Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Var ikke så begeistra for hun siste jeg :sjenert: syns det hele var ganske hakkete og stakkato.

Enig der. Hun sang stort sett veldig fint, men spesielt i begynnelsen var det veldig hakkete og stakkato som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Survival

Var ikke så begeistra for hun siste jeg :sjenert: syns det hele var ganske hakkete og stakkato.

Enig. Skjønner ikke entusiasmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det særpreg å synge rar engelsk? Hun var jo så tilgjort, og uttalte de fleste ordene VELDIG merkelig :klo:

Joda, jenta har sikkert en kjempefin stemme, men det der ble altfor tilgjort og falskt:s

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da virkelig ikke likt den orginale sangen?

Så overdrevet forsøk på imitasjon at det ble som en parodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett klippet av denne Monika igjen. Synes hun var flink jeg, men problemet er at hun valgte feil låt. Å fremføre låta til en vokalist av samme kjønn som deg, som i tillegg har en så sterk og særpreget stemme (som Adele har), er veldig risikabelt og slår som oftest uheldig ut.

Er likevel glad for at hun gikk videre, og ser frem til å se henne fremføre noe helt annet i en mindre nervøs tilstand :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så begeistra for hun siste jeg :sjenert: syns det hele var ganske hakkete og stakkato.

Helt enig. Syns hun var den værste. Hadde aldri klart å lide meg gjennom en hel cd med hun. desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Er ikke dette bare en ny versjon av idol under et nytt navn ?

Endret av Corto Maltese
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette bare en ny versjon av idol under et nytt navn ?

Dette programmet kan ikke sammenlignes med Idol i det hele tatt. Hvis du har sett begge ser du forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet kan ikke sammenlignes med Idol i det hele tatt. Hvis du har sett begge ser du forskjellen.

Hva er egentlig den store forskjellen da? At de ikke ser de som synger? Ellers er det jo den samme gamle greia som idol/x-factor.. :sjenert:

Etterhvert så skal de vel begynne med direktesendte finalerunder der folket bestemmer hvem som skal gå videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig den store forskjellen da? At de ikke ser de som synger? Ellers er det jo den samme gamle greia som idol/x-factor.. :sjenert:

Etterhvert så skal de vel begynne med direktesendte finalerunder der folket bestemmer hvem som skal gå videre?

Mye av forskjellen ligger jo å i at alle her faktisk kan synge. det er ikke noe drite ut elemnter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Hva er egentlig den store forskjellen da? At de ikke ser de som synger? Ellers er det jo den samme gamle greia som idol/x-factor.. :sjenert:

Etterhvert så skal de vel begynne med direktesendte finalerunder der folket bestemmer hvem som skal gå videre?

Jo, det er vel litt av samme greia. Forskjellen jeg har merket til nå er at de aller fleste som kommer på "audition" allerede kan synge. På Idol der det er ingen som helst kvalitetssikring, og hvem som helst kan komme på audition og drite seg ut for hele Norge. Ellers er vel prosessen og videre "karriere" etter programmet det samme.

Endret av Survival
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye av forskjellen ligger jo å i at alle her faktisk kan synge. det er ikke noe drite ut elemnter.

De har jo sikkert hatt en pre-audition da og sendt de som kan synge videre til selve utvelgelsen.

Hvor mange er det de skal ha med seg videre egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo sikkert hatt en pre-audition da og sendt de som kan synge videre til selve utvelgelsen.

Hvor mange er det de skal ha med seg videre egentlig?

Tror hver dommer skulle ha 12 stk. med seg videre? Er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo sikkert hatt en pre-audition da og sendt de som kan synge videre til selve utvelgelsen.

Hvor mange er det de skal ha med seg videre egentlig?

Det har jeg lurt litt på selv. Og hva hvis én mentor har mange flere deltagere på sitt lag enn de andre f.eks, hva skjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har jo sikkert hatt en pre-audition da og sendt de som kan synge videre til selve utvelgelsen.

Hvor mange er det de skal ha med seg videre egentlig?

Helt sikkert, men det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg lurt litt på selv. Og hva hvis én mentor har mange flere deltagere på sitt lag enn de andre f.eks, hva skjer da?

EDIT: Så ikke at AB over svarte før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er vel litt av samme greia. Forskjellen jeg har merket til nå er at de aller fleste som kommer på "audition" allerede kan synge. På Idol der det er ingen som helst kvalitetssikring, og hvem som helst kan komme på audition og drite seg ut for hele Norge. Ellers er vel prosessen og videre "karriere" etter programmet det samme.

Idol har også pre-audition, bare det sier litt om konseptet. At de faktisk sender videre folk derfra bare for å drite dem ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Idol har også pre-audition, bare det sier litt om konseptet. At de faktisk sender videre folk derfra bare for å drite dem ut.

Seriøst!? Latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...