Gå til innhold

Mars/april 2012


Klematis

Anbefalte innlegg

Jeg vet nok at det bare blir verre her. Ser det samme hos søster og mamma. De ble progressivt større for hver gang, og sprakk opp der en kunne og litt til. :forvirret:

Her gikk forresten bleieslutt helt greit. Han var egentlig klar mellom 18 og 20 måneder, men sluttet nå en måneds tid før fylte 2. Igjen en fordel med tøy, da de lærer seg å koble handling med å bli våt. ;) Før var det ikke uvanlig å være tørr innen halvannet års alder. Det var heller det som var vanlig.

I tillegg var han godt vant med potte, siden vi har praktisert EC ligt, og brukt potte fra 4 mnd. av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2. trimester!!!!!! :hoppendeglad:

Endelig! 12 uker i dag, nå håper jeg virkelig at formen blir på topp snart også for nå begynner jeg å bli lei av å ikke fungere... Vel har formen blitt bedre de siste ukene, men er likevel langt fra bra. Klarer ingenting, og sover "hele" tiden, sukk...

Nok klaging for i dag, hvordan er det med dere andre da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Er enda en stund til jeg er der, så jeg er trøtt som en strømpe og tidvis kvalm. Takk, GUD for ingefærkapsler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer enn bare litt, men foreløpig ikke veldig mye. Som dag 2-3 av mensen? Nesten bare når jeg går på do, men så har jeg ligget siden det startet å blø også... Ingen smerter og ingen klumper foreløpig. Men friskt, rødt blod...

Litt av en feiring av 12 uker :( Har i tillegg fortalt alle på jobb i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lucky og Saeria. :klemmer:

Blør ikke mer nå. Og hørte hjertelyd hos legen i dag! :rodmer:

Ble også henvist til UL, men må finne gynekolog selv. Jammen ikke lett... De har jo aldri telefontid, jo! Ga opp i dag og får prøve igjen i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre Klematis :hjerte:

Jeg tenker å ta kontakt med sentrumslegene i Bergen da jeg skal ha tidlig ul, så håper jeg får komme til når jeg ønsker. Er enda noen uker igjen til jeg helst ønsker å komme til, så regner med det går greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk før omtanke, jenter! :klemmer: Alt er bra :)

Ikke noe mer blod. Og jeg fikk komme inn på sykehuset på UL. Alt ser helt fint ut! :strix: Ikke den mest interessante undersøkelsen, legen kikket i 5 min uten å si noe og uten at jeg kunne se skjermen. Fant ingen årsak til blødningene, men trodde kanskje det var arret på livmorhalsen etter at den revnet under fødselen som blødde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje jeg også burde si hallo til gjengen her? :hallo:

Jeg har termin cirka 20. mars (21. mars ifølge legen, 22. mars ifølge tidlig ultralyd for to uker siden), og er ergo 11 uker på vei. Foreløpig går alt greit, men i forhold til da jeg ventet toåringen, og ikke hadde noen som helst symptomer i det hele tatt, har jeg økt en cupstørrelse i BH allerede, og er kvalm store deler av døgnet, men heldigvis uten å kaste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at det går bra, Klematis! :klemmer:

Hei, Honesty! Gratulerer!

Jeg har også et anderledes sv.sk. så langt denne gangen, men her er det omvendt. Så her har magen fått navnet "Lillebror". :fnise: Har litt guttefølelse, men blir overhode ikke skuffet om vi venter enda ei jente. Får bare smøre seg med litt tålmodighet til ord. UL. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er man kvalm og magesmerter har bygget seg opp siden lørdag. Uten noen blødning. Legen på legevakta trodde kanskje det kunne være en UVI, selv om urinprøven var negativ. Ringte Volvat i dag, for jeg hadde en avtale om å gjøre det om magemurringene ble verre, så jeg skal på kontroll klokka 14 i dag. Har bare sovet noen få timer. Godt hjulpet av herr og fru Paracet for å i det hele tatt få til noe søvn. :tristbla:

*krysser fingrene for at lille mini er i god behold der inne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...