til langt på dag, og fikk Liten levert inn hver gang hun var klar for mat og en hvil :happy: Magen roet seg ganske fort ned, jeg holder ihvertfall på det lille jeg har spist Ellers er jeg ganske uggen, men det kan likesågodt være hjernerystelsen som snakker til meg som magesjauen...... Kjenner det skal lite til før jeg blir uhorvelig sliten, så jeg logger meg av igjen nå! Satser på en bedre dag imorgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå