Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Fremhevede innlegg

Gjest pysepusen
Skrevet

Krysser fingrene for en bedre dag i morgen! :) Husk det at mannen din har krav på fri fra jobb når barnepasser er syk! Har du hjernerystelse er det mer enn god nok grunn til å bruke en av dem :)

Du får se det positive i det - med Liten så trenger du ikke ha noen vekkerklokke for å vekke deg i løpet av natta :fnise:

God bedring! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter i sofaen inntullet i verdens mykeste pledd med en haug puter som støtter opp rygg og nakke :happy: Har tydelig fått en real smell sånn ellers i kroppen også, for jeg har vondt omtrent overalt :klo:

Sløveste dagen i manns minne idag forresten ;) Liten har gjort noen tapre forsøk på å få mamma til å forstå at det er på tide å stå opp, men mamma har bare lukket både ører og øyne (på gløtt, sånn at hun tror jeg sover :lur:) og da har min lille tilslutt gitt opp og sovnet igjen :nigo: Dagen har dermed resultert i rekordlange hviler :fnise:

Etter vi omsider sto opp sånn skikkelig (klokka 13.30 :fnise:) kom gode mammaen min og puslet rundt med Liten mens jeg satt til pynt i sofaen :tunge1: Det er vel stort sett det jeg har gjort på idag......kjære er på spilleøvelse ikveld, og jeg vurderer å bestige fjellet med rent, tørt tøy som ligger på spisebordet...brette klær kan jo ikke være det verste å gjøre med vondt i hodet?! Eller kanskje jeg bare skal la vær og håpe "noen andre" bretter klærne :sjenert:

...vi som skulle på mor-barn-trening imorgen da :sukk: bedre lykke neste uke :tunge1: Tror jeg skal vurdere forslaget til kjære; bruke hjelm når jeg går på do :hoho:

Meldte oss på babysang idag - hos Frelsesarmeen :ler: Sikkert koselig :happy: Er blitt anbefalt babysang der av flere, sett bort fra litt sånn hallelujastemning er det visst utrolig flinke folk som har det! Så da meldte vi oss på :) Kræsjer med torsdagstreningene, jeg klarer det akkurat hvis jeg lar være å dusje etter trening og Liten ikke sover......:hoho: m.a.o uaktuelt å trene først!! Ennå ihvertfall...Liten holder ikke særlig lenge ut på formiddagen, somregel bare 1 1/2 time før hun trenger en hvil igjen! så da går det ikke så bra å trene først, hun må nemlig opp senest klokka 9 fordi treningen starter 9.30...Jaja, jeg får gå på tirsdagene ihvertfalll!

Gjest pysepusen
Skrevet

Det er sååååå kos på babysang på Frelsesarmeen! Hun er skikkelig koselig hun dama som har det! Litt halleluja innimellom - og gjerne også litt tamt hvis få synger med og sånn, men det ER kos! :jepp:

Og det beste er jo at man får ferdig lunch etterpå, og det er mange eldre damer som mer enn gjerne leker litt med de små - og menn! Mannen til hun som har sangen er der alltid og han forguder de små barna!

Skrevet

Damer som mer enn gjerne leker med de små og menn? Håper ikke de gjør sistnevnte foran barna! :fnise:

Fortsatt god bedring! :klemmer:

Skrevet

:fnise: Dohjelm. Det hadde vært noe det. :ler:

Så gøy med babysang da. Jeg er enda litt sånn skal/skal ikke ang. det. :sjenert: Ser at ''alle'' har det på torsdagene sånn at det kræsjer med treningen. Hmmmm.

Gjest pysepusen
Skrevet

Ser at ''alle'' har det på torsdagene sånn at det kræsjer med treningen. Hmmmm.

