Diddles Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #661 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Terrorbabyen har sovna - halleluja Måtte hun sove godt og lenge!!! Gudene skal vite at hun (...og jeg) trenger det :gjeiper: Jeg har dempet belysning, tent talgelys og fyrt i ovnen - kvelden er M-I-N Moahahaha!! Endret 15. desember 2011 av Diddles
Diddles Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #664 Skrevet 15. desember 2011 Dette regnes nok som å sitte for lenge oppe
Diddles Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #667 Skrevet 16. desember 2011 men til mitt forsvar var det veldig koselig og absolutt verdt det Vi sto opp tidlig idag, men gikk og la oss igjen og sov i 2 1/2 time God start på helga :happy:
Diddles Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #668 Skrevet 18. desember 2011 Jess, frysa er full av fruktpurè i allslags varianter: Eple Pære Eple og pære Mango Mango og banan Aprikos Avokado Satser på at Liten liker det, hvis ikke spiser jeg de selv Ellers, skikkelig vinter her idag, bitende kaldt og sol En liten plan om å pynte juletre litt senere, og så har jeg en haug julekort som burde vært levert ut
Diddles Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #669 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Vil sove mer En hel natt f.eks, det hadde vært fint det *drømmer seg bort* Må fikse tusen ting denne uka, så det er sikkert ikke så lurt å gjøre det jeg har planlagt - nemlig å legge meg sammen med Liten når hun skal hvile Men......jeg gjør det likevel To do list uka før jul: Levere ut julekort Ta hånd og fotavtrykk av Liten Kjøpe og pakke inn de siste gavene Lage en omgang til av havreflarn og kokosmakroner Sette pepperkakedeig Lage litt julesnop Bytte på senga til Storesøster Pynte juletre Støvsuge Tørke støv Vaske gulver (jeg savner vaskeengelen min allerede Damn you for goin` to Spain ) - bare stuene og kidsa sine rom igjen! Handle inn siste rest Kose meg (får jeg tid til det tro ) Jul er travelt Endret 20. desember 2011 av Diddles
Gjest Neferet Skrevet 19. desember 2011 #670 Skrevet 19. desember 2011 Puh! Håper du får en fin uke til tross for all travelheten! Og ta deg tid til å hvile innimellom du, det hender det er lurt!
kisskissbangbang Skrevet 19. desember 2011 #671 Skrevet 19. desember 2011 Utidig av vaskeengelen din å reise bort sånn midt i julestria, synes jeg! Her har jeg i år omfavnet at det er siste året jeg ikke må pynte til jul, så her er ikke engang adventsstjerna oppe ... jeg er ikke superglad i jula! Reiser hjem til mamma til jul, så slipper båded husvask og bakst, og synes det er såå godt. Grinch-style. Synes forresten å legge seg med Liten høres ut som rett prioritering. Veldig greit å invistere litt i sitt eget velbehag og humør og!
^^Belle^^ Skrevet 19. desember 2011 #672 Skrevet 19. desember 2011 Jeg la meg med A da hun skulle ha sin første hvil også. Deilig. :happy: Ugh, den listen din ser omtrent like lang ut som min. Jeg, som elsker å bake, har ikke bakt en eneste julekakesort. Hvor er energien når man trenger den?
Frigg Skrevet 20. desember 2011 #673 Skrevet 20. desember 2011 Enig med de andre i at det er lurt av deg å hvile deg når liten hviler /sover. Får ikke gjort så mye med lite energi vet du
Diddles Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #674 Skrevet 20. desember 2011 Travle dager, og det blir ikke mindre travelt av at Liten skal spise annen mat enn MM i hytt og gevær Nå har jeg jo det meste i frysen, så det går fort å lage det til, men det tar tid å spise når du har ei lita som konsekvent kniper munnen igjen så lenge hun ikke får spise selv Stabeist Idag har jeg nå iallefall fått gjort litt, støvsugd og vasket gulver og ryddet, brettet klær og lagt de på plass :happy: Så da er det bare resten igjen Men nå - en kopp te! Har vondt i hele kroppen etter et temmelig stygt fall på glatta idag, nysnø med klink is under er s-k-u-m-m-e-l-t Jammen glad Liten har seler på seg i vogna, for den veltet sidelengs Huff for en guffen opplevelse!!! Tenker jeg må ha langermet på meg på julaften, blir nok både gul og blå fra albuen og ned......
Frigg Skrevet 20. desember 2011 #675 Skrevet 20. desember 2011 Travle dager, og det blir ikke mindre travelt av at Liten skal spise annen mat enn MM i hytt og gevær Nå har jeg jo det meste i frysen, så det går fort å lage det til, men det tar tid å spise når du har ei lita som konsekvent kniper munnen igjen så lenge hun ikke får spise selv Stabeist Idag har jeg nå iallefall fått gjort litt, støvsugd og vasket gulver og ryddet, brettet klær og lagt de på plass :happy: Så da er det bare resten igjen Men nå - en kopp te! Har vondt i hele kroppen etter et temmelig stygt fall på glatta idag, nysnø med klink is under er s-k-u-m-m-e-l-t Jammen glad Liten har seler på seg i vogna, for den veltet sidelengs Huff for en guffen opplevelse!!! Tenker jeg må ha langermet på meg på julaften, blir nok både gul og blå fra albuen og ned...... Uffameg Skjønner veldig, veldig godt at det var en ekkel og skummel opplevelse ja. Enda godt at det gikk så bra som det gjorde til tross for at du får blåmerker og en vond kropp i noen dager : klemmer:
Mazilla Skrevet 20. desember 2011 #676 Skrevet 20. desember 2011 Huff så ekkelt!! Det er skrekken altså! Godt det gikk så bra som det gjorde!
^^Belle^^ Skrevet 20. desember 2011 #677 Skrevet 20. desember 2011 Uæææh, så ekkelt. Bra at det gikk bra med dere begge (isj)! Og nå fikk jeg plutselig et spark bak i å montere de løse selene i vogna. A har nemlig ikke seler på seg oppi posen. Ang. mat: har du prøvd å vise at du spiser fra skeien og synes det er godt? Det funker nemlig utrolig bra her i huset.
Gjest Neferet Skrevet 21. desember 2011 #678 Skrevet 21. desember 2011 Godt å høre at det gikk bra med dere begge, noen blåmerker til tross. Skjønner godt det var skummelt, det er skummelt nok å gå på is og nysnø uten en liten en i vogn! Håper dere rekker å kose dere litt i disse førjulsdagene også!!
Gjest Neferet Skrevet 23. desember 2011 #679 Skrevet 23. desember 2011 GOD JUL!! Håper den første jula med Liten blir helt strålende!!
Mazilla Skrevet 29. desember 2011 #680 Skrevet 29. desember 2011 Skjønner hva du mener med at dagene blir ekstra travle av å få inn mating med annet enn mm også på timeplanen! Før jeg fikk barn hørtes det helt usaklig ut, men det er utrolig hvor mye tid selv den minste ting tar! Håper dere har hatt en fin jul og får en finfin nyttårshelg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå