Gå til innhold

Mars/april 2012

Klematis

Anbefalte innlegg

Charlie: Jeg stresser ikke i det hele tatt denne gangen. Kommer ikke til å gjøre noe hjemme tror jeg, selv om det antagelig betyr at de to små må dele rom. Jeg orker bare ikke tenke på å gjøre om kontoret eller hobbyrommet til barnerom... Satser på at vi flytter herfra til en plass med bedre lagringsmuligheter før de trenger hvert sitt rom. ;-) Må vel kanskje kjøpe litt klær, spesielt om det blir en gutt. Og enten en ny seng til Vesla eller en til sprinkelseng.

Missiw: Uff, for en skremmende opplevelse! Krysser fingrene for at det går bra! Hvis dere er i Europa så er det veldig enkelt å få ordnet gratis medisinsk hjelp, så om du er bekymret kan du jo kontakte nærmeste sykehus? Vi var på sykehuset med Vesla på ferie i sommer, null ventetid (var ikke noe farlig eller veldig akutt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal flytte i månedsskiftet november/desember, og jeg håper formen holder greit. Forrige svangerskap var veldig lett, men man vet jo aldri.

Missiw: Du burde nesten fått kommet inn på undersøkelse hos en lege dersom du har muligheten til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :) Melder meg inn her jeg også!

er 9 uker på vei og syntes tiden går fryktelig saaaaaakte.... :sjenert:

Men er ganske tålmodig av meg så går nok bra. Venter spent på at de 3 magiske månedene skal passere slik at jeg kan fortelle om graviditeten til mor og far og alle andre! :)

Hvordan står det til med alle andre her inne? Håper dere får en strålende helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også pusse opp barnerommet, men vil vente til etter ultralyden :) Litt morsommere å pusse opp når vi vet om det er en gutt eller jente der inne ;)

Synes tiden går fort, men kan godt gå fortere også :fnise:

Missiw: Sender alle mine gode tanker din vei og krysser alt jeg har for at blødningen er helt uskyldig :pls: Hyrdestunder kan jo gi blødninger :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk dessverre ikke så bra. Vi mistet barnet i går ettermiddag. :(

Jeg har vært på sykehus i kveld/natt pga store blødninger. Formen er bedre nå og vi reiser hjem om noen timer, som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på sykehus i kveld/natt pga store blødninger. Formen er bedre nå og vi reiser hjem om noen timer, som planlagt.

Uff, Missiw, så utrolig trist å høre! :klemmer: Ta godt være på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, så trist :tristbla:

Vet ikke helt hva en skal si... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh Missiw, så trist :tristbla: Sender gode klemmer og tanker :klemmer:

Her har vi fortalt det til vår respektive sjefer. Jeg fordi jeg brått ikke greide å være pliktoppfyllende klokken 8 lenger og mannen av en eller annen sprekkferdigstoltoghadde tilfeldigvis personalsamtale grunn. Det gikk greit med mine sjefer enn så lenge, men så var det hensikten med å si det til de også da, alternativet var sykemelding. Som jeg av og til skulle ønske jeg hadde takket ja til likevel, særlig når jeg er så sliten og trøtt og ikke gjør noe fornuftig likevel. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bursdagsfest i helga, og er nå glad for at det var siste gangen jeg "drakk" før nyheten mest sannsynlig kommer ut. Det gikk greit hjemme da holdt jeg meg til alkoholfri vin som jeg hadde helt over i en annen flaske. Men det ble verre når vi kom ut på byen og jeg måtte late som at jeg tok en slurk øl og late som at jeg drakk fra sugerør når noen tilbydde meg å smake. Vil tro mange blir overraska når de får vite at jeg var over 3 mnd på vei når vi var på byen. Hehe. Men håper de forstår at jeg bare latet som, ikke noe gøy hvis noen begynner å legge ut rykter om at jeg drakk i svangerskapet.. for det har jeg jo selvfølgelig ikke gjort! Begynte å tenke på det etterpå.. men samvittigheten min er iallefall ren.

Ellers så gleder jeg meg vanvittig til om 14 dager.. da skal jeg besøke min familie og fortelle dem det hele :) blir godt å dele det i grunn, er vanskelig å holde det hemmelig syns jeg.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for omtanke og trøst!

Det er tungt og tomt nå. En får ikke mere enn en man greier, visstnok, men akkurat nå har jeg ikke lyst å greie det! :trist:

Har vært til lege og på sykehus og alt ser etter forholdene bra ut. Skal tilbake til legen min i morgen og det er godt å ha henne nå.

Har lyst å skike ut hvor vondt det er!

Charlie28: du får når det passer seg slette meg fra terminlista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw: synes så utrolig synd i deg. Unner ingen det du nå går gjennom. Du får bare ta tiden til hjelp og gi deg selv lov til å sørge. :klemmer:

Vanilje*: Her vet alle familemedlemmene det (ca det fra uke 12 til 13 ca. Noen av de nærmeste vennene våre vet det også, men det er ikke helt offesielt enda for alle.

Til helgen skal vi reise bort på bursdagsfeie "helg", og da skal vi si det til resterende venner, då magen viser og jeg ikke kan unngå å drikke en hel helg. Blir kjekt å få sluppet ut nyheten. Alltid like gøy å se hvordan folk reagerer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJENTE SMÅEN BEVEGE SEG I DAG!!!!!

Ligger syk på sofaen med forkjølelse, og kjente små bevegelser fra magen. Kjentes ut som en stor boble som sprakk langt inni magen. Helt rar opplevelse. Synes det var litt tidlig,men det var utvilsomt ungen, for det der var IKKE "tarmbevegelser osv", da det kjennes helt anderledes ut...

Helt fantastisk!!! :rodmer:

Noen andre som har kjent bevegelse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...