Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Jeg må fortsatt finne frem terningene mine iblandt, selv om selve spillingen er lagt på hylla for lengst :sjenert:

"Their mine, my own, my pre.. nvm!"

Håper dagen blir fin :)

:kaffekopp:

Aww! :fnise:

:fnise:

Ha en fin tirsdag, Ping! :vinke:

Du også, topp-koppen! :kose:

Ohhh kule t-skjorter *me gusta* Hvor kjøper du dem? :sjenert:

Disse er fra Threadless ($9.99 stk! salg nå!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, jeg har ikke en, ikke to, men TRE pakker på vei i posten! :danse:

Sminke fra E.L.F., t-skjortene, og ny veske jeg falt for på ebay.

Jeeeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, den veska kommer til å bli irriterende å hente på postkontoret. Omregnet til norsk kurs kom den på 200 kroner og 18 øre. :fnise: Er vel lov å håpe at den sniker seg forbi tollen. Hvis ikke så er det helt greit i min verden å betale moms for den. Det er bare litt lettere når noe koster 250 spenn, eller 1000. :gjeiper:

Hullene har oppført seg så pent, så. Gror som de skal og ingen betennelser eller annen moro. :)

J-man holdt på å skremme på meg et hjerteinfarkt i natt. På et eller annet tidspunkt snudde han seg, tok skikkelig tak rundt meg og la hodet sånn ca halvveis oppå skulderen min, inntil hodet mitt. Jeg våkna ikke ordentlig, men hjernen registrerte det vel nok til at jeg rakk å tenke "hmbfff? åh, koooooos <3 zzzzzzz". Og så var det slutt på det. La meg presisere: jeg lå på ryggen. Han på siden, med munnen ca. en nanometer unna øret mitt, og armen rundt meg. Jeg sov. Helt til han sendte verdens høyeste, mest mandige

ZZZZZNOOOOOOORK

inn i øregangen min, med dødlig presisjon. Mens han klemte til rundt meg! :overrasket:

Fyren har ninja-skills i søvne. Skummelt, jeg vet ikke hva han pønsker på. Men det kan umulig være noe bra. Ække uten grunn at det er en "ork" i "snork", vøtt.

(hm? orkeninja? *mentalt bilde* hihihihihihi!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Ække uten grunn at det er en "ork" i "snork", vøtt.

(hm? orkeninja? *mentalt bilde* hihihihihihi!)

:ler:

Håper dagen blir fin Tingeling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Nå fikk jeg meg en god latter på morgenkvisten.

veldig kjent det der med ha noen på siden av seg som snorker som et uvær til tider :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror pakken sniker seg forbi, jeg :jepp: Ser mange her inne sier at det ikke er noen mulighet for det, men jeg har da opplevd det mange ganger :vetikke:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der skjedde ikke. Jeg var der, og kan ikke huske noe som liknet på noe sånt. Pingting har drømt det hele. Sånn er det. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der skjedde ikke. Jeg var der, og kan ikke huske noe som liknet på noe sånt. Pingting har drømt det hele. Sånn er det. :opplyser:

Øhh...skulle nesten tro at du var samboeren min....han påstår også at ting ikke har hendt så lenge han ikke husker det...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...