Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Han Tore der, er det han som var med på "Cruiseliv"?

Jepp. Han var vel med i Messtv også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dan-Elias er et kjempetalent! Synd han ikke valgte en sang som viste stemmen hans bedre, for han har definitivt noe i denne konkurransen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer bare ikke å komme på hvor jeg har han Leif Anders fra.. Noen som vil opplyse meg? Hører han sier Beat for Beat, men tror det er andre plasser jeg har sett han også:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg klarer bare ikke å komme på hvor jeg har han Leif Anders fra.. Noen som vil opplyse meg? Hører han sier Beat for Beat, men tror det er andre plasser jeg har sett han også:s

Sitter å irriterer meg over det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss. Hvorfor var den høyre håndflaten til han med bart sensurert?!

Når han vinket når han gikk ut mener du? Den var ikke sensurert, den ble bare utydelig fordi det var litt slow motion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer bare ikke å komme på hvor jeg har han Leif Anders fra.. Noen som vil opplyse meg? Hører han sier Beat for Beat, men tror det er andre plasser jeg har sett han også:s

Grand Prix 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle så gjerne ønsket at disse tre episodene av The Voice allerede hadde vært sendt da Spellemannsprisen ble delt ut. Jeg blir direkte provosert av hvor hyklerisk Yosef er, i The Voice gjør han jo nesten ikke annet enn å reklamere for hvor svart han er! Men at noen andre sa det, nei fy og fy det var farlig, det...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne ønsket at disse tre episodene av The Voice allerede hadde vært sendt da Spellemannsprisen ble delt ut. Jeg blir direkte provosert av hvor hyklerisk Yosef er, i The Voice gjør han jo nesten ikke annet enn å reklamere for hvor svart han er! Men at noen andre sa det, nei fy og fy det var farlig, det...

:jepp: I første (?) episode sa Hanne at hun ene deltakeren som var mørk og Yosef sikker bonda på et nivå som ikke hun og Hanne kunne. Yosef svarer; ja, for vi er fra Afrika begge to vetu.

Hvorfor ble ikke det ramaskrik av kommetnaren til Hanne??

Irriterer meg grådig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne ønsket at disse tre episodene av The Voice allerede hadde vært sendt da Spellemannsprisen ble delt ut. Jeg blir direkte provosert av hvor hyklerisk Yosef er, i The Voice gjør han jo nesten ikke annet enn å reklamere for hvor svart han er! Men at noen andre sa det, nei fy og fy det var farlig, det...

Åh gud, er så enig! Også er det ikke måte på hvordan han setter folk i bås. hele fyren irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wentzel er stoooor lokal-kjendis på Gjøvik/Toten, og spiller bl a i "Sommerslagere" på Gjøvik hvert år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter lissom her nå å gleder meg til å se beauty and the beast senere i kveld og oppdager jeg blir skuffet når jeg skjønner det er rein og monsen som skal innom et tvprogram

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...