Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Gjest hogwash

Fullstendig unyttig, men morsom informasjon:

Iskrem er, av naturlige grunner, vanskelig å fotografere. Den smelter og er ikke pen så lenge. Matfotografene har noen triks for å hanskes med dette problemet. Ett er å lage ferdig kuler som så legges i fyseren til de skal tas bilde av. Ett er falske kuler. Og ett, som er ganske vanlig, er å bruke... potetmos! Jepp, potetmos. Med riktig konsistens og litt farge ser det ut som is, men det er mye lettere å jobbe med.

Noen ganger...

Noen ganger har Cypher i The matrix rett. Ignorance IS bliss.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp::goodbye:

Hva spiser du egentlig til lunsj når du bortreist på jobb, Ping? Lager du Bentobokser da også, eller hva? :) :savne-bentoboksbilder-hintesmiley: :sjenert:

Håper du koser deg i solen! :goodbye:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger...

Noen ganger har Cypher i The matrix rett. Ignorance IS bliss.

:sukk:

Pøh, det betyr bare at en masse ordentlig iskrem ikke måtte dø for å få tatt bildet! :opplyser:

:kaffekopp::goodbye:

Hva spiser du egentlig til lunsj når du bortreist på jobb, Ping? Lager du Bentobokser da også, eller hva? :) :savne-bentoboksbilder-hintesmiley: :sjenert:

Håper du koser deg i solen! :goodbye:

Det varierer veldig, slik jeg bor nå blir det litt kjedelige lunsjer. Vi er 11 stk som deler ett kjøkken, så det er ikke all verdens med skap- og kjøleskapsplass. Og dessuten er det langt fra alle som har skjønt at det kan være smart å rydde opp etter seg når man er så mange (:dry:), og det frister ikke å kokkelere midt oppi masse rot. Så det blir som regel yoghurt, frukt, grovbrød med godt pålegg og litt grønnsaker. Kan ikke klage, er forholdsvis enkelt å gjøre det sunt ihvertfall :)

God helg søta :klemmer:

Eh, du også - litt sånn på etterskudd! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg! Fredagen bestod av sushi, øl foran TVen og sovning på sofaen. I går var vi først ute og handlet (OMG JEG HAR FÅTT NY TELEFON WWAAAAAAHHH! :strix:) (...som jeg ikke får brukt enda fordi jeg trenger nytt SIM-kort :sukk) litt, også var vi på Eurovision-fest på kvelden. Og gikk ut etterpå. I dag en formen noe redusert, men vi har da fått vaska opp og støvsugd litt, og får et lite minifamiliebesøk om en stund. Også skal vi kanskje på kino i kveld. Om vi gidder. Og i morgen skal vi spille kubb og grille med et vennepar. Dette kan jeg leve med. :briller:

Har folk gjort/skal gjøre noe sært i pinsehelga da?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en kjempefin pinsehelg! :tommelopp:

Hva slags telefon har du kjøpt? :)

Jeg har to flinke karer her som pusser opp, selv leser jeg til medikamentprøve. Har grillet to dager nå. Og skal grille i dag også :sikle: Vært mye med venner, gått turer og slappet av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, det betyr bare at en masse ordentlig iskrem ikke måtte dø for å få tatt bildet! :opplyser:

:overrasket:

for et godt argument!!!

... men, nå klarer jeg ikke la være å tenke på all isen som allerede HAR dødd før de fant på det! :glare:

Det varierer veldig, slik jeg bor nå blir det litt kjedelige lunsjer. Vi er 11 stk som deler ett kjøkken, så det er ikke all verdens med skap- og kjøleskapsplass. Og dessuten er det langt fra alle som har skjønt at det kan være smart å rydde opp etter seg når man er så mange (:dry:), og det frister ikke å kokkelere midt oppi masse rot. Så det blir som regel yoghurt, frukt, grovbrød med godt pålegg og litt grønnsaker. Kan ikke klage, er forholdsvis enkelt å gjøre det sunt ihvertfall :)

Det høres jo ganske bra ut :) Meeeeeeeen jeg gleder meg til bentobilder likevel!!! :hoppe:

Blir dere ikke fryktelig sliten sulten av all den gravingen?

Hva er det underligste du har funnet når du graver i jorden? Regner med at dere finner mye rart?

Ha en fin uke! Håper du slipper regntøy! :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Pøh, det betyr bare at en masse ordentlig iskrem ikke måtte dø for å få tatt bildet! :opplyser:

...

:overrasket:

for et godt argument!!!

...

Jeg bøyer meg i støvet :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ping-Ping-Ping!!!!!!!! Hvor er duuuuu? :lete:

Håper du har fine sommerdager med sol, mye iskrem og alt annet som er bra! :jepp:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heI på deg. Håper alt er bra med deg. Eg også lurer på kva som er det raraste du har funne i utgravningar er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bøyer meg i støvet

Hmm..det kan tyde på at "noen" bør finne frem støvsugerdyret sitt

og fjerne ti cm av det som ligger på gulvet... ;)

Jeg sniffet meg frem til denne siden kun p.g.a. is og muffinssnakket, men når det gjelder de horrorfortellingene om is som smelter og dør på seg, må jeg nok skuffe dere alle sammen. Is forsvinner ett sted, for så å materialisere seg (like hel) et helt annet sted. Så det så. :rodmer:

Is har evig liv! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

men når det gjelder de horrorfortellingene om is som smelter og dør på seg, må jeg nok skuffe dere alle sammen. Is forsvinner ett sted, for så å materialisere seg (like hel) et helt annet sted. Så det så. :rodmer:

Is har evig liv! :opplyser:

Ooooooo! Is-guruen har talt! :rodmer:

*løper for å leite etter smeltet is*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere da Ping satt på lesesalen og sjekka inn på KG flere ganger om dagen? Det var koselig, det! :jepp: Kan ikke fatte at hun ikke gjør det lenger? :klo:;) Men stikk innom snart, da, Pingting....:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa! Jeg stemmer for at Ping hiver seg rundt og tar enda en mastergrad.

Man kan aldri få for mange :opplyser:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...