Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet

Frigg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Få i deg noe salt og noe drikke :opplyser:

:sukk:

Jeg er vel alt for dårlig på å få i meg drikke, så det kan rett og slett være derfor jeg blir kvalm også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snaart helg....bare 3 1/2 time igjen.

Er så få barn på basen i dag...8 av 17! Men får gjort litt småting, og det er godt. Er så rotete og skittent overalt på basen. Kan ikke si at jeg har en ped.leder som er så veldig renslig av seg, så da tar jeg et tak når hun ikke er det, som i dag.

Har hatt noen tunge dager i det siste uten at jeg helt hva det er. Små utsagn går inn på meg og jeg føler ikke at jeg får gjort jobben min bra nok (selv om jeg gjør det).

Hadde pedagogmøte i dag, og da en av pedagogene sa i fra om at hun syntes at den ene gutten på basen styrer og bråker litt mye når vi har felles frokost, så kjenner jeg veldig på det. Kanskje for at jeg vet veldig godt at han gjør det, og at jeg vet det er veldig vankselig å få han til å sitte rolig. Men, men...jeg kan ikke la slike bagatellting ødelegge dagen. Det er ting det går an å gjøre noe med, og det er jo det beste.

Da er det på tide å ta fatt på siste del av arbeidsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du ta det opp med henne da? Slike ting påvirker jo trivselen på jobb, er ikke sikker hun er helt klar over hva hun gjør eller hva det gjør med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du ta det opp med henne da? Slike ting påvirker jo trivselen på jobb, er ikke sikker hun er helt klar over hva hun gjør eller hva det gjør med deg..

Pøh...hun der vet godt hva hun sier og hva hun gjør. Er ikke bare meg det har gått ut over og det er tatt opp flere gang.

Jeg er møkk lei av folk som skal prøve å dirigere og prøve å gjøre jobben som jeg eller de andre på basen gjør. De tror at de har svaret og fasiten på ting uten at de har sjekket hvorfor ting er som de er eller hvorfor vi gjør som vi gjør/ ikke gjør som vi gjør. Sjekk fakta før det kritiseres!!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg og kjære (forhåpentligvis) på prøvedykking :jepp: Hvis vi finner ut at dette er noe vi kunne tenke oss å holde på med, så skal vi ta dykkesertifikat neste uke (onsdag til søndag). Spennende :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøffingen!! Jeg klarer ikke engang å ha ansiktet under dusjen, så dykking er uaktuelt her i gården :fnise:

Er nok ikke så tøff som jeg vil være :ler:

Blir ikke noe dykkesertifikat på meg med det aller første i alle fall. Jeg sliter veldig med pustingen, så jeg kom bare så vidt i bassenget før jeg ga meg. Var under litt, men det ble feil helt fra begynnelsen av. Var et eller annet som gjorde at jeg ikke kom meg på bunnen av bassenget; enten så hadde jeg for lite vekter på ellers så var drakten for mye blåst opp. Når når jeg i tillegg til å puste riktig måtte bruke energi på å komme meg ned en meter under vann og prøve å sitte på knærne, så ble det nok.

Var redd jeg skulle besvime, for lyden og det rundt meg bare forsvant gradvis. Men fikk gitt riktig tegn til instruktøren om at jeg ville opp.

Men kjære koste seg da :)

Nå er klokka alt for mye og vi har nettopp kommet hjem! Glad jeg har senvakt i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bedre når du får inn teknikken :) Kos deg på senvakt, bare timer igjen nå så er det helg :) :)

Ja, det var det instruktøren sa også: "Hjem og finn frem snorkelmaska og øv i badekaret". :ler:

Så får vi se om jeg prøver igjen en annen gang.

Fortsatt tre timer igjen før det er helg. Kjenner at jeg begynner å bli trett. Sov ikke akkurat så mange timer i natt.

Men har en plan om å se på sko etter jobb. Har så lyst på selskinnsko. De er kjempevarme og holder i mange, mange år. Så da kan jeg bruke pengene på det i stedet for dykking.

Koster jo like MYE :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er skoene kjøpt inn, og jeg er visst ikke den eneste som har slike. Jeg kjøpte de siste i min størrelse og de hadde visst ikke flere i den størrelsen i sentrum. Og da jeg prøvde de på, kom det en annen dame inn og skulle ha akkurat samme i den størrelsen. Men jeg tok de :fnise:

Så nå kommer jeg til å holde meg god og varm på beina :jepp:

Men det deiligste er at jeg ikke er blakk etter å ha kjøpt de :nigo:

Nå er det helg med kjære, og i kveld blir det nachos, øl/ vin og bare avslapning. Er litt sigen etter lite søvn i natt, men det gjør ikke noe så lenge det er fredag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du!

Hatt en fin helg?

Synes du er veldig modig som prøver deg på dykking!

Det synes jeg er veldig skummelt!

Alt som innebærer hodet under vannet er skumle greier...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på du!

Hatt en fin helg?

Synes du er veldig modig som prøver deg på dykking!

Det synes jeg er veldig skummelt!

Alt som innebærer hodet under vannet er skumle greier...

:klem:

Helgen har vært fin. Bare avslapning for å bli frisk. Ble ikke med kjære til en kompis av oss for å feire bursdagen hans på lørdag, rett og slett for jeg trengte hvile. Men kjære som ikke ble hjemme har bare blitt værre av forkjølelsen. Så noen ganger lønner det seg å høre til fornuften.

Dykking ja...jeg elsker å bade og være under vann så lenge jeg bare kan holde pusten. Men når det kommer til snorkling og dykking så fikser jeg ikke det å bare puste med munnen og ikke nesa. Har jo veldig, veldig lyst til å dykke, men får det ikke til :kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe du kan få til om du bare øver litt :) Jeg har troa!! :)

Ha en fin dag :klem:

Ja, det er klart at jeg klarer det så lenge jeg øver litt. Men jeg har ikke badekar, så jeg får vel ta frem vaskebøtta og snorkel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe!! da må du i så tilfelle ta bilde :gjeiper:

Kan ikke du gå på en svømmehall da?

:skratte:

Nei, vet du hva. Da venter jeg heller til sommeren og jeg kan snorkle ute. Sååå viktig er det virkelig ikke å dykke :ler:

Nå fikk jeg noen rare og morsomme bilder på hjernen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :-)

Tidligvakt på jobb i dag og jeg fikk lov til å gå halvannen time før ettersom vi bare var 8barn i dag...og 6 voksne!

Har satt meg godt til rette på kafé og skal nyte litt fritid og at det er helg. Kl 15 skal jeg til hudpleier å få fikset øyenbryn og farget øyevippene. Når kjære er ferdig på jobb så skal vi mest sannsynlig ut å spise biff.

Perfekt dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...