Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Håper deltagerne i programmet er smarte nok til å velge enten Sondre Lerche eller Magne Furuholmen som mentor hvis de har mulighet til det. Kun de to i dommerpanelet som ser ut til å inneha et snev av fornuftig sans.

Mgp-Hanne og han Madcon-fyren derimot :haar:

Endret av Clyro
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper deltagerne i programmet er smarte nok til å velge enten Sondre Lerche eller Magne Furuholmen som mentor hvis de har mulighet til det. Kun de to i dommerpanelet som ser ut til å inneha et snev av fornuftig sans.

Hanne Sørvåg har jo skrevet tonnevis med hiter til andre artister, så hun har vel litt kunnskap hun og, og gjennom disse sangene hun har skrevet har hun vel skaffet seg en god del kontakter, selv om hun ikke er kjent som annet enn mgp-hanne for mannen i gata.

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Syns det også er bra. ^^

Mye bedre enn idol og x-factor! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med Hanne?

Skrevet

Jeg er egentlig veldig skeptisk til talentkonkurranser som Idol o.l., men må si jeg er positivt overrasket :) men som det er nevnt over, får se hvordan det blir når folket tar over stemmegivningen...

Gjest Thessie!
Skrevet

Neeei, må jo velge Yosef! Eller Sondre :)

Skrevet

Mange forbinder Hanne Sørvaag automatisk med Melodi Grand Prix, og det er kanskje litt synd. Blir lett å glemme at hun som både artist og låtskriver har gjort veldig mye bra utenom mgp også!

Madcon-Yosef tror jeg klart er den svakeste mentoren i "The Voice" ja :)

• Liker 1
Skrevet

Ble positivt overrasket over programmet, hadde ikke de store forventningenen på forhånd men kommer til å følge med videre nå :)

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hva Yosef har å bidra med i en sånn sammenheng i det hele tatt. Han er underholdende og sikkert morsom å være sammen med, men utover det...?

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dette var kjempeartig.

Nesten så man selv skulle sittet med ryggen å hørt på. Får nok en helt annen opplevelse da.

LIkte egentlig ikke Sondre før, men han var jo så søøøøt :rodmer:

Gjest Consensio
Skrevet

Ble positivt overrasket over den norske versjonen.

Syns de hadde valgt noen flotte dommere (tja kanskje bortsett fra Yosef) og ikke bare gått etter typiske Talenter/xfactor/talenter dommere som bare er ute etter oppmerksomhet selv.

Nivået på deltakerne var også overraskende bra, så castingen har gjort en god jobb det også.

For en gangs skyld så tror jeg at jeg kommer til å følge med på et norsk realityshow.

Skrevet

Hvordan vet dere egentlig om Yosef har nok relevant erfaring/kunnskap eller ikke..? Spar bare fordi jeg lurer, ikke for å være frekk :)

• Liker 1
Skrevet

*spør kanskje, ikke spar..

Gjest Consensio
Skrevet

Hvordan vet dere egentlig om Yosef har nok relevant erfaring/kunnskap eller ikke..? Spar bare fordi jeg lurer, ikke for å være frekk :)

Yosef har masse erfaring han, han drev jo med musikk lenge før han ble kjent.

Men han som person har jeg ikke helt sansen for

• Liker 2
Skrevet

Madcon-Yosef tror jeg klart er den svakeste mentoren i "The Voice" ja :)

Jeg skjønner egentlig ikke hva Yosef har å bidra med i en sånn sammenheng i det hele tatt. Han er underholdende og sikkert morsom å være sammen med, men utover det...?

Jeg sikter til de som mener dette jeg.. :)

Skrevet

Yosef har masse erfaring han, han drev jo med musikk lenge før han ble kjent.

Men han som person har jeg ikke helt sansen for

Han virker iallefall mye mer oppegående og reflektert enn Tshawe. Hadde han vært med hadde jeg klikka i vinkel, tror jeg.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Han virker iallefall mye mer oppegående og reflektert enn Tshawe. Hadde han vært med hadde jeg klikka i vinkel, tror jeg.

DET skal jeg være helt enig i.

Hadde Tshawe vært dommer, så hadde jeg boikottet hele programmet. Yosef er jo ti ganger roligere.

Skrevet

Ble positivt overrasket. Kommer til å følge med videre.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Digger dette programmet :popcorn:

Og ja jeg er litt småforelska i Sondre Lerche. Bergenser eller ikke :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...