Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal forresten lage meg falafeler i morgen den dag. Takk for inspirasjon. :nigo: Berteerter ( :hoho: tog du 'an? Sorry, søndagshumor) er bare sååå godt. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert når folk bruker ish...vær konkret og presis når jeg spør om ting for pokker :ler:

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooh, grattis Al! :jepp: Sånne hermetiske? De finnes i tørket versjon også. Litt mer jobb (må bløtlegges over natta), men billigere!

Menmenmen Frigg; ish brukes jo FORDI man ikek kan svare konkret og presist! :ler:

Belle: tok den. Tulledamen. :lol:

---

Hjemme fra første dag i felt. Utgravningsofrene er fem kullgroper (noen meter store groper hvor man lagde kull). De ligger litt spredt rundtomkring, i et ulendt skogområde. Fint med skog og trær og alt mulig sånt på jobb altså, bare kos det, men det er også fullt av hjortelusfluer der! :haar: Fy som jeg hater de små jævlene! Fant en i håret i stad. Etter at jeg hadde dusja og vaska håret. BLÆÆÆÆÆ! Nå klør det liksom over alt! :ler:

(for de som ikke vet hva hjortelusfluer er: her.) Vi fikk også selskap i felt av en liten padde. Det var helt greit. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte kjøpe tørket, men de hadde ikke det der jeg var :)

Blir uansett spennende å teste ut oppskriften :hoppe:

Nei, det er ikke så mange steder som har det. Innvandrersjapper for det meste, sjeldent jeg ser det i vanlige butikker.

Rapporter om hvordan det gikk da? :happy:

:sjokk: Æsj, for noen ekle fluer!! Sånne har vi heldigvis ikke oppe i nord!

Ja, de er grusomme. Og de sprer seg. De har bare vært i Norge siden 80-tallet, og oppdages stadig lengre nord. :sukk:

Da har jeg laget meg falafeler. Og til og med blogget om det. :nigo: Det ble knallgodt! :sikle:

Må jeg gå inn på bloggen din nå da? Hver gang jeg gjør det blir jeg jo så fordømt godtesjuk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunsj i morgen:

6208767122_bdd9f6d278.jpg

Riskaker er en genial måte å bruke opp rester av kokt ris på. Man tar risen, har oppi litt egg (ikke for mye, det skal ikke bli bare kliss) og nok hvetemel til at det får en fast nok konsistens til at det kan formes som kaker. Stekes noen min på hver side.

Riskakene har her fått besøk av vennene sine squash, paprika og kylling. De som har fest i den runde boksen er yoghurt naturell, blåbær og mandler. Og eple og gulrot er asosiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...