Hvis du går på musikkskolen så tror jeg de har på tirsdagene. Med mindre de har forandret det. Ellers så er det i nabokommunen på onsdagen :lur:

Skrevet

Hjelper ikke om det er på tirsdagen heller, for det er trening tirsdag og torsdag :fnise: Akkurat det er litt irriterende, for jeg hadde bestemt meg for å få med meg begge mor-barn treningene, men så hadde jeg jo lovt å være med på babysang også...før jul hadde de det på mandager, damn them for å bytte dag :kjefte: Men, jeg kom frem til at hvis jeg får med meg èn mor-barn trening i uka, går frem og tilbake til babysang og plusser på et par treninger på ettermiddagen i tillegg til turene jeg går hver dag (utenom nå da....) så er det sikkert like bra...Dessuten gjør jeg allerede en del av de øvelsene vi gjorde på trening hjemme, som f.eks knebøy og planken :jepp: Hvis jeg legger inn et par til anser jeg meg som dekt opp ;)

Babysang tenker jeg er verdt å prøve, liker vi det ikke så slutter vi bare - det er ikke så dyrt akkurat..300 kr for babysang m/ god lunsj etterpå! Dyrere på kulturskolen, 800 kr syns jeg er en stiv pris for å slippe å synge en sang og to om Jesus...hun tar sikkert ikke skade av det :fnise: ...også blir fadderene hennes sikkert kjempehappy når de får høre hvor vi går! De ga henne Bamses bibel til dåpen, og kommer innom med jevne mellomrom og leser for henne :fnise:

Snakker om Liten, hun "oppdaget" brystvortene mine idag! Sperret opp øynene og siktet seg inn med små fingre for å ta på, og når hun fikk tak lo hun høyt :hoho: I tillegg har hun så smått skjønt hvor hun kan finne puppen, sliter og drar i bh`en og slikker på genseren der maten pleier å være :roll: Ikke lenge før hun forsyner seg selv er jeg redd........

Nå ligger hun og spinner på matta på gulvet, hun har knekt koden for hvordan hun kommer seg litt fremover her i verden :hoppe: Litt travlere er det jo nå, men desto kjekkere for henne å være på gulvet!! Hun er jammen ei fornøyelig jente, blid og glad stort sett hele dagen, med masse humor og personlighet :rodmer: Spent på hvem hun blir etterhvert!! Vilje har hun nok av ihvertfall :ler:

Skrevet

Næh, gidder ikke å betale 800 kroner kun for å slippe hallelujastemingen. :fnise: Betaler allerede nok for babysvømmingen. :daane: Jeg får tenke litt på det enda mer. Hva er forresten forskjellen på ''vår'' kirke, sentrum kirke og Frelsesarméen egentlig? :klo:

Gjest pysepusen
Skrevet

Hva er forresten forskjellen på ''vår'' kirke, sentrum kirke og Frelsesarméen egentlig? :klo:

Sikkert ikke mye ;) Går ut fra at de bruker samme CD?

Skrevet

Hos Frelsesarmeen får vi god lunsj etterpå, de andre stedene må du ha med niste selv - fersk lunsj går foran matpakke altså :ler: Men hovedgrunnen til at jeg valgte Frelsesarmeen er pga alle de jeg kjenner som bare har god-ord å si om babysang-gruppa deres :jepp:

Skrevet

Måtte forresten nettopp ta opp igjen Liten, hun våknet, rasende og tydeligvis holsulten :overrasket: Sånn går det når man nekter å spise kveldsmaten sin......for første gang på evigheter spiste hun en hel skål grøt med 2 terninger fruktmos oppi :hoppe: Hun var en smule lettere å få til å sove etterpå :happy:

Gjest Neferet
Skrevet

Hvordan går det med hjernerystelsen din? Og er formen forøvrig blitt bedre? Jeg håper det, det må jo være ekstra slitsomt å være syk med en liten en! :hug:

