Pingting Skrevet 19. mai 2012 #721 Del Skrevet 19. mai 2012 Ah, den sofasovninga. Jeg har et eget talent på det der, altså. Håper resten av helga blir like avslappende for deg! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. mai 2012 #722 Del Skrevet 20. mai 2012 Høres ut som en avslappende og herlig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #723 Del Skrevet 20. mai 2012 Har vært en fin helg. Akkurat kommet hjem fra en lang gåtur sammen med et vennepar og deres lille på ni måneder. Veldig koselig. Og det får være treningen for i dag Pulsklokka viste i alle fall nesten 1000 forbrente kalorier Nå blir det snart middag å så skal jeg nyte de siste solstrålene på balkongen og en god bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. mai 2012 #724 Del Skrevet 20. mai 2012 Det hørtes herlig ut Frigg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. mai 2012 #725 Del Skrevet 21. mai 2012 Ikke bruk opp all sommerværet får jeg kommer nedover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #726 Del Skrevet 21. mai 2012 Ikke bruk opp all sommerværet får jeg kommer nedover da Kommer helt an på når du kommer nedover det Men jeg skal nok nyyte en del av været som skal være denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mai 2012 #727 Del Skrevet 21. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #728 Del Skrevet 21. mai 2012 Endelig mandag...litt rart å si det, men det er godt å komme i gang å så bli ferdig med denne uka tror jeg. Selv om det egentlig er forferdelig at man ønsker at dagene går så fort. I dag hadde jeg tidligvakt og var ferdig kl. 14. Kom meg på trening og fikk trent både kondisjon og styrke. Deilig, men veldig sliten etterpå. Har blitt solbrent i dag, og nå svir det litt på brystet. Men aloe vera som er kjøpt i USA er genialt da Ellers så sitter jeg og drømmer meg bort til vi skal til Maldivene. Se på alle disse hærlige bildene fra øya vi skal på. GLEDER MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mai 2012 #729 Del Skrevet 21. mai 2012 Ååå så herlig! Skjønner godt at du gleder deg!! Jeg vil gjerne bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #730 Del Skrevet 21. mai 2012 Ååå så herlig! Skjønner godt at du gleder deg!! Jeg vil gjerne bli med. Du kan få bli med i kofferten ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mai 2012 #731 Del Skrevet 21. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #732 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) :sol: Er jaggu meg 15-16 grader i skyggen allerede! Endret 22. mai 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mai 2012 #733 Del Skrevet 22. mai 2012 I dag blir det nok fint vær ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #734 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) man skal vel egentlig ikke klage når sommeren og varmen endelig har kommet, men.....HÆRLIGHET SÅ VARMT DET ER I DAG! Endret 22. mai 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #735 Del Skrevet 23. mai 2012 ....og enda varmere i dag gitt! Og jeg har nesten mista stemmen. Har hatt whiskeyvoice i hele dag. Gud....det er slitsomt. Visste ikke at man kunne bli så sliten av det, men kjenner at jeg bruker myyye energi på å få frem lyd Å så er jeg såå stolt av meg selv. Kjørte til jobben i dag (ettersom vi hadde kurs etter jobb og jeg ville hjem før natta liksom ), og det i seg selv var ikke noe problem. Fikk i alle fall øvd på å kjøre i rushen....snegle fart. Men det verste var egentlig at jeg måtte lukeparkere...alene i bilen for første gang. Brukte litt tid på å finne den perfekte plassen, for jeg ville helst ikke knote for mye. Prøvde første en, men det var så himla trangt, men på den andre plassen ble det helt perfekt parkering De fleste synes nok at det høres veldig rart ut at jeg synes det er skummelt å kjøre til jobb og å lukeparkere, men ettersom det var første gang jeg lukeparkerte alene og i en ganske så traffikert vei, så er jeg stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. mai 2012 #736 Del Skrevet 23. mai 2012 De fleste synes nok at det høres veldig rart ut at jeg synes det er skummelt å kjøre til jobb og å lukeparkere Jeg kjørte bil alene for første gang i helga. Herregud så lite rar jeg synes du er! Maldivene hørtes helt fantastisk ut. Når skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #737 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg kjørte bil alene for første gang i helga. Herregud så lite rar jeg synes du er! Maldivene hørtes helt fantastisk ut. Når skal dere? Godt å høre! Det å kjøre er egentlig bare moro, men syntes det var helt pyton til å begynne med også. Men å lukeparkere er ikke helt tingen enda ettersom jeg har gjort det så lite. Men øvelse gjør mester Men jeg føler vel litt på det, ettersom jeg har hatt førerkort i... 11 år?!? Men jeg har jo aldri hatt bil selv før vi kjøpte bil i november i fjor, så jeg har jo nesten ikke kjørt i det hele tatt før nå. Men det er gøy å kjøre da Maldivene ja...vi reiser til høsten. Sender deg en PM jeg Endret 23. mai 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. mai 2012 #738 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg synes det er gøy å kjøre langt jeg. F.eks til Trondheim. Småturer osv er egentlig bare kjedelig. Flink du er til å lukeparkere da! Mange som ikke får til det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #739 Del Skrevet 25. mai 2012 Hvor i all verden ble det av denne uka som jeg grudde meg slik til? Selv om både vi og nabobasen har vært få voksne denne uka, så har det gått veldig bra og uka har jo bare flydd avgårde Så nå er det fredag og langhelg og neste uke er det bare tre arbeidsdager Denne uka har det vært fantastisk vær og det har blitt bare varmere og varmere jo lengre ut i uka vi har kommet. Så jeg har faktisk fått litt farge på armer, bryst, nakke og ikke minst ansiktet. Men beina derimot....de får veldig sjeldent farge uansett. Så i dag har jeg krøpet til korset og kjøpt meg selvbruningskrem, så får vi se om det går bra. Har nettopp kommet hjem fra trening og skal i dusjen når kjære er ferdig der, og da blir det å skrubbe beina ganske så godt slik at man forhåpentligvis unngår skjolder. Tuddelidu alle sammen! Håper dere får en fiiin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. mai 2012 #740 Del Skrevet 25. mai 2012 God helg Frigg! Godt at uka gikk bedre enn forventet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå