Gå til innhold

...jeg kom ikke på en god dagboktittel...


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Årh. Fy flate så trøtt. :Gjesp:

Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden :roll: Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen.

Ha en fin tirsdag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh. Fy flate så trøtt. :Gjesp:

Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden :roll: Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen.

Ha en fin tirsdag, alle sammen!

Uh...var slik jeg hadde det natt til i går det.

Håper du får en fin dag for det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh. Fy flate så trøtt. :Gjesp:

Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden :roll: Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen.

Ha en fin tirsdag, alle sammen!

Usj, kjedelig i ikke få sove ordentlig. :troest: Håper du får en fin dag likevel!

Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy:

Tudelu! :sol:

Edit: Skrev arkeolog feil.. Det kan man ikke ha noe av!

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy:

Hurra, en utlyst arkeolog-jobb! :hoppendeglad: Jeg skal mase på Pingting om å søke på den. Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, kjedelig i ikke få sove ordentlig. :troest: Håper du får en fin dag likevel!

Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy:

Tudelu! :sol:

Edit: Skrev arkeolog feil.. Det kan man ikke ha noe av!

Næh, så søt og snill du er! :happy:

Skal søke. Lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, gjett hvem som har hatt en tung dag på jobb a? Og som om det ikke er nok å være trøtt og tung og ukoordinert i kroppen - så har jeg på meg sko med blytung vernetupp i tillegg! Jeg har snubla i så mye røtter i dag at det nesten ikke er morsomt en gang! :ler:

Skal legge meg snart, tror jeg. Kjenner prestasjonsangsten for å få sove komme krypende. :rolleyes: Jeg har funnet ut at hjernen min er en jævla drittsekk. Gjør aldri som jeg vil. Hmpf.

Lunsj:

6211960594_22ba578ee9.jpg

- Pastasalat med fullkornspenne, brokkoli, osteterninger, paprika og agurk

- Yoghurt med kanel og bittelitt honning i, banan og hakkede mandler

- Eple og gulrot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så godt ut! :sikle:

Håper du får sove godt i natt da. :jepp:

Sko med vernetupp er kjekt da! Men litt tyngre ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, en utlyst arkeolog-jobb! :hoppendeglad: Jeg skal mase på Pingting om å søke på den. Takk for tips!

Næh, så søt og snill du er! :happy:

Skal søke. Lover.

Kult! :happy: Da krysser jeg fingrene!

Nå fikk jeg veldig lyst på yoghurt med kanel og bittelitt honning i, banan og hakkede mandler.. :sikle: Det ser, og høres, veldig godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så søte dere er som stikker innom dagboka mi når jeg ikke gidder selv! :ler:

Nå forsvinner jeg ut på eventyr igjen. To ukers utgravning i Hedmark. (men skal hjem i helgene, altså) Forhåpentligvis fryser vi ikke ihjel. Eller drukner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...