AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #161 Del Skrevet 1. juli 2011 Hilde Christina =) Jeg glemte link " http://purpleladida.com/wp-content/uploads/2011/06/Screen-shot-2011-06-03-at-11.25.34-PM.png Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HLHD Skrevet 1. juli 2011 #162 Del Skrevet 1. juli 2011 Man ser ikke nødvendigvis fake og billig ut fordi man bruker sminke og er pen, men flere av de bloggerne som nevnes her poserer jo i undertøy i headern - det lyser jo ikke akkurat klasse og stil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forbidden Skrevet 1. juli 2011 #163 Del Skrevet 1. juli 2011 Man ser ikke nødvendigvis fake og billig ut fordi man bruker sminke og er pen, men flere av de bloggerne som nevnes her poserer jo i undertøy i headern - det lyser jo ikke akkurat klasse og stil. Jeg er enig ! Kanskje ikke særlig bra førsteinntrykk av bloggeren hvis hun har bikini i headeren nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2011 #164 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg stemmer på meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forbidden Skrevet 1. juli 2011 #165 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg stemmer på meg selv! Vinnerbildet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #166 Del Skrevet 1. juli 2011 95 prosent av "damene " på kg er sikkert stygge, spesielt de som sitter å slenger med leppa mot de flotte jentene som er linken til i dette innlegget. Håper disse bloggerne ikke finner linken hit og blir såret.Jeg ser for meg dvaske gråmus som sitter å gir stemmer og trykker på"pluss" knappen på kommentarene her og fryder seg når noen skriver noe slemt. Dere blir ikke penere av den grunn.Med mindre jentene har lagt ut bilde av seg selv og spør og kritikk, så bør dere rakke ned på de.Ingen gjøre noe med hvordan de ser ut, og det sårer sikkert om de finner ut at en hel hønsegjeng sitter å kritiserer bilde av dem uten å ha spurt om det. Når noen legger ut et bilde , av noen som kanskje ikke er akkurat DIN smak, så er det ikke nødvendig å være frekke. Smaken er som baken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #167 Del Skrevet 1. juli 2011 http://www.frumaela.com/ Hun her er kjempevakker! Hei Fru M 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juli 2011 #168 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg stemmer på meg selv! Den videoen er såååå søt!! Loveit! 95 prosent av "damene " på kg er sikkert stygge, spesielt de som sitter å slenger med leppa mot de flotte jentene som er linken til i dette innlegget. Håper disse bloggerne ikke finner linken hit og blir såret.Jeg ser for meg dvaske gråmus som sitter å gir stemmer og trykker på"pluss" knappen på kommentarene her og fryder seg når noen skriver noe slemt. Dere blir ikke penere av den grunn.Med mindre jentene har lagt ut bilde av seg selv og spør og kritikk, så bør dere rakke ned på de.Ingen gjøre noe med hvordan de ser ut, og det sårer sikkert om de finner ut at en hel hønsegjeng sitter å kritiserer bilde av dem uten å ha spurt om det. Når noen legger ut et bilde , av noen som kanskje ikke er akkurat DIN smak, så er det ikke nødvendig å være frekke. Smaken er som baken? Vet ikke om du fikk med deg "legg ut bilde av din kropp" tråden?? Hvis du så den, så hadde du visst at det er relativt mange med smashing kropper her på KG. Både kvinner og menn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #169 Del Skrevet 1. juli 2011 Den videoen er såååå søt!! Loveit! Vet ikke om du fikk med deg "legg ut bilde av din kropp" tråden?? Hvis du så den, så hadde du visst at det er relativt mange med smashing kropper her på KG. Både kvinner og menn.. Så om en person har fin kropp så vi ldet si at ansiktet er pent? Neppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 1. juli 2011 #170 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Så om en person har fin kropp så vi ldet si at ansiktet er pent? Neppe Åssen vet du at alle på kg er stygge? Bare fordi vi ikke synes en blogger har et pent ansikt, så betyr ikke det at vi er kjempe stygge. Endret 1. juli 2011 av Lillemeg22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. juli 2011 #171 Del Skrevet 1. juli 2011 Så om en person har fin kropp så vi ldet si at ansiktet er pent? Neppe Neida men du skrev jo Jeg ser for meg dvaske gråmus Så jeg vil jo si du er like dømmende som de du forakter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #172 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg glemte link " http://purpleladida.com/wp-content/uploads/2011/06/Screen-shot-2011-06-03-at-11.25.34-PM.png You're kidding, right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 1. juli 2011 #173 Del Skrevet 1. juli 2011 95 prosent av "damene " på kg er sikkert stygge, spesielt de som sitter å slenger med leppa mot de flotte jentene som er linken til i dette innlegget. Håper disse bloggerne ikke finner linken hit og blir såret.Jeg ser for meg dvaske gråmus som sitter å gir stemmer og trykker på"pluss" knappen på kommentarene her og fryder seg når noen skriver noe slemt. Dere blir ikke penere av den grunn.Med mindre jentene har lagt ut bilde av seg selv og spør og kritikk, så bør dere rakke ned på de.Ingen gjøre noe med hvordan de ser ut, og det sårer sikkert om de finner ut at en hel hønsegjeng sitter å kritiserer bilde av dem uten å ha spurt om det. Når noen legger ut et bilde , av noen som kanskje ikke er akkurat DIN smak, så er det ikke nødvendig å være frekke. Smaken er som baken? Slem du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #174 Del Skrevet 1. juli 2011 Neida men du skrev jo Så jeg vil jo si du er like dømmende som de du forakter! Jeg henger ikke ut EN person med navn og link og sier de er stygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #175 Del Skrevet 1. juli 2011 Fake og billig, fordi de er pene, har fin kropp og sminker seg? Typisk kvinnfolk Du kjenner sannsynligvis ingen av de som er nevnt her over, så du kan umulig vite om de verken er billig, eller har operert inn noe i kroppen. Er vel også bare jenter som har nevnt Linnea.. Kanskje hun hadde vært litt penere med en annen personlighet, men i mine øyne er hun utrolig usjarmerende, og virker rett og slett fæl. Her snakker du rundt og rundt deg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 1. juli 2011 #176 Del Skrevet 1. juli 2011 Her snakker du rundt og rundt deg selv. Hvordan gjør jeg det? Jeg dømmer ikke folk ut ifra ett bilde. Har sett både video av Linnea og sett enkelte av hennes innlegg. Så jo, jeg kan si hun er usjarmerdende ut ifra det. Men nei, jeg kan ikke si hun er fake og billig, for det veit jeg ikke noe om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #177 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg henger ikke ut EN person med navn og link og sier de er stygge Nei du sier at alle på kg er dvaske og stygge når du ikke en gang vet åssen vi ser ut. Du er ikke noe bedre du vetdu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 2. juli 2011 #178 Del Skrevet 2. juli 2011 www.victoriabull.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 2. juli 2011 #179 Del Skrevet 2. juli 2011 www.victoriabull.blogg.no Hun hadde jeg glemt. Pen hun ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. juli 2011 #180 Del Skrevet 2. juli 2011 www.victoriabull.blogg.no Hoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg