Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne ønske dommerne ikke kunne se hverandre heller. Lurer på om de blir litt påvirket av når de andre trykker eller ikke trykker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Bra konsept! Tror også at det er en liten fordel for den som synger, at dommerne sitter med ryggen til. Da blir man jo gjerne litt mindre nervøs. :) Jeg syns forresten at alle fire dommerne er kule folk. Aner ikke hvem jeg hadde valgt dersom jeg måtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i utgangspunktet skeptisk til talentkonkurranser, men dette programmet overrasker. Genialt at hovedfokus er på stemme og ikke på utseende :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var utrolig flink hun som sang Adele : )

Enig! Hun var direkte rå! Den sangen er vanvittig vanskelig, og jeg synes faktisk hun sang den enda bedre enn originalen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Hun dama må jo være døv som ikke snudde seg på hun siste!

Ja. Det må være noe lignende. Hun var UTROLIG. Hun er en av de beste jeg har hørt på lenge. Bedre enn mange internasjonale stjerner.

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor de gikk så nuts over hun siste. De maser jo hele tida om å finne noen med SÆRPREG. Hva er særpreg med å imitere en annen artist? Det var jo kliss likt. Ikke dårlig å klare det, altså - men -- særpreg? Nei. Adele finnes allerede.

Vel, det blir spennende å se hva mer hun har å bidra med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg på nettet og vet ikke rekkefølgen, men hun som sang Someone like you dro særegenheten sin altfor langt slik at det faktisk gikk ut over fremførelsen av språket. Herregud, hør på ordene da, hun sang I 'høøøuw' og don't 'dwooooooonntenteat' og masse ord som bare ikke ga mening. Jeg synes det forstyrret noe veldig, for hun kan selvfølgelig synge. Men man skal helst kjenne igjen teksten også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Skjønner ikke hvorfor de gikk så nuts over hun siste. De maser jo hele tida om å finne noen med SÆRPREG. Hva er særpreg med å imitere en annen artist? Det var jo kliss likt. Ikke dårlig å klare det, altså - men -- særpreg? Nei. Adele finnes allerede.

Vel, det blir spennende å se hva mer hun har å bidra med :)

Det var da virkelig ikke likt den orginale sangen? Denne damen hadde virkelig særpreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det forstyrret noe veldig, for hun kan selvfølgelig synge. Men man skal helst kjenne igjen teksten også.

Samme med Queen of the night, hører jeg nå. I'm the kwaaaee ofda naaaa?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Nå ser jeg på nettet og vet ikke rekkefølgen, men hun som sang Someone like you dro særegenheten sin altfor langt slik at det faktisk gikk ut over fremførelsen av språket. Herregud, hør på ordene da, hun sang I 'høøøuw' og don't 'dwooooooonntenteat' og masse ord som bare ikke ga mening. Jeg synes det forstyrret noe veldig, for hun kan selvfølgelig synge. Men man skal helst kjenne igjen teksten også.

Jeg reagerte også litt på språket, men synes allikevel stemmen hennes overgikk det, og jeg glemte det etterhvert. Ble så overveldet av stemmen og særpreget hennes. Men hun kunne gjerne jobbet med å uttale ordene riktig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg merket det ekstra godt siden nettstreamen hakket, så jeg fikk ingen flyt i fremførelsen. Regner uansett med at det er lett å ordne opp i, så heia henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så begeistra for hun siste jeg :sjenert: syns det hele var ganske hakkete og stakkato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...