Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Gjest Consensio

Glemte å si:

Er det ikke litt rart at allerede kjente artister er med? Jeg så ikke det første programmet, men i det andre programmet var jo han Grand Prix-fyren med, og i forhåndsklippet for neste episode er jeg sikker på at jeg så Leif Anders Wentzel.

Det er litt av greia. At alle kan delta. Mange artister som er med på de utenlandske showene også.

Mener å huske at de må være noenlunde ukjente og ikke tilknyttet et plateselskap bare.

Endret av Consensio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har det begynt igjen!! Og jeg snakker ikke om den norske versjonen:) Foreløpig har jeg ingen favoritter. Men Blake har mindre crazy eyes og Christina virker mer normal, så good times. Jeg var jo team Cee-Lo i fjor, foreløpige favoritter er Juliet Simms (team Cee-Lo), Jesse Campbell (team Xtina) og Tony Luca (team Adam). Men jeg håper at den beste ikke har kommet enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var morsomt at hun som sang Someone like you hadde litt av den samme vrien som hun i den norske, med et par ord som ikke akkurat var engelsk. Hvor i alle dager har de fått dette påfunnet fra? Hun her er i det minste amerikansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som tenker at det ville blitt mye bedre om dommerne ikke kunne se hverandre?

Det er vel litt av greia.. At de skal kunne psyke hverandre ut og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle snudde seg på hun her, men ingen på han forrige... Skjønner ikke hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle snudde seg på hun her, men ingen på han forrige... Skjønner ikke hva de driver med.

De blir vl litt revet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan finne ut hvem som er deltakere i programmet fremover noe sted?

jeg har en mistanke om at en venninne er med der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt av greia.. At de skal kunne psyke hverandre ut og sånt.

Ser den, helt klart! Er bare det at noen ganger virker det som de har innmari lyst til å trykke, men lar vær fordi ingen andre gjør det. Og trykker først én, så trykker alle. Det skjer heldigvis ikke i alle opptredenene, men når det skjer så er det litt irriterende.

Sånn bortsett fra det så har jeg bare positivt å si om programmet altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det at utseende ikke har noe å si for hvem som går videre i første omgang. I Idol osv har jo folk med helt middels stemme gått videre bare fordi "de ser kule ut", eller virkelige talenter har blitt sendt hjem fordi de ikke er pene nok. Verdensidolet Kurt Nilsen ble jo nesten sendt hjem fra audition fordi han så snål ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal hun her være så hemmelig??

Lurer jeg også på :klo:

Hun var jo ikke kjent eller noe heller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Hvorfor skal hun her være så hemmelig??

Det var bare sånn at vi TV-seere også skulle få se hvordan det var å ikke se artisten, men bare høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på :klo:

Hun var jo ikke kjent eller noe heller?!

Er en hver episode (tror jeg) som seerne heller ikke får se for å få samme opplevelse som dommerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...