Gå til innhold

Mars/april 2012


Klematis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

KJENTE SMÅEN BEVEGE SEG I DAG!!!!!

Ligger syk på sofaen med forkjølelse, og kjente små bevegelser fra magen. Kjentes ut som en stor boble som sprakk langt inni magen. Helt rar opplevelse. Synes det var litt tidlig,men det var utvilsomt ungen, for det der var IKKE "tarmbevegelser osv", da det kjennes helt anderledes ut...

Helt fantastisk!!! :rodmer:

Noen andre som har kjent bevegelse??

Ååå, så koselig! Gleder meg til jeg også kan kjenne det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg kjente bevegelse allerede for en måneds tid siden, men må vel innse at det nok ikke var det. Gikk hvertfall uker uten noe før jeg begynte å kjenne det så smått for en ukes tid siden. Nå kjenner jeg det daglig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig å lese om dere som kjenner liv inni der :rodmer:

Er litt rart å være i terminklubb med dere som sikkert allerede har de fine magene og kan kjenne sparkene og alting. Er bare liiitt misunnelig hehe. Gleder meg. MEn er fint også, ser at det er ikke sååå mange ukene til :rodmer::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting i dag da :gjeiper:

Satser på at det ikke går mange dagene før jeg også kjenner liv hver dag. Gleder meg masse :rodmer:

Endret av Charlie28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så ekstremt trett! Dette er den fjerde dagen jeg kun ligger på sofaen og sliter seriøst med å holde meg våken. Eneste jeg har vært utenfor dør er til postkassen. Ellers så sover jeg, går på do, spiser, ser tv og data.. Har null energi til å komme meg opp av sofaen å gjøre noen ting som helst. Det regner å blåser skikkelig ute, så det frister ikke akkurat å gå ut. Selv om jeg vet at jeg burde. I tillegg er ikke akkurat selvtillitten på topp full av kviser og trange klær...

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her inne.. Kanskje for å få litt oppmuntring eller høre om det er flere som føler det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene Vanilje!! Er dødstrøtt og sliter i massevis på jobb. Er bare 9 uker på vei og håper virkelig dette gir seg snart. Utrolig slitsomt å ikke orke noe, ikke sant? :fnise:

Vi må bare holde ut! Er ikke så mye annet å gjøre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanilje* og Ara: Jeg var utrolig trøtt uke 6 -11. Men etter det ble det mye bedre. Er fremdeles trøtt, men så lemge jeg får meg nok søv om natten går det fint. Håper trøttheten deres også forsvinner snart ;) Ikke noe kjekt å være "kronisk" trøtt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Tillemor! :klemmer:

Bare litt over fire dager igjen til UL nå! Grugleder meg... Men må nesten gå ut ifra at alt er bra. Blir spennende om vi får vite kjønn. Tror selv det blir gutt, men det trodde jeg jo sist også ;)

Hvordan går det forresten med vektoppgang hos dere? Jeg har lagt på meg 2-3 kg til nå (17,5 uke). Tror jeg hadde lagt på meg en del mer på dette tidspunktet sist, selv om jeg var mer aktiv da. Men startet ut med 6 bonuskilo denne gangen da :tunge1: La på meg 18 totalt sist, håper på litt mindre denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende at det nærmer seg ul klematis :strix:

Jeg gleder meg veldig til min også og skulle ønske det var i morgen, er så spent :sjenert: Men har ikke før den 14.oktober, så må smøre tålmodigheten noen dager til....

Jeg har også guttefølelse, så blir spennende å se om de stemmer :)

Vektoppgang ja...har gått opp noen kilo, men det ligger i pupper og magen det meste :) Har vært noen passive måneder, så ikke rart det kommer noen kilo...

Har meldt meg på gravid yoga da, så skal bli deilig å bruke kroppen litt igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ul rett rundt hjørnet Klematis :) Håper dere får sett hvem som skjuler seg der inne ;)

Jeg har til nå gått ned 3 kg, men med utrolig dårlig matlyst til tider og det at ejg kun klarer å spise små porsjoner er det vel gjerne ikke annet å vente. Kiloene går helt sikkert nok opp etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN Lillemor!! Du må gjerne skrive termin osv på terminlisten, så skal jeg legge deg inn :)

Jeg sliter noe voldsomt med å gå opp (min mor gjorde det samme). Gått opp 400g fra 1.kontroll til 2.kontroll. Men var nok den 0,5L flasken med vann jeg drakk før jeg kom inn :gjeiper:

Snakket med JM, og hun sa at kiloene kommer når de kommer. Så lenge jeg føler meg frisk og barnet vokser slik det skal skal jeg ikke stresse med vektoppgang. Og da alt ser fint ut (til nå) stresser jeg ikke.

ER såååå missunnelig på dere så skal til UL!! Må vente heeeeeelt til 21 oktober, er nesten 19 uker på vei da :filer:

Har ingen formening om hva det blir, men magefølelsen sier jente. Så får vi se da, magefølelsen har tatt feil før den...

Gleder meg til å høre hvordan det har gått og hva dere får. Vi går alle en kjekk tid i møte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal på UL om tre uker, men kjenner litt dulting og bevegelser når jeg ligger i senga. Ellers har jeg ikke tid til å kjenne etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på min første kontroll den 12.oktober. Blir det bestemt da når jeg får time til UL? Hva skjer på første kontrolltime egentlig? Sjekker dem om de hører hjertelyd og sånn? Eller andre måter å sjekke at det faktisk er liv der inne? :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...