Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppendeglad:

For en deilig start på helga! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg våknet og var våken, så det må absolutt kunne kalles en god start på helga ja :jepp:

Idag er det bursdagsselskap til eldste tantebarnet, tenåring gitt :daane: og imorgen skal vi (prøve å gå) i 40 årsdag :skaal: Eller, jeg skal jo såklart as usual være edru (etter den drømmen jeg hadde inatt tenker jeg det er like greit å være edru :hakeslepp::flau: Jeg tror faktisk aldri jeg skal drikke mer :ler: Jeg er en tøs i drømmeland :hoho:) så får vi bare håpe Liten viser seg fra sin beste jeg-kan-sove-hele-kvelden-jeg-side......hvis hun er i samme mood som igår kveld blir det en meget kort fest for mitt vedkommende - igår var nemlig jeg-nekter-å-sove-uten-mammaen-min-kvelden :roll: Straffen for å legge seg med henne på dagtid hele uka :tunge1: Men, jeg har ikke akkurat hatt noe valg, med hjernerystelse og baby må en bare lappe det sammen så godt man kan!

Liten ligger på gulvet og :kjefte::krangle: med babygymen :ler: Istad hadde hun viklet seg helt inni med armer og bein sånn at babygymen veltet og bare beina hennes stakk ut mens hun ligger og ler "he-he,he-he" :skratte:

Skrevet

Synes du har all rett til å klage litt. :klem: Det kan ikke være lett å være syk samtidig som man skal ta seg av en liten baby. :kose:

:hoho: Sånne drømmer er egentlig veldig fæle. Man våkner opp og føler seg litt :ninja: og :bond: og skikkelig :flau: . :fnise:

Jeg har måttet ta bort stengene til babygymmen jeg. A satt seg alltid fast (mellom beina) og ble illsint for at hun ikke kom seg noen vei. :fnise:

Skrevet

Etter et par dager spisenekt inntok nettopp min lille en, akk så liten, men likevel èn porsjon, hirsegrøt med fruktmos :hoppendeglad: Jeg kjøpte en økologisk fruktmos på helsekosten igår på vei inn til mamma og pappa, fordi jeg hadde glemt lunsjen til Liten..Det var blandingsmos, med eple, banan og fersken, og den likte hun :happy: I tillegg tipset helsekostdama meg om å lage grøten på vann, ikke tilsette mme, men heller blande inn masse fruktmos for å få søtsmak - mye bedre :sikle:

Jeg har kjøpt fersken, tenkte jeg skulle prøve å lage blandingsmos selv siden det virker som hun liker det, menne fant bare fersken på boks :sjenert: Den er det jo forholdsvis mye sukker i :fnise: Kan jo bare skylle av sukkerlaken, men er det noen som vet hvor jeg får tak i ferske ferskener på denne årstiden?? Har nemlig aldri sett tørka fersken noe sted..

Ikveld skal vi i 40 årsdag (flesteparten av kjære sine venner er godt igang med 40 og 45 årsdager :fnise:) til ene fadderen til Liten. De er ganske kristne, men på en avslappa måte (det går mer på indre verdier enn alt som ikke er lov her i livet - sånne kristne kan jeg like!!) så tror det kan bli gøy :happy: Mamma og pappa kommer ut for å sitte barnevakt mens vi er borte, Storesøster skal sove hos en venninne, så det blir vel ikke veldig slitsomt for de forhåpentligvis :sjenert:

Nå er min lille trøtt igjen, så over og ut - vi går og legger oss igjen :sjarmor:

Gjest pysepusen
Skrevet

Kos dere i 40-årsdag i kveld! :)

Har du prøvd innvandrerbutikkene for aprikoser? Spesielt den som ligger ved siden av ARK i handlegata i byen? Der får jeg Grønland-følelsen når jeg ser på frukt og grønt utenfor :)

Gjest Neferet
Skrevet

Håper dere hadde en fin kveld i 40-årslag! :jepp:

I natt drømte jeg at jeg var på besøk hos deg, selvfølgelig et helt annet sted enn der du bor, men festlig likevel ;)

Ha en strålende søndag :klemmer:

Skrevet

Jeg kan ikke huske å ha sett fersken på denne årstiden før, så det hørtes vanskelig ut... (jeg er veeeldig glad i fersken, så har sett etter det før) :fnise:

Håper dere koste dere i går kveld!

Skrevet

Kos dere i 40-årsdag i kveld! :)

Har du prøvd innvandrerbutikkene for aprikoser? Spesielt den som ligger ved siden av ARK i handlegata i byen? Der får jeg Grønland-følelsen når jeg ser på frukt og grønt utenfor :)

Nei der har jeg ikke sjekket (regner med du mener fersken ;)) Vet det skal finnes tørka fersken, men har til nå ikke funnet ut hvor...

Håper dere hadde en fin kveld i 40-årslag! :jepp:

I natt drømte jeg at jeg var på besøk hos deg, selvfølgelig et helt annet sted enn der du bor, men festlig likevel ;)

Ha en strålende søndag :klemmer:

Besøk?? :hoppendeglad: DET hadde vært gøy!!!

Jeg kan ikke huske å ha sett fersken på denne årstiden før, så det hørtes vanskelig ut... (jeg er veeeldig glad i fersken, så har sett etter det før) :fnise:

Håper dere koste dere i går kveld!

Nei fersk fersken (:fnise:) kan jeg nok bare se langt etter på denne tida av året, men tørka burde jo gå an å få klørne i?! :klo: Skal sjekke de internasjonale butikkene, som Pys tipset meg om (bortsett fra at hun kalte det innvandrerbutikker :ler: DET må da være en politisk ukorrekt betegnelse av en butikk :hoho:)

Vi hadde det kjempekos igår :happy: Som sagt tilhører vertskapet den troende delen av befolkningen, og etterhvert viste det seg at samtlige gjester unntatt meg og kjære var av samme ulla :fnise: Jeg satte nesten den alkoholfrie musserende i halsen når han ene spurte min kjære "tror du på Gud?" Hva er det for et festspørsmål da :roll::ler: Men, festlige folk med mange gode historier på lager - flere av de har, jeg siterer han ene; "levd et utsvevende liv med mye fyll og hor før jeg fant Jesus ":skratte:

Latskapens dag idag, har ikke gjort en tøddel bortsett fra å gå tur, trykke i meg elggryte og laste ned treningsprogram fra Pirate Bay :sjenert: Imorgen kaster jeg meg nemlig på 30 day shred-bølgen som går i dagbøkene her, så får vi se hvor tynn jeg kan bli på 30 dager :ler:

Skrevet
:duskedame: Da får vi shred-e sammen! :nigo:
Skrevet

Så gøy at dere kommer etter! :nigo: Blir litt som da vi var gravide; jeg følte jeg lå evigheter foran dere, men nå er ikke S så veldig mye eldre enn Liten og A. Jeg skal i gang med dag 8 i morgen, men det er jo ikke såå langt foran dere :riste::fnise:

Skrevet

Dag 8 og du er fortsatt i live? Det finnes håp :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

haha, Pys hadde mange ulogiske ting i innlegget sitt! :fnise: Kan jeg skylde på den siste ukas svimmelhet og at hodet mitt er bomull? Vi må jo passe oss litt ekstra på å være politisk korrekte også i dag ;)

Men ja, ferskener og internasjonale butikker :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

Skulle gjerne tatt turen på besøk jeg altså! :jepp::nigo: Litt synd du er så langt unna, det er liksom litt vanskelig å finne en naturlig rute der veien går om deg... :sjenert:

Skrevet

Noen skal få slite med dette shred-greiene *støl etter dag 1* :sjenert:

Skrevet

Jo, og enda verre etter dag 2! :sjarmor:

Skrevet

:daane:

Jeg forsov meg til mor-barn trening, våknet klokka 9.25 og treningen begynner 9.30 :klaske: Kanskje like greit for leggene mine er stive som stokker :hakeslepp: Kjenner det kommer seg nå som jeg har vært på beina i 10 minutter, men idet jeg sto opp tenkte jeg "jeg kommer meg aldri ut av soverommet" :ler: Fascinerende!!

Lite planer ellers idag, må strekke huset til vaskeengelen (endelig) kommer tilbake imorgen :strix:

Gjest Neferet
Skrevet

Hvordan strekker du huset?? :klo:

Og jeg gleder meg til å høre rapport over dag 2-treningen i og med den beskrevne stølheten er utgangspunktet... :lur:

Ha en fin dag! :hug:

Skrevet

:fnise: Det er et dustete uttrykk jeg bruker når jeg skal gjøre huset strøkent / kjemperyddig :)

Dag 2 av shred`en skal tas så fort Liten viser tegn til å ville sove ;) Gleruder meg :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...