Skrevet

Joda, det går seg til :) Enda tåler jeg lite før jeg blir susete, får vondt i hodet og må hvile, men den konstante skallebanken er borte - oh joy :hoppendeglad: Skal vel ærlig innrømme at det er noe helt annet å være på halv maskin med en liten i hus :sjenert: Jeg kan liksom ikke ta hensyn til meg selv uansett hvor mye jeg måtte trenge det...Men alt går, og hun er stort sett blid og grei, så med litt paracet og tålmodighet så kommer vi oss gjennom dagene på et vis :fnise:

Idag har vi dusjet sammen jeg og Liten :) Kjempekoslig!! Vann er altså bare helt fantastisk, og kombinert med mammas nakne hud var det omtrent lykke på jord for ei lita snelle :rodmer: Nå ligger hun og hoier på gulvet mens hun jobber med å komme seg fremover i livet på den merksnodige åme-måten sin :ler: Snart litt lunsj for oss begge, men først paracet :opplyser::daane:

Skrevet

Nå vil jeg bli bra :opplyser: Jeg er lei av å være trøtt, sliten, grinete og ha vondt overalt :trist: Tror nok Liten merker at mammaen hennes ikke er seg selv, for hun slår seg litt vrang både når det gjelder spising og søvn...jeg og kjære pratet litt mens hun fikk kveldsstellet, neste uke, når Storesøster er hos mammaen sin skal han ta en tørn i fht å prøve å venne henne til flaske! Ikke fordi jeg skal slutte å amme, men for å gi meg litt sårt tiltrengt frihet ;) De siste dagene har vært slitsomme, hun tømmer puppen på 1-2-3 og er ikke fornøyd på kveldstid, til tross for at hun får tilbud om 4 måltider fast føde på dagtid!! 2 kvelder har jeg måttet ta henne opp igjen og gi henne mer grøt, bare 1 time etter hun la seg :overrasket: Så er det dette med tilbud og etterspørsel i fht amming, men når jeg er så "bakpå" som nå så produserer nok ikke kroppen min mer melk enn strengt tatt nødvendig heller, selv om jeg prøver å sove når jeg kan og slappe av...det beste hadde nok vært om jeg ble i senga en dag og to, men det er det desverre ikke rom for nå når eldstejenta også er her! Begynner så smått å merke at det er evige tider siden jeg sov en hel natt / mer enn 4 timer sammenhengende :sjenert: Inatt var en av de bedre nettene på lenge, hun våknet bare når vi la oss, fikk mat, så sov hun til kvart på 6 - i sin egen seng :hoppe:

Syt å klag, sorry, men jeg må få det ut for å se om skylaget som har lagt seg over humøret mitt letter...

Skrevet

Er det noen som har lov til å syte og klage nå, så er det deg! ;) Fortsatt god bedring, håper denne natta også blir god! :klemmer: (Satt du forresten oppe til langt på natt i går, siden du ikke fikk 4 timer sammenhengende søvn selv om Liten sov ganske bra?)

Skrevet

Takk Mazilla :klemmer: Vi hadde besøk til klokka 1 :daane: Jeg burde vel gått og lagt meg, men får ikke det til når vi har besøk :sjenert: Ikveld blir det tidlig til sengs, så la oss håpe Liten sover godt!!!

Skrevet

Aha, da skjønner jeg. Man kan jo ikke akkurat hoppe til køys når man har besøk :fnise: (Selv om det ikke var så langt unna her i huset sist vi hadde besøk utover kvelden. Da jagde han godeste dem kl 23, og pussa tennene i gangen mens de tok på seg skoa.. Han har helt angst for å ikke få 8 timers sammenhengende søvn :rolleyes: )

Gjest Neferet
Skrevet
:kose: Håper du får litt hvile så du kommer deg ovenpå igjen!! :hug:
Skrevet

Denne jenta var i seng klokka 23 igår :nigo: *klappesegselvpåhodet-fliiiinkjente* m.a.o er jeg ganske uthvilt idag siden Liten bare våknet klokka 3! Nais :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...