Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tilbake i Oslo! Her regner det. Godt man har en flaske rosévin og gode venner å spise frokost med. Da er det ikke så farlig. Ha en fin dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit at du ikke var her i går, for her pisseregna det absolutt hele dagen. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett meg grundig lei på det vraket av en smarttelefon jeg kjøpte for et år siden, har jeg gått hen og bestilt meg en HTC One X. :rodmer:

(J-man skal få kjempe hardt for oppmerksomheten fremover, merker jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaah, gleder meg masse til den kommer i posten! :hoppendeglad:

I dag har jeg en avslapningsdag i Oslo. Får ei venninne på besøk i kveld. Hun måtte nettopp avlive katten sin, stakkar. Så da blir det filmkveld med kosemat. Chevre chaud (grønn salat, hvit geitost på baguetteskiver stekt i ovnen, valnøtter med honning- og sennepsvinaigrette på toppen). Og de famøse browniemuffinsene til dessert. Også en Ghiblifilm. Totoro er sånn passe koselig, tenker jeg.

Nå sitter jeg på balkongen (veranda? terrasse? altan? Heg husker aldri!) med en skål jordbær, nylaget espresso, og kikker på at det spirer i balkongkassa vår :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

De muffinsene høres forøvrig fantastiske ut! Kaffesmørkrem? Kan det virkelig være mulig? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er smør, philadelphia, espresso, kakao og melis. Les: sukker, fett, sjokolade OG koffein. Kan ikke se hvordan det ikke kan bli godt? :gjeiper:

(den mangler bare alkohol og bacon, så er jo alle næringsgruppene med!)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Okay! :fnise:

*handler inn whiskeyrelaterte vertinnegaver*

:gjeiper:

Husk å handle nok så det ikke forsvinner på reisen bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...