Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte på deg da jeg så denne :ler:

Hahaha! :ler:

er det ikke ofte de unyttige tingene til kjøkkenet som er de morsomste?

:ler:

Nemlig! :jepp:

---

Hjem-til-mamma-helg: vi skal bake lefser, som vi gjør hvert år. Også skal vi forspise oss på raspeball (eller klubb, som mamma kaller det). Blir koselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så arkologer på TV'n her om da'n, og da håpa jeg enkeli' å se en arkolog jeg kjente, da! :jepp: Du ble vaffal tenkt på! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, dagbokformen min er ekstremt variende om dagen, ser jeg. Jeg lever! Holder på å bli forkjøla, men det er ikke så ille siden J-man holder på å bli frisk (her i huset er det jeg som får man flu/mannfluansa, bare å innse det først som sist).

Har fått 4 uker (ganske relevant) jobb til, så nå har jeg jobb til 16. desember. Du VET du er arkeolog når det er ca. en evighet. :lol:

Momsa: her er oppskrift på falafel. Jeg slumper litt hver gang, men det blir sånn ca. som den.

Ellers har jeg hatt en super helg. Traff to venner fra bachelorstudiene på fredag, vi ble sittende og drikke rødvin og mimre ut i de små timer. :rodmer: Og på søndag var det familieselskap, og jeg fikk herja masse med de små niesene og nevøen til J-man. :happy:

Bento:

6344166243_37682358c5.jpg

Denne ble fargerik, det trengs på sånne grå høstdager. :)

- mango og granateple

- yoghurt naturell med valnøtter og honning

- matmuffins med salami, purre og ost

- paprika og agurk

Matmuffinsene er basert på denne oppskriften, men jeg byttet ut halvparten av hvetemelet med sammalt fin hvete. Og brukte litt mindre smør, og litt mindre salami. Og mindre ost - ikke så mye av egen fri vilje, men jeg fikk rett og slett ikke plass! Da er de ikke så verst sunne, tror jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slæpp åff. Jeg tåler at du har beundrere - det er det jo god grunn til. Det er verre når du erklærer din kjærlighet til andre. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hjelper litt å søke på "worst idol auditions" på YouTube, mens man gjemmer seg bak en sofapute